Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?

Vierailija
19.09.2024 |

Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa  risuaita setämiestikissä voi katsoa.

Kommentit (672)

Vierailija
321/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mua 😘

- tikissä oleva 47-vuotias 

No kiva! Katsoitko kuvan😉? -Ap

Vierailija
322/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+55-vuotiaita

Tämä oikea vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mua 😘

Hyi. Neuvo nuoremmalta sinulle, pappa: älä ikinä, IKINÄ, KOSKAAN ENÄÄ käytä tuota limanuljaskahymiötä.

Vierailija
324/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen nainen riittäisi ihan hyvin, eikä tuon suurempia rintojakaan tarvita.

https://www.ebay.com/itm/395071080119

Vierailija
325/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin iän takia 59 vuotiaan miehen.Liian suuri ikäero.Mies liian vanha.Itse olen 50-vuotias.Nykyään myös naiset katsovat nuorempia, koska me ei tarvita elättäjää tai omaishoitajaa.Te miehet tarvitsette.

Vierailija
326/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se +50 on vaikka olisi miten tikissä. Ikämies on ikämies. Sitten on toki näitä gerontofiilejä kuten Haukio, Pajari ja Liimatainen. Mutta niitä on tosi vähän, ehkä promille tarjonnasta. 

Vierailija
327/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa ollut käydä tätä keskustelua. Kiitos kommenteista. Joitain ajatuksia:

Osalle tuntuu olevan ehkä punainen vaate ylipäätään, että mies ilmoittaa olevansa kranttu ulkonäön suhteen ja julkeaa siksi kysellä osviittaa missä ikäikkunassa hyväkuntoinen mies voisi lähestyä nuorempia naisia.

Osalle on itsestään selvää, että 60-vuotias mies on vastenmielinen vanhus ja ajatuskin kontaktista ällöttää.

Eli osa porukkaa provosoituu ulkonäkövaateistani ja osa porukkaa lyttää minut (näkemättä) fyysisesti vastenmieliseksi vanhukseksi.

Ei voi tietenkään sanoa, että juuri samat ihmiset ovat esittäneet tai peukuttaneet nuo argumentit. Mutta jos ne yhdistää niin saadaan klassinen oxymoron: "Vihaan r#sisteja ja kansanryhmääX"

En tästä ota pahaa mieltä, lähinnä huvitti.

Tämä keskusteluahan käyty palstalla n. kertaa ja usein siinä päädytään:

Miesoletettu kommentoija: "Ikävuoden x jälkeen naiset rupsahtavat ja etsinkin enintään x vuotiaita"

Naisoletettu kommentoija kimmastuneena: "No minkälainen pallomaha, hampaaton, kalju, lerppapiip itse olet muka?"

Laitoin tähän kuvan mukaan juuri siksi. Aika harva (6?) sen aijaa:ssa käynyt katsomassa. Suora linkki varmaan ei täällä käy.

-Ap

Vierailija
328/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mua 😘

Hyi. Neuvo nuoremmalta sinulle, pappa: älä ikinä, IKINÄ, KOSKAAN ENÄÄ käytä tuota limanuljaskahymiötä.

Mun ikäpolvelle piirroskuvat on vain kuvia eikä noin tunneladattuja, mutta hyvä tietää. -Ap

Vierailija
329/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko jo vastannut tähän, mutta kiinnostaa miksi et käytä maksullisia? Jos kerran haet vain seksiä ja naisessa on tärkeintä ulkonäkö, niin miksi sen tarvitsee olla "oikea" ihminen jota lähestyt? Itse olen 41 enkä välitä edes katsoa kuvaasi, koska ei ole väliä miltä näytät. 60 on 60, ja aivan liikaa minulle. On ihan luonnollista ja biologiankin mukaista että ihminen kokee seksuaalisessa mielessä vastenmielisyyttä huomattavasti vanhempiin ihmisiin. Ei sitä kannata ottaa henkilökohtaisesti. Jos sinulle on tärkeää saada nuorempi ihminen sänkyyn, niin rahalla saa ja ammattilainen osaa peittää sen vastenmielisyyden mikä herää.

Vierailija
330/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna naisten lähestyä sinua.

Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap

Olen siis aika kranttu ulkonäön suhteen. -Ap

Ole vaan. Riippuu siitä, paljonko sulla on massia. Hyvännäköiseksi leivotun sugar daddyksi pääsee rahalla. 

Onhan se hyvänen aika noloa, ostaa ihmistä rahalla, se ei muutu, vaikka sitä koitetaan yleistää.  Se ei muutu. Noloa ja moraalitonta..hyi saastaa.

Itsehän olen juuri menossa olemus, keho ja oma itseni edellä. Voin sanoa, että statusta ja varallisuutt

Jaa ja itse ilmoitat olevasi kiinnostunut naisista vain seksin merkeissä 🤔 joopa joo. Siis ei lainkaan pinnallista.

Olen muutaman vuoden vanhempi kuin sinä. Hyvässä kunnossa, hoikka ja kurvikas ja luomusti isot rinnat. Kaiken lisäksi kuulemma hyvännäköinen ja paljon ikääni muoremman näköinen. Nuoret miehet juoksee perässä (oikeastaan jo sellaiset 30 vuotta ollut näin).

Huvittaa tämä naisten ulkonäkötrollaus nimittäin kyllä se oman näkemykseni mukaan on niin että miehet vanhenee naisia aiemmin. Syyt: alkoholi, tupakka, väärä ruokavalio ja olematon liikunnan harrastaminen. Nämä ovat nimenomaan miesten yleiset elämäntavat suomessa. Ja nämä ovat juuri ne syyt miksi ihminen vanhenee nopeammin. Ei se sen kummempaa ole.

Mutta joo en ottaisi sinua jo ihan tuon melkoisen pinnallisen elämänasenteen takia vaikka olisin sinua nuorempi ja toiseksi luulen että näytät minua vanhemmalta vaikka nuorempi oletkin.

Vierailija
331/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole rikas, niin mahkuja on noin 40v ja vanhempiin naisiin. 

Vierailija
332/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta joo en ottaisi sinua jo ihan tuon melkoisen pinnallisen elämänasenteen takia vaikka olisin sinua nuorempi ja toiseksi luulen että näytät minua vanhemmalta vaikka nuorempi oletkin."

Noo, en ole mielestäni sanonut olevani erityisen paljon nuoremman näköinen kuin ikäni, paitsi kropaltani tietysti. En myöskään ole ottanut kantaa siihen, että miehet jotenkin vanhenisi hitaammin kuin naiset keskimäärin. Oikeastaan olen sanonut, että oma kroppani on niin hyvässä kunnossa, että uskon siitä olevan iloa minua nuoremmallekin naiselle, joka syttyy miehistä visuaalisesti. Kuten ehkä itsekin allekirjoitat, niin omassa ikäryhmässäsi on aika vähän miehiä jotka matsaavat kuvaukseesi itsestäsi. Mutta jos olet minua syvällisempi ihminen, niin sehän ei sitten haittaa. Mutta kiitos vastauksestasi, en malta olla vähän olematta tökkäävä näin netti"tuttujen" kesken. Kasvotusten en varmaan olisi.

Vierailija
333/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko jo vastannut tähän, mutta kiinnostaa miksi et käytä maksullisia? Jos kerran haet vain seksiä ja naisessa on tärkeintä ulkonäkö, niin miksi sen tarvitsee olla "oikea" ihminen jota lähestyt? Itse olen 41 enkä välitä edes katsoa kuvaasi, koska ei ole väliä miltä näytät. 60 on 60, ja aivan liikaa minulle. On ihan luonnollista ja biologiankin mukaista että ihminen kokee seksuaalisessa mielessä vastenmielisyyttä huomattavasti vanhempiin ihmisiin. Ei sitä kannata ottaa henkilökohtaisesti. Jos sinulle on tärkeää saada nuorempi ihminen sänkyyn, niin rahalla saa ja ammattilainen osaa peittää sen vastenmielisyyden mikä herää.

"Jos sinulle on tärkeää saada nuorempi ihminen sänkyyn"

Miksi olet(te) lukinneet ajatuksen siihen, että ihmisen iällä olisi minulle jokin erityinen merkitys. Minua kiinnostaa ihmisen ulkonäkö ja fyysinen puoleensa vetävyys ei se, että on nuorempi. -Ap

Vierailija
334/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"toiseksi luulen että näytät minua vanhemmalta vaikka nuorempi oletkin"

Tämänhän voisi ottaa vaikka leikkimielisenä haasteena. Laita vartalokuvasi aijaahan, niin verrataan. Omanihan on siellä. -Ap

Vierailija
335/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-40 on optimi

Vierailija
336/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna naisten lähestyä sinua.

Musta se on miesten hommaa ottaa ne potentiaaliset pakit vastaan eikä naisten. -Ap

Olen siis aika kranttu ulkonäön suhteen. -Ap

No ei ihme, ettet ole saanut naista, jos sulle joku ikäkriteeri on merkittävin. Naiset ovat sinua fiksumpia. Mahdatko lukea mitään tai osata edes keskustella maailman tilanteesta?

Vierailija
337/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä et, ap, löydä kovinkaan fiksuja ja aikuismaisia naisia - varmaan olet tämän jo huomannutkin. Elävä elämä on on onneksi monimuotoisempaa.

Naisia kiinnostaa kuitenkin eniten status, mutta ei se läheskään kaikkea koske. Siitä syystä eri alojen kuuluisilla miehillä on usein joku huomattavasti nuorempi nainen kainalossaan. Tuskin nämä miehetkään tyhmiä ovat. Kyllä he tietävät, ettei naisen syy seurustella suinkaan ole palava rakkaus, mutta mitä sitten? Ja rakkautta on muutenkin turha idealisoida, oli ikä mikä tahansa,

Vierailija
338/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen se parisuhteesi on kadonnut, jos olet ihana ja sinkku edelleen 60-vuotiaana. Oikeasti tikissä kuulostaa lähinnä erittäin turhamaiselta miespissikseltä. 

Vierailija
339/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+55-vuotiaita

Tämä oikea vastaus.

Paitsi että tuo kuuskymppinen on todennäköisesti oikeasti lähempänä 70 v. kuin 60 v. 

Vierailija
340/672 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, oletko muissakin suhteissa kusiäpäistähtävä (kuin tässä ulkoisuuskeskeisyydessä). Jos olet ihan ok, eikä sulla ole persoonallisuushäiriötä, voit toki lähestyä ihan ketä vain. Kuspiällä ei tee yhdenkäänikäinen nainen yhtään mitään.