Minkäikäistä naista 6-kymppisen oikeasti tikissä kunnossa olevan miehen on soveliasta lähestyä?
Omanikäiset, joiden ulkoinen olemus puhuttelee alkaa olla tosi harvassa. Myönnän olevani ulkonäkökeskeinen. Kiitos ja anteeksi. Ai...jaa risuaita setämiestikissä voi katsoa.
Kommentit (672)
Sanoisin että 70 - 90 vuotiaita.
Tosin saumojaha aplla ei ole edes oman kätensä kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma että kaikki kuvittelee olevansa jotain omaishoitajia. Se on kuulkaa hyvin harvinaista, en minä ainakaan suostu jäämään jonkun katkeran akan armoille joka kyttää vaan omaisuuttani.
Olet ymmärtänyt väärin.
Nimenomaan kukaan ei halua ryhtyä omaishoitajaksi.
N
No miks helvetissä siitä pitää joka välissä jankata kuin jostain luonnonlaista? Akka on vapaa lähtemään minä päivänä tahansa, pennin latia ei saa mukaansa. Testamentti menee laadukkaan hoitokodin hyväksi kun en enää omin voimin pärjää. Ja se päivä tulee teillekin.
Olen 50 vuotias nainen ja minulle 60v mies olisi liian vanha. Tykkään eniten ikähaarukassa 45-55 olevista
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 55+. Olen just viisikymmentä täyttänyt tänä vuonna ja kyllä itselläni se on max 5 vuotta vanhempi joka kiinnostaa.
Joo näkisin että tuossa 50+ iässä ei enää kauhean paljon itseä vanhempaa miestä kannata katsella. Se eläkeikä ja pappautuminen alkaa olla jo sen verran lähellä siinä vaiheessa.
Lähestyin neljäviitosta ja niin se vain otti ja jäi kimppaan mukaan.
M61
Vierailija kirjoitti:
Kumma että kaikki kuvittelee olevansa jotain omaishoitajia. Se on kuulkaa hyvin harvinaista, en minä ainakaan suostu jäämään jonkun katkeran akan armoille joka kyttää vaan omaisuuttani.
Ei omaishoitajuus kyllä ole harvinaista, mutta äärimmäisen harva haluaa tieten tahtoen siihen tilanteeseen hankkiutua.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että 70 - 90 vuotiaita.
Tosin saumojaha aplla ei ole edes oman kätensä kanssa
Tämä sama tyyppi työntää näitä samoja kommentteja täällä aamusta iltaan, joku katkera vanha nainen jonka mies lähti nuoremman matkaan tai jäi kiinni pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas mieskunto?
Validi kysymys, joka ansaitsee rehellisen vastauksen. Erinomainen oikeilla napeilla. -Ap
Ja tässä matkalla et hakenut naisseuraa seksin vuoksi...tulihan se sieltä kun oikein lypsettiin. Siis haet kuitenkin seksiseuraa
Ihan kauheeta, seksiä tässä iässä! Omasta mielestäni olen jo alkupään viesteissä sanonut etten hae elämänkumppania. Omalta kohdaltani omaishoitajuuskeskustelu ei siis ole sinällään tarpeen. -Ap
Vaikka mua 😘
- tikissä oleva 47-vuotias
Kovinkaan moni nainen ei halua miestä joka voisi iän puolesta olla hänen isä joten laske siitä..
Mieti kuinka paljon vanhemman (sänky)kumppanin olisit itse valmis hyväksymään. Jos esim 15 vuotta vanhempi eli 75-vuotias ei innosta ajatuksena, niin siitä voit päätellä suurinpiirtein mitä 15 vuotta sinua nuoremmat tuntevat sinua kohtaan.
Kuusikymppinen voi lähestyä minkälaista naista tahansa, kunhan tekee sen ASIALLISESTI JA FIKSUSTI! Muista metoo!
Enää ei voi perustella perseilyään vitseillä tai luuloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieti kuinka paljon vanhemman (sänky)kumppanin olisit itse valmis hyväksymään. Jos esim 15 vuotta vanhempi eli 75-vuotias ei innosta ajatuksena, niin siitä voit päätellä suurinpiirtein mitä 15 vuotta sinua nuoremmat tuntevat sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
30-45, ei sitä vanhempia
Minusta 45v on naisena jo loppuunajettu.
Käsittääkseni 16 vuotiaasta ylöspäin on sallittu Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt siis 60 v. Olen nähnyt joitain yksittäisiä minua 10 vuotta vanhempia, mutta silti edelleen eroottisessa mielessä puoleensavetäviä naisia. Iän merkit ihossa, rypyt yms eivät ole turn off, jos kokonaisuus ja itsensä kantaminen ovat jotenkin freshejä. Ollessani n. 45 vuotias välillä tuntui, että siitä näkökulmasta vanhat eli juuri tuon 15 vuotta vanhemmat naiset ottivat vähän silmäkontaktia. En pitänyt ikäänsä esteenä. Itsestä näyttää, että jos ihminen on "hyvinsäilyvää sorttia" niin tuossa 50-60-65 ei välttämättä tapahdu mitään kovin dramaattista, mutta varmaan sitten 70 jälkeen alkaa ns. vauhti kiihtyä. En siis täysin osta ajatustasi, että 45-vuotiaat automaattisesti näkevät minut samoin kuin näen 75-vuotiaat. Voi tietysti olla toiveajattelua. -Ap
Olet ymmärtänyt väärin.
Nimenomaan kukaan ei halua ryhtyä omaishoitajaksi.
N