Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluaa statusmiehen koska duunarilla ei ole varaa hemmotella naista.

Vierailija
19.09.2024 |

Joku insinööri tai pukumies kykenee ostamaan naisille kalliita vaatteita, kalliita laukkuja ja matkoja kun taas duunarimies harvemmin pystyy hemmotella naista.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarimies kuitenkin ryyppää, tatuoi itseään ja on väkivaltainen pukumiestä todennäköisemmin. Sen minkä tuloissa menettää, sen miehen kiihoittavuudessa voittaa takaisin.

Vierailija
102/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunarimies kuitenkin ryyppää, tatuoi itseään ja on väkivaltainen pukumiestä todennäköisemmin. Sen minkä tuloissa menettää, sen miehen kiihoittavuudessa voittaa takaisin.

Kirjoittaako täällä joku insinööri tai akateeminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä duunareilla on naisia en ymmärrä mistä puhut

Mistä tämä nuorten naisten itsensä myyminen on saanut alkunsa? Jotain tiktokkijuttujako? Naiset ovat taistelleet oikeuksistaan ja päässeet pois hellan ja nyrkin välistä. Nyt nämä pissikset ovat romuttamassa kaiken jonkun merkkilaukun ja Dubain matkan takia. Käsittämätöntä.

Romuttamassa kaiken? Minkä kaiken? Sen, että elävät kuten itse haluavat, eivätkä niin kuin joku mies haluaisi? 

Niin. Onhan naisella myös oikeus myydä itseään, silloin kun se on omasta halusta tapahtuvaa ja hinnoiteltua.

104/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä duunareilla on naisia en ymmärrä mistä puhut

Mistä tämä nuorten naisten itsensä myyminen on saanut alkunsa? Jotain tiktokkijuttujako? Naiset ovat taistelleet oikeuksistaan ja päässeet pois hellan ja nyrkin välistä. Nyt nämä pissikset ovat romuttamassa kaiken jonkun merkkilaukun ja Dubain matkan takia. Käsittämätöntä.

Älä inise. OnlyFans on kaltaisesi luuserin ainut tapa päästä edes kuvitteellisesti kauniin naisen lähelle.

Kysyntä luo markkinan. 

👵🏼 Enpä ole markkinoilla ollut myytävänä ennenkään. Enkä aio olla nytkään. Mies oli hyvin toimeentuleva ja yhteistyöllä luotu omaisuus elättää kyllä loppuvuodet. Kysytty markkinatavara on säälittävä ja alentava tapa luonnehtia itseäsi.

Vierailija
105/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset myös näkevät paljon vaivaa saavuttaakseen sen "statusmiehen", näe sinä yhtä paljon vaivaa ryhtymällä statusmieheksi.

Tässä maassa naisilla on aivan toinen taktiikka. Naiset näkevät todella paljon vaivaa kouluttautuakseen, jotta voivat itse kustantaa itselleen asioita. Kun on omat rahat, voi ottaa miehen, jonka statuksella ei ole mitään väliä. Se on miehellekin mukavampi diili. Tietää, että nainen on tehnyt valintansa muu kuin lompakko mielessä.

Sinulla on eri taktiikka, mutta aloittajan himojen kohteilla ei ole.

Vierailija
106/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua kyllä risoo, kun varsinkin toiset naiset tuntuvat luulevan, että uudet vaatteeni, laukkuni ja rakennekynteni ovat DI-miehen sponssaamat. Olen kyllä joka ikisen maksanut ihan omista roposistani! Mies ei penniäkään minulle antaisi omistaan, on todella pihi.

Insinöörinainen 32

Vierailija
107/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun duunarimies hemmotteli mua tekemällä ruuat ja imuroimalla. Ilmeisen mahdottomia suorituksia ap:lle

Tuottaako imuroinnin katselu sinulle nautintoa? Onko sekin hemmottelua, jos mies tankkaa auton? Onko ylipäätään minkä tahansa tehtävän hoitaminen hemmottelua?

En katsele imurointia (idioitti)  vaan teen muita hommia. Koen hemmotteluna sen, että hän antaa mulle omaa aikaa, jonka voin käyttää miten haluan. 

Sinähän et sitä tajua, kun käytät kaiken aikasi esim. tähän ulisemiseen. 

Eikö tän pitäs olla ihan arkea eikä mitään hemmottelua? :D

Vierailija
108/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mun ukko on putkimies ja rahaa on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan