Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluaa statusmiehen koska duunarilla ei ole varaa hemmotella naista.

Vierailija
19.09.2024 |

Joku insinööri tai pukumies kykenee ostamaan naisille kalliita vaatteita, kalliita laukkuja ja matkoja kun taas duunarimies harvemmin pystyy hemmotella naista.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että Taylor Swift on yhdessä Travis Kelsen kanssa, koska hänellä ei ole varaa ostaa omia laukkuja? Tai Amal Clooney George Clooneyn kanssa samaisesta syystä?

Vierailija
62/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset ottavat sen insinöörin tai pukumiehen, koska he valita ja uhraudu niin kuin AP. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä duunarimies pärjää palkallaan aivan hyvin ja toisin kuin tämän kokemattoman ap paran luulot niin hän pärjää vielä paremmin duunarivaimonsa kanssa. 

He pitävät yhtä ja arvostavat ja puolustavat toisiaan.

Aivan höpöjä nuo elokuvista opitut status ja tasojutut.

M43

Vierailija
64/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset myös näkevät paljon vaivaa saavuttaakseen sen "statusmiehen", näe sinä yhtä paljon vaivaa ryhtymällä statusmieheksi.

Vierailija
65/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko baarimikko statusmies vai duunari, koska yhden sellaisen haluaisin? Aika pers'aukinen se taitaa kyllä olla.

Vierailija
66/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset naiset ovat maksullisia nasia. Sitä paitsi hemmottelu voi kyllä olla jotakin muuta kuin ostelua, ostelua ja ostelua. Asunnon siivoaminen ja hyvän ruoan laittaminen ja kattaminen nätisti pöytään, kotona löhöily ja ulkoilu yhdessä voi olla paljon antoisampaa kuin matka jonnekin tusinapaikkaan. Arjen viettäminen on parasta. Jos mies kunnostaa polkupyöräni ajokuntoon, on parempi rakkaudenosoitus kuin jokin merkkilaukku juhliin, joissa en edes viihdy. Pyörän huolto tietysti tapahtuu oikeassa huoltoliikkeessä, joten ei mitään ammattilaisen töitä tarvitse tehdä.

Vierailija
67/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmotteluun mitään rahaa tarvii. Hemmottelua voi olla vaikka ruuanlaitto tai niskahieronta.

Vierailija
68/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä duunareilla on naisia en ymmärrä mistä puhut

Mistä tämä nuorten naisten itsensä myyminen on saanut alkunsa? Jotain tiktokkijuttujako? Naiset ovat taistelleet oikeuksistaan ja päässeet pois hellan ja nyrkin välistä. Nyt nämä pissikset ovat romuttamassa kaiken jonkun merkkilaukun ja Dubain matkan takia. Käsittämätöntä.

Instagramissa roikkuminen on mädättänyt aivot, siitä se johtuu. Ei ole enää ymmärrystä siitä, että kaikki saavuttamisen arvoinen tulee kovan työn kautta.

Vierailija
69/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla varakas lääkäri joka toteuttaa naisen kaikki materiaaliset toiveet ja hyppii naisen mielen mukaan. Kyllähän näitä ihan julkisuudessakin on.

Lääkiksen opiskelijoista on ollut yli puolet naisia jo pitkään. Naiset tekee nykyisin omat rahansa, ei ne tarvii siihen miestä. Mieheltä tarvitaan sitä, mitä niillä on korvien välissä. Enkä puhu nyt akateemisesta tutkinnosta. Duunarimiehelläkin voi olla paljon annettavaa lääkärinaiselle.

Vierailija
70/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitään hemmottelua kaipaa, mitä se on. Mukavaa rentoa yhdessäoloa, seksiä ja hellyyttä silloin tällöin. Matkoilla käydään enimmäkseen erikseen ja välillä yhdessäkin. Koska puoliso on ulkomailta niin anoppia tulee käytyä katsomassa yksin tai yhdessä. Nyt on aikaa kun on vähemmän töitä. Meillä on kaikkea mitä halutaan, liikaakin. Ei vaan olla mitään himokuluttajia vaan säästeliäitä vaikkakaan ei mitään kitupiikkejä.

Vierailija
71/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa pystyisi hemmottelemaan minua. Ei siihen tarvita kuin sauna ja hyvä leffa Areenasta.

Ei ole jokapojalla saunaa. Pitää olla fyffeä, jotta voi hankkia saunallisen asunnon.

Jos ei ole varaa edes telttasaunaan, niin saunahemmottelun voi korvata varmasti esim. kuumakivihieronnalla.

Vierailija
72/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksulliset naiset ovat maksullisia nasia. Sitä paitsi hemmottelu voi kyllä olla jotakin muuta kuin ostelua, ostelua ja ostelua. Asunnon siivoaminen ja hyvän ruoan laittaminen ja kattaminen nätisti pöytään, kotona löhöily ja ulkoilu yhdessä voi olla paljon antoisampaa kuin matka jonnekin tusinapaikkaan. Arjen viettäminen on parasta. Jos mies kunnostaa polkupyöräni ajokuntoon, on parempi rakkaudenosoitus kuin jokin merkkilaukku juhliin, joissa en edes viihdy. Pyörän huolto tietysti tapahtuu oikeassa huoltoliikkeessä, joten ei mitään ammattilaisen töitä tarvitse tehdä.

Siinä ei ole mitään väärää, jos nainen päättää myydä seuraansa tai seksiä rahasta, kunhan homma on vapaaehtoista ja kumpikin osapuoli tietää asian laidan. Sillä taas ei ole mitään tekemistä maksullisuuden kanssa, jos puoliso haluaa lahjoittaa kumppanilleen jotain, mikä maksaa rahaa. Se ei tee naisesta maksullista, jos saa puolisoltaan vaikka ravintolaillallisen syntymäpäivänään. Jos tekisi, niin kaikki avioparit, niin miehet kuin naisetkin olisivat maksullisia.

Vierailija
73/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ymmärrä näiden aloitusten kirjoittajien lähtökohtaa. Kuulostaa kuin asuisivat muka jossain Amerikassa?

Suomessa ei ole lähes lainkaan mitään "kotivaimoja" ollut vuosikymmeniin Omat isovanhempanikin kaikki ovat olleet samankaltaisista palkkatasoista ja töissäkäyviä. Omia rahoja ja menoja. Naimattomia oikeita duunareita on harvakseltaan, itse en taida juuri nyt tuntea yhtäkään. Se on ne korkean palkkatason ja koulutuksen ihmiset, joilla kestää "pariutua". Yleensä etsitään ihmistä, jolla on samankaltainen tausta tai elämäntilanne, kuin itsellä oli nuoruudessa ja/tai nyt, koska jaetut kokemukset tuovat yhteen. Ei aina sitäkään.

Tunnen useita pareja, jossa nainen on korkeakoulutettu ja mies vaikkapa kokoaikaisessa raksatyössä. Turha yleistää ihmiskokemusta.

Vierailija
74/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun duunarimies hemmotteli mua tekemällä ruuat ja imuroimalla. Ilmeisen mahdottomia suorituksia ap:lle

Tuottaako imuroinnin katselu sinulle nautintoa? Onko sekin hemmottelua, jos mies tankkaa auton? Onko ylipäätään minkä tahansa tehtävän hoitaminen hemmottelua?

Hemmottelua voi olla mikä tahansa, minkä tekee sen vuoksi, että arvostaa toista ja haluaa tuottaa hänelle hyvän mielen. Esimerkiksi oven avaaminen voi olla hemmottelua. Aamupalan tekeminen ja vieminen tarjottimella sänkyyn on jo ultimaattista hemmottelua.

Vierailija
75/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmotteluun mitään rahaa tarvii. Hemmottelua voi olla vaikka ruuanlaitto tai niskahieronta.

Juu, nää ois ihania. Ja niin kuin joku aiemmin tuolla sanoi, niin musta on myös hemmottelua, kun mies katsastaa mun auton tai hoitaa jotain kotiin liittyviä pakollisia töitä, et mä saan vaan nauttia.

Vierailija
76/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä duunarimies pärjää palkallaan aivan hyvin ja toisin kuin tämän kokemattoman ap paran luulot niin hän pärjää vielä paremmin duunarivaimonsa kanssa. 

He pitävät yhtä ja arvostavat ja puolustavat toisiaan.

Aivan höpöjä nuo elokuvista opitut status ja tasojutut.

M43

joo, siis jos on kaksi duunarihenkilöä yhdessä ja jos ei ole edes lapsia niin kyllä silloin pärjätään ihan hyvin. lapset verottaa toimeentuloa ja yhteistä aikaa jonkin verran. Omasta mielestä on ollut parempi olla vaan duunaritasolla, hyvää työntekijää arvostetaan kuulemma eikä ole minkäänlaisia paineita, ne on esimiehillä ja isommilla tapeilla.

Vierailija
77/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun duunarimies hemmotteli mua tekemällä ruuat ja imuroimalla. Ilmeisen mahdottomia suorituksia ap:lle

Tuottaako imuroinnin katselu sinulle nautintoa? Onko sekin hemmottelua, jos mies tankkaa auton? Onko ylipäätään minkä tahansa tehtävän hoitaminen hemmottelua?

Hemmottelua voi olla mikä tahansa, minkä tekee sen vuoksi, että arvostaa toista ja haluaa tuottaa hänelle hyvän mielen. Esimerkiksi oven avaaminen voi olla hemmottelua. Aamupalan tekeminen ja vieminen tarjottimella sänkyyn on jo ultimaattista hemmottelua.

Mä en tykkää syödä sängyssä. Mut rakastaisin, jos mulle ois tehty aamupala valmiiksi!

Vierailija
78/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Kohta paistelen lettuja ja niihin erilaisia täytteitä, se oli toivomus kun rouva aamulla töihin lähti. Meillä olen minä hoitanut tuon sapuska- ja pyykkipuolen enimmäkseen, rouva tuo rahaa taloon vähän enemmän sitten. Joo, ei ole rahasta kiinni. 

Vierailija
79/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Kohta paistelen lettuja ja niihin erilaisia täytteitä, se oli toivomus kun rouva aamulla töihin lähti. Meillä olen minä hoitanut tuon sapuska- ja pyykkipuolen enimmäkseen, rouva tuo rahaa taloon vähän enemmän sitten. Joo, ei ole rahasta kiinni. 

Juu, hellimistä voi tehdä ilman rahaakin. Ja se on parasta. Mäkin tykkään olla paljon kotona, niin on mulle tärkeetä, et yhteys toimii kotona.

Vierailija
80/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset myös näkevät paljon vaivaa saavuttaakseen sen "statusmiehen", näe sinä yhtä paljon vaivaa ryhtymällä statusmieheksi.

Tässä maassa naisilla on aivan toinen taktiikka. Naiset näkevät todella paljon vaivaa kouluttautuakseen, jotta voivat itse kustantaa itselleen asioita. Kun on omat rahat, voi ottaa miehen, jonka statuksella ei ole mitään väliä. Se on miehellekin mukavampi diili. Tietää, että nainen on tehnyt valintansa muu kuin lompakko mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi