Naiset haluaa statusmiehen koska duunarilla ei ole varaa hemmotella naista.
Joku insinööri tai pukumies kykenee ostamaan naisille kalliita vaatteita, kalliita laukkuja ja matkoja kun taas duunarimies harvemmin pystyy hemmotella naista.
Kommentit (108)
Mun hemmottelu on parhaillaan sitä että on sauna, hyvät ruoat ja juomat, kynttilät, kivaa musaa ja kauniita kehuja, ehkä hierontaa.
Duunarilla on varaa, jos vain osaa söpöillä. Jos on semmoinen yrmy niin ei varmasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tavoittelet naisia oman tasosi yläpuolelta.
Ei muunlaisia olekaan. Tai no, Ukkola ja Kiemunki. Mitä näitä viskibassopersuakkoja nyt on.
Naiset ja miehet haluavat puolisoikseen rakastavan ja välittävän ihmisen.
Suhteissa ei katella koulutusta eikä ammattia, eikä varallisuutta.
Tavallinen, terve normaali kumppani on kysytyin kaikilla markkinoilla.
Jos solmii liiton, ilman oikeaa toisesta välittämistä, liitto ei koskaan ole täydellinen. Ei onnistunut, vaikka taloudellinen puoli olis huippua.
Vierailija kirjoitti:
Mun hemmottelu on parhaillaan sitä että on sauna, hyvät ruoat ja juomat, kynttilät, kivaa musaa ja kauniita kehuja, ehkä hierontaa.
Duunarilla on varaa, jos vain osaa söpöillä. Jos on semmoinen yrmy niin ei varmasti kiinnosta.
Mä oisin ihan sulaa vahaa. Lisäksi silittelyä ja ehkä sylikkäin vaikka leffaa?
Vierailija kirjoitti:
Monet duunarit tienaavat huomattavasti enemmän, kuin yliopistokoulutetut.
Riippuu työstä ja ammatista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin ihan sulaa vahaa. Lisäksi silittelyä ja ehkä sylikkäin vaikka leffaa?
Joo, aivan ihanaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet duunarit tienaavat huomattavasti enemmän, kuin yliopistokoulutetut.Riippuu työstä ja ammatista.
Opiskelijallakin on tuohon varaa, jos vaan on saunamahdollisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet duunarit tienaavat huomattavasti enemmän, kuin yliopistokoulutetut.Riippuu työstä ja ammatista.
Kyllä. Mutta rahan liittäminen tähän asiaan on samalla tavalla outoa kuin koulutustason. Persoona ratkaisee.
Näin naisena suosittelen miettimään omaa uraa ensin, niin on varaa hemmotella itseään eikä ole riippuvainen miehestä. Ja voi olla se paremmin tienaava taloudessa.
Naiset, välttäkää kaikkia tyypillisiä sudenkuoppia ja ajatelkaa itseänne ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijallakin on tuohon varaa, jos vaan on saunamahdollisuus
On! Huomioimiseen ei tarvita juurikaan rahaa. Monessa kerrostalossakin on vuokrattava sauna, jos haluaa saunoa.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena suosittelen miettimään omaa uraa ensin, niin on varaa hemmotella itseään eikä ole riippuvainen miehestä. Ja voi olla se paremmin tienaava taloudessa.
Minä haluan olla nimenomaan miehen hemmoteltavana. On kivempi antaa ja ottaa rakkautta kuin jokaisen keskittyä omaan napaan.
Alasta riippuen monet duunarit kyllä tienaavat oikeinkin hyvin kaikkine lisineen. Heillä on ollut myös lyhyempi opiskeluaika, joten työurat pitempiä kuin korkeakoulutetuilla, eikä isoja opintolainoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan olla nimenomaan miehen hemmoteltavana. On kivempi antaa ja ottaa rakkautta kuin jokaisen keskittyä omaan napaan.
Ei huono idea tuokaan. Hyvässä suhteessa kumpikin puolisoista haluaa ilahduttaa kumppaniaan ja tekee päivittäin aktiivisesti jotain nimenomaan toista ajatellen. Siinäkin tietysti auttavat ne omat rahat. On helpompi viedä mies vaikka syömään, jos ei tarvitse säästää viikkokausia sitä varten etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huono idea tuokaan. Hyvässä suhteessa kumpikin puolisoista haluaa ilahduttaa kumppaniaan ja tekee päivittäin aktiivisesti jotain nimenomaan toista ajatellen. Siinäkin tietysti auttavat ne omat rahat. On helpompi viedä mies vaikka syömään, jos ei tarvitse säästää viikkokausia sitä varten etukäteen.
Kyllä. Mutta voi myös kokata itse. Se vasta seksikästä on!
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkaa ansiosidonnaista niin miehellä pitää olla rahaa.
Tosi asia on että nainen rakastaa vain ja ainoastaan rahaa. Rahaa.
Mun mies on nykyisin duunari, ennen oli ns pukumies. Toiset alat kestävät maailmantalouden vaihteluja paremmin kuin toiset.
Yhdessä olemme olleet parikymmentä vuotta ja kumpikin on tarpeen tullen opiskellut lisää ja vaihtanut alaa. Ei rahoitusalan osaaja pääse duunariksi ilman kouluttautumista ensin.
Mies on vaihtanut puvun työhousuihin, joissa on taskuja ja lenkkejä työkaluille ja takki hohtaa keltaista huomioväriä. Numeroiden päälle pitää ymmärtää molemmissa hommissa ja yksityiskohtia ei saa väheksyä.
Parisuhteessakin on sama mies. Vapaapäivinä saan aina kahvin sänkyyn. Kukkia ostaa ilahduttaakseen ihan vain tavallisena tiistaina. Laittaa minun ja lasten lempiruokia. Keskustelee kaikesta maan ja taivaan välillä, ruotii jopa minun tunne-elämää, tai omaansa, koska tietää, että se on minulle ajoittain tärkeää.
Syntymäpäivä ja hääpäivä ei koskaan jää vaille huomiota. Saan aina kivan lahjan, käymme syömässä hyvässä ravintolassa tai sitten mies kokkaa jotain erityistä. Voin myös kokata itsekin, jolloin mieheni hyörii keittiössä seurana, avaa viinin ja valitsee tunnelmaan musiikkia.
Kyse ei ole todellakaan ole ammattistatuksesta tai rahan määrästä. Viitseliäät, älykkäät, muutokseen ja joustavuuteen kykenevät ihmiset, joilla on myös hyvä empatiakyky pariutuvat ja onnistuvat liitoissaan. Onnistumista auttaa kun haluaa tehdä hyvää rakastamalleen ihmiselle.
Kauhulla ajattelen fiiniä illallista klassisen tyyppiesimerkki insinöörin kanssa.
voi hän ehkä sellaisen kustantaa, mutta hommasta menee maku kun tämä nörtähtävä insinöörimies ei osaa keskustella mistään ja nolaa julkisesti etikettivirheillään.
Ap, jos sinä tykkäät näistä High Maintenance - naisista, niin se ei tarkoita , että kaikki naiset on sellaisia.
Anna mä arvaan- nämä naiset on kauniita, pukeutuu ja laittaa itsensä näyttävästi, ja he ovat tottuneet siihen,että miehet huomaavat heidät, ja että saavat elämässä kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tienaa aina enemmän, kuin naiset, vaikka olisi sama ammattikin. Miehet ovat pitäneet siitä huolen- ja pitävät jatkossakin, koska se on tapa alistaa naisia yhteiskunnassa. Enää naisten ei ole pakko mennä naimisiin, ja naisetkin voi harrastaa irtiseksiä, joten miehillä ja yhteiskunnalla on enää vähän keinoja kontrolloida naisia.
"En koskaan ymmärrä näiden aloitusten kirjoittajien lähtökohtaa. Kuulostaa kuin asuisivat muka jossain Amerikassa?"
Ovat luultavasti katsoneet Youtubesta amerikkalaisia naisvihavideoita.