Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäättekö pissattuja penkkejä joukkoliikenteessä. Itse istuin kerran litimärkään.

Vierailija
22.06.2023 |

Olin menossa pitkänmatkan bussissa poikkista tapaamaan ja penkki oli aivan litimärkä. Housut kastuivat täysin. Sanoin siitä kuskille. Hän katsoi läheiset roskikset ja löysi limupullon ja sanoi, että tämä on syyllinen. Minä sanoin, että se on kylläkin minun sinne heittämä pullo. (En siis tietty itsekään ollut sitä läikyttänyt.)

Kuski vaan sitten ihmetteli ja laittoi penkin käyttökieltoon. (Jotain laittoi siihen istumisen esteeksi.) Siinä se.

Jatkossa olen kammonnut istua penkeille, jotka ovat imukykyisiä, kuten tuossa bussissa oli.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään pissan hajua en onneksi havainnut, mutta saattoi se silti olla pissaa.

Joka tapauksessa tuli mieleen se, että hyvin saattaa joku lapsi tai juoppo tai muuten vaan törkeä siihen pissata muina miehinä.

Vierailija
2/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autoton ja liikkunut julkisilla koko aikuisikäni, eikä ole ikinä käynyt noin.

En kyllä väitä etteikö olisi ihan mahdollista. Yrjöä jouduin kerran bussissa väistelemään, mutta se oli lattialla ja oli uudenvuodenaatto :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan tullut vastaan

Vierailija
4/15 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

On tapahtunut pari kertaa. Nykyään kokeile penkin useimmiten kädellä ennen istumista. Ei tarvitse pelätä.

Vierailija
5/15 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen alkanut kokeilla kädellä penkkiä ennen istumista.

Keinonahkaiset tai muut imemättömät ovat suosikki-istuimiani.

(Toinen vaihtoehto olisi ottaa jätesäkki peffan alle suojaksi. Auttaisi, jos välineessä ei kertakaikkiaan ole ainoatakaan muuta penkkiä vapaana..

Ap

Vierailija
6/15 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin bussissa, kun juoppo pissasi alleen (nestettä valui hieman myös penkin alle lattialle) ja muina miehinä poistui seuraavalla pysäkillä. Estin ainakin yhden ihmisen paikalle istumisen, kun kerroin tapahtuneesta. Kokeilen todellakin kädellä, onko penkki ok istua vai ei.

Vierailija
7/15 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kerran meni farkut ja takki pesuun. Ei humalaisia saisi edes päästää bussiin.

Vierailija
8/15 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole osannut pelätä, kun ei ole sattunut kohdalle.

Mutta kerran kastelin itse vahingossa bussin penkin - en pissalla, vaan saippuavedellä. Palasin huovutuskurssilta märkä huopatyö paperikassissa, enkä tajunnut että siitähän valuu vielä vettä. Vilpitön anteeksipyyntöni Jyväskylän Liikenteen bussilla 18 joskus viime vuosituhannella matkustaneelle, jos satuit istumaan vaaleansiniseen saippuaveteen!

Vierailija
9/15 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole ikinä törmännyt tuollaiseen. Mutta kyllähän monissa busseissa penkit on täynnä saastaisen näköisiä läikkiä, joten jotain nesteitä ja eritteitä niihin on joskus läikkynyt. Ja kyllä, katson aina ennen istumista ilkeäänkö penkille istua.

Vierailija
10/15 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pelkään

Vierailija
11/15 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarit kusevat ja paskovat busseihin.

Kannattaa välttää molempia.

Vierailija
12/15 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarkastan mihin istun. Ällöttäviä märkiä länttejä tulee välillä vastaan.

Vierailija
13/15 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelit, että kusta? Voi spurgulta tai narkilta tulla ripuli housuun tämän tästä.

Vierailija
14/15 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istuin koiranpaskalänttiin. Sen jälkeen olen istunut julkisissa muovipussin päällä.

Vierailija
15/15 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran istunut vuosikausia sitten, sen jälkeen tuli kauan kokeiltua kädellä, että on kuiva penkki.

Tuohon voi muuten törmätä elokuvateatterissakin, juuri oli yhdellä märkä penkki elokuviin tullessa.