Naiset haluaa statusmiehen koska duunarilla ei ole varaa hemmotella naista.
Joku insinööri tai pukumies kykenee ostamaan naisille kalliita vaatteita, kalliita laukkuja ja matkoja kun taas duunarimies harvemmin pystyy hemmotella naista.
Kommentit (108)
Mitä paskis jauhaa naisista?
Sinä et tiedä naisten haluamisista mitään muuta kuin sen, että sinua ei haluta.
Kuka tahansa pystyisi hemmottelemaan minua. Ei siihen tarvita kuin sauna ja hyvä leffa Areenasta.
Olen työtön ja hemmottelen naistani pienillä asioilla/teoilla ja hän tykkää niistä. Ei se tarvitse hirveetä omaisuutta.
Mistä se insinööriksi tai lääkäriksi opiskelusi siis jäi kiinni? Tyhmyydestä vai laiskuudesta? Olisko sama syy sinkkuudenkin taustalla.
Suomessa on puolet väestöstä nyt tai ollut aiemmin parisuhteessa eli 2,75 miljoonaa. Miljoona on lapsia.
Sinkkuja on siis alle 2 miljoonaa, joista puolet naisia. Naiset keskittyvät hyvään elämään, miehistä osa ulisemiseen.
Duunarimies on, ja hemmottelee kyllä, hyvällä ruualla ja seksillä. Laukkuja en kaipaa, kunto se on mikä ratkaisee.
ei vitunvitunvittu näitä saatanan jankkaajia. nyrkillä naamaan ja poistoon.
Mun duunarimies hemmotteli mua tekemällä ruuat ja imuroimalla. Ilmeisen mahdottomia suorituksia ap:lle
Vierailija kirjoitti:
ei vitunvitunvittu näitä saatanan jankkaajia. nyrkillä naamaan ja poistoon.
Sama kävi mielessä.
Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä duunareilla on naisia en ymmärrä mistä puhut
Mistä tämä nuorten naisten itsensä myyminen on saanut alkunsa? Jotain tiktokkijuttujako? Naiset ovat taistelleet oikeuksistaan ja päässeet pois hellan ja nyrkin välistä. Nyt nämä pissikset ovat romuttamassa kaiken jonkun merkkilaukun ja Dubain matkan takia. Käsittämätöntä.
Joku taisteli naisille oikeuden tehdä pitkää päivää palkkatöissä, hoitaa koti ja lapset, tehdä metatyöt ja hoitaa sukulaissuhteet. Käsittämätöntä, että joku haluaa jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa pystyisi hemmottelemaan minua. Ei siihen tarvita kuin sauna ja hyvä leffa Areenasta.
Ei ole jokapojalla saunaa. Pitää olla fyffeä, jotta voi hankkia saunallisen asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Hemmottelun käsite aika hukassa ap:llä. Ei siihen rahaa tarvita vaan mielikuvitusta, viitseliäisyyttä ja empatiaa.
Minä koen olevani todella hemmoteltu, kun mies auttaa minua puutarhahommissa. Selkäni on jo aika rikki, mutta silti en haluaisi vielä luopua rakkaasta harrastuksesta. Miestä eivät rehut kiinnosta, mutta hän lapioi ja kantaa, koska kukat tuovat minulle iloa. Yritän pärjätä mahdollisimman pitkälle yksin, mutta kun tulee tiukka paikka, on ihanaa, kun toinen tulee avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun duunarimies hemmotteli mua tekemällä ruuat ja imuroimalla. Ilmeisen mahdottomia suorituksia ap:lle
Tuottaako imuroinnin katselu sinulle nautintoa? Onko sekin hemmottelua, jos mies tankkaa auton? Onko ylipäätään minkä tahansa tehtävän hoitaminen hemmottelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jokapojalla saunaa. Pitää olla fyffeä, jotta voi hankkia saunallisen asunnon.
No voi nyt jumalauta taas. Vuokrakämpissäkin on saunat. Jos on noin onneton ulisija, niin mitä ihmettä sinulla sitten on tarjottavana? Tuulen huuhtoma perse? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saunaa tarvitse omistaa. Hiero jalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuottaako imuroinnin katselu sinulle nautintoa? Onko sekin hemmottelua, jos mies tankkaa auton? Onko ylipäätään minkä tahansa tehtävän hoitaminen hemmottelua?
En katsele imurointia (idioitti) vaan teen muita hommia. Koen hemmotteluna sen, että hän antaa mulle omaa aikaa, jonka voin käyttää miten haluan.
Sinähän et sitä tajua, kun käytät kaiken aikasi esim. tähän ulisemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla varakas lääkäri joka toteuttaa naisen kaikki materiaaliset toiveet ja hyppii naisen mielen mukaan. Kyllähän näitä ihan julkisuudessakin on.
Ja muut ei sitten kelpaa naisille, vai? En tiennytkään, että oma miehenikin on lääkäri. Hitto vie.
Salalääkäri ! Ei munkaan mies mihkään varastoon mee, se vetää autossa laatikkoleukamaskin päälle ja menee tekeen sydämen ohitusleikkauksia ;)
Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä duunareilla on naisia en ymmärrä mistä puhut
Mistä tämä nuorten naisten itsensä myyminen on saanut alkunsa? Jotain tiktokkijuttujako? Naiset ovat taistelleet oikeuksistaan ja päässeet pois hellan ja nyrkin välistä. Nyt nämä pissikset ovat romuttamassa kaiken jonkun merkkilaukun ja Dubain matkan takia. Käsittämätöntä.
1800-luvun Suomessa seksityö levittäytyi kaikkialle kaupunkiin. Sitä harjoitettiin sisällä ja ulkona, kapakoissa ja kujilla, tanssiaisissa ja retkillä. Seksityö oli ennen kaikkea köyhien naisten väli- ja osa-aikaista ansaintaa, jonka rinnalla oli muita ansaintakeinoja.
Suomessa oli bordelleja eli ilotaloja 1800-luvulle asti jollloin ne lakkautettiin. Ei siis mikään uusi asia Suomessakaan saati maailmanhistoriassa.
Seksityö on Suomessa laillista, onneksi. Sitä paitsi tässä vallitsee vahvasti kysynnän ja tarjonnan laki; voiko seksiä myydä jos innokkaita ostajia ei ole? Aikuinen nainen saa vapaasti myydä kroppaansa, sitä ei kukaan muu hallitse kuin hän itse. Tätä tosin valtavan monen miehen on vaikea niellä. Naisen kropan kun kuuluisi olla heidän hallinnassaan, niidenkin naistenjoita he eivät edes tunne eivätkä koskaan tule kohhtaamaan.
Aikamoista kaksinaismoralismia tässä: naisen pitäisi olla seksinukke miehelle miehen niin halutessa mutta naisen täytyisi myös olla kokematon siveä neitsyt.
Itse naisena en näe mitään huonoa siinä että kysyntään vastataan tarjonnalla kunhan kauppaa käydään laillisissa puitteissa aikuisten kesken.
Ja ei, en tee sitä itse, minusta ei siihen olisi, mutta en myöskään tuomitse ketään joka sitä tekee. Olen erittäin vahvasti naisten oikeuksien ja tasa-arvoisen kohtelun puolella, enkä näe tässä mitään ristiriitaa siihen.
Ja muut ei sitten kelpaa naisille, vai? En tiennytkään, että oma miehenikin on lääkäri. Hitto vie.