Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluaa statusmiehen koska duunarilla ei ole varaa hemmotella naista.

Vierailija
19.09.2024 |

Joku insinööri tai pukumies kykenee ostamaan naisille kalliita vaatteita, kalliita laukkuja ja matkoja kun taas duunarimies harvemmin pystyy hemmotella naista.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla varakas lääkäri joka toteuttaa naisen kaikki materiaaliset toiveet ja hyppii naisen mielen mukaan. Kyllähän näitä ihan julkisuudessakin on.

Ja muut ei sitten kelpaa naisille, vai? En tiennytkään, että oma miehenikin on lääkäri. Hitto vie. 

Salalääkäri ! Ei munkaan mies mihkään varastoon mee, se vetää autossa laatikkoleukamaskin päälle ja menee tekeen sydämen ohitusleikkauksia ;)

No tämähän se. Minä onneton olen luullut ukkoani sähkäriksi, kun se puhuu kaikenmaailman piuhoista, mutta se onkin vissiin tarkoittanut jotain EKG-laitteen johtoja.

Vierailija
42/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat ihan yhtä persoja statukselle kuin miehetkin. Sitähän se kaikki matkoilla, rapujuhlilla, kodin sisustuksilla, namedroppailulla ja vastaavilla päteminen on. Ja huom. lauseessa ei ole 'kaikki naiset'. Statusmiehen, mikä se nyt missäkin kuplassa sitten on, haluaminen on jatkumoa tälle ja ihan normaali inhimmillistä käytöstä tiettyyn rajaan asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa pystyisi hemmottelemaan minua. Ei siihen tarvita kuin sauna ja hyvä leffa Areenasta.

Ei ole jokapojalla saunaa. Pitää olla fyffeä, jotta voi hankkia saunallisen asunnon.

No voi nyt jumalauta taas. Vuokrakämpissäkin on saunat. Jos on noin onneton ulisija, niin mitä ihmettä sinulla sitten on tarjottavana? Tuulen huuhtoma perse? Ei kiitos.

Niin että vähintään saunallinen vuokra-asunto pitää olla. Niinpä niin

Vierailija
44/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa pystyisi hemmottelemaan minua. Ei siihen tarvita kuin sauna ja hyvä leffa Areenasta.

Ei ole jokapojalla saunaa. Pitää olla fyffeä, jotta voi hankkia saunallisen asunnon.

No voi nyt jumalauta taas. Vuokrakämpissäkin on saunat. Jos on noin onneton ulisija, niin mitä ihmettä sinulla sitten on tarjottavana? Tuulen huuhtoma perse? Ei kiitos.

Niin että vähintään saunallinen vuokra-asunto pitää olla. Niinpä niin

No voithan sinä asua vaikka teltassa, jos huvittaa. Minua ei huvita.

Vierailija
45/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kylmiä väreitä tuosta "naisen hemmottelusta".  Ikäänkuin nainen olisi jokin lemmikkieläin. En ikinä suostuisi tuohon!

Jos ikinä elämässäni olen halunnut jotain itselleni hankkia - niitä merkkilaukkuja kun en arvosta miksikään enkä niihin rahojani tuhlaa -  olen hankkinut sen omalla rahallani ja tuntenut miljoona kertaa isompaa iloa siitä kuin jos joku olisi "hemmotellut" minua.

Jos kiintymytstä tai rakkautta haluaa osoittaa,  osoitan sen sanoilla ja teoilla, en rahalla ja tavaralla.  Ihmisillä  kun on tapana  lapsillekin kasat mitä ihmeellisimpiä vimpaimia ja vempaimia ja pelejä ja vehkeitä ikäänkuin  ne korvaisivat aidon rakkauden. 

Olen itse kasvanut perheessä missä ulospäin näyttäminen oli numero yksi. Kaikki piti ollla hienoa ja parempaa kuin muilla.  Vaatteet, harrastukset, matkat, talo, autot. Mutta  tunnekylmyyttä ne eivät poistaneet.

Mikään maailman tavara ei olisi ollut tärkeämpää kuin se, että olisi tuntenut itsensä aidosti omana itsenään rakastetuksi.  Nykyään on tapana kuvitella että rahalla ja tavaralla voi korvata rakkauden. Ei voi.

Aito läsnäolo ja aito sydämestä tuleva kiintymys, sitä ei korvaa mikään "hemmottelu". Oksettaa koko ajatus.

Vierailija
46/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Myönnän. Minusta on ihanaa sanoa, että minun ei tarvitse tehdä töitä ja saan kaiken haluamani, sillä mies tienaa niin hyvin ja on tärkeässä asiantuntijatyössä.

Vierailija
47/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönhöpön, mulla on duunarimies eikä sillä tunnu missään viedä minua viikonlopuksi hotelliin, ravintolailtaan siinä samalla palaa vähintään 100€ per lärvi. Korut, vaatteet, muoti, sisustus ym materia ei minua kiinnosta. Hemmottelua minulle on juurikin yhteiset elämykset, osa on kallista, osa ihan ilmaista.

Vierailija
48/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä halusi joskus miehen joka ei pahoinpitelisi. Se on kuitenkin liikaa vaadittu mieheltä. Ihan harhaista settiä puhua jostain statusmiehistä, kun pelkkä pyyntö psykopatian puuttumisesta on jo liikaa vaadittu miehiltä.

Ööh...miksi vastuun ottaminen omista valinnoista ja itsereflektio ovat täysin mahdottomia käsitteitä nykyään naisille? Olisikohan sinulla itselläsi ollut roolia siinä minkälaisen miehen olet itsellesi valinnut. Kerta voi menna vahingosta, mutta oman toteamuksesi mukaan näitä miehiä on ollut useampia, niin kannattaisi varmaan katsoa sinne peiliin ja todeta, että ei ole peilissä näkyvä henkilö kovin kaksisella arvostelukyvyllä tai hoksottimilla pilattu. 

Eräs henkilö totesi ymmärtävänsä nykyään isät naittivat tyttärensä aiemmin: tyttären valitessa itse valitsee hän kaikista mahdollisista ehdokkaista rikollisen......ja uhriutuu sitten. Can't make this shit up. 

Vierailija
49/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmotteluksi riittää kun äijä vie roskat ulos ja tuo puut sisään koska en pidä näistä hommista. Mitäs minä laukulla kun kolmekymmentä vuotta sitten kirpparilta kahdella markalla ostettu on ehjä ja tykkään siitä. Ei kaikki ihmiset ole pinnallisia materialisteja mutta ilmeisesti vähemmistönä kuitenkin.639

Vierailija
50/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo aloituksen "statusmies" ole sellainen vähän keinotekoinen, eli ei aitoa vaan pelkkää statusta?

Työpaikka kaverin kautta, ei omilla ansioilla, auto osamaksulla, kello on joku rolex tai tag heur ym kopio thaimaasta jne.

Sitten 32v ihmetellään kun velat kaatuu niskaan ja vaimo muuttaa lapsien kanssa heikkokuntoiseen kaksioon Jakomäkeen?

Vierailija
51/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä saa kuuta taivaalta mutta jos omaa hyvän mielikuvituksen niin voi keksiä kaikenlaista kivaa tekemistä yhdessä. Vaikka kitaransoittoa laavulla ja jos osaa valmistaa itse hyvää ruokaa.

Vierailija
52/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eräs henkilö totesi ymmärtävänsä nykyään isät naittivat tyttärensä aiemmin: tyttären valitessa itse valitsee hän kaikista mahdollisista ehdokkaista rikollisen......ja uhriutuu sitten. Can't make this shit up. "

Silloin kun isät naittivat tyttärensä niin se valintakriteeri oli se että sulhasen pellot sijaitsivat sopivasti omien peltojen vieressä tai että sulhasen isän bisnekset sivusivat sopivasti omia. Ei siinä ajateltu sen kummemmin sitä oliko se mies väkivaltainen tai rakastiko se sitä omaa tytärtä.

Vierailija
53/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ööh...miksi vastuun ottaminen omista valinnoista ja itsereflektio ovat täysin mahdottomia käsitteitä nykyään naisille?"

Miten nämä näkyvat sen kummemmin vaikka päivittäin täälläkin toistuvissa incel-miesten ininöissä?

Vierailija
54/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eräs henkilö totesi ymmärtävänsä nykyään isät naittivat tyttärensä aiemmin: tyttären valitessa itse valitsee hän kaikista mahdollisista ehdokkaista rikollisen......ja uhriutuu sitten. Can't make this shit up. "

Silloin kun isät naittivat tyttärensä niin se valintakriteeri oli se että sulhasen pellot sijaitsivat sopivasti omien peltojen vieressä tai että sulhasen isän bisnekset sivusivat sopivasti omia. Ei siinä ajateltu sen kummemmin sitä oliko se mies väkivaltainen tai rakastiko se sitä omaa tytärtä.

Eivät he silti naittaneet tyttäriään millekään kylän sekapäihdekäyttäjälle tai muulle rikolliselle. Tytär silti valitsee itse tälläisen miehen kerta toisensa jälkeen Suomessa ja valittaa sitten valinnastaan. 

Vierailija
55/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on timpuri. Hän korjaa meille tulevaa kotia. Välillä tuo myös kukkia, mahdollistaa minulle hengähdystaukoja pikkulapsiarjessa, halaa ja pussaa. En kaipaa suueleistä hemmottelua, kun saan tällaisia rakkaudenosoituksia.

Vierailija
56/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Ööh...miksi vastuun ottaminen omista valinnoista ja itsereflektio ovat täysin mahdottomia käsitteitä nykyään naisille?""

Eipä se miehilläkään sen paremmissa kantimissa ole. Jokainen "mitään ei enää saa sanoa", "naisia ei enää voi lähestyä koska kaikki on ahdistelua" tai "tavallinen mies ei kelpaa naisille" valitus on suora osoitus tuosta samasta itsereflektion ja vastuunoton puutteesta.

Vierailija
57/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eivät he silti naittaneet tyttäriään millekään kylän sekapäihdekäyttäjälle tai muulle rikolliselle."

Sattoivat  naittaa jos se oli näiden sukujen kannalta edullista. Avioliitto oli ennen vanhaan ensisijassa sukujen välinen sopimus ja taloudellinen päätös, ei rakkaudellinen tai yhteensopivuuden osoitus.

Vierailija
58/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se 'statusmiehen' ottanut nainen on itsekin menestynyt ja pystyy ostamaan omat vaatteensa, laukkunsa ja matkansa? Ja ottaa varakkaammaan miehen, koska ei halua joutua kustantamaan sen duunarimiehen elämää?

Vierailija
59/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he silti naittaneet tyttäriään millekään kylän sekapäihdekäyttäjälle tai muulle rikolliselle. Tytär silti valitsee itse tälläisen miehen kerta toisensa jälkeen Suomessa ja valittaa sitten valinnastaan. 

No ei se kauhean suurta välittämistä tyttären hyvinvoinnista osoittanut kun peräti kuusi isää naitti tyttärensä kuningas Henrik VIII:lle joka mestautti peräti kolme kuudesta vaimostaan.

Vierailija
60/108 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä! Menin naimisiin työttömän insinöörin kanssa. Kesti vuosia ennen kuin hän sai koulutustaan vastaavaa työtä. Elimme hyvin, hyvin vaatimattomasti. Opiskelin itse samaan aikaan yliopistossa. Hemmottelua oli se että pystyin olemaan kotiäitinä lastemme ollessa pieniä. Merkkilaukkuni olen ostanut avioeron jälkeen ihan omilla rahoillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä