Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni täällä on löytänyt elämänkumppanin vahingossa?

Vierailija
18.09.2024 |

Otsikossa kysymys. Please, sanokaa että nykymaailmassa voi löytää sielunkumppanin ilman deittiappeja   tai baareissa ravaamista, voihan? Tai edes läheisen ystävän vastakkaisesta sukupuolesta noin niinkuin aikuisiällä? :D Mun elämästä puuttuu nimittäin sellainen.

N30+

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole löytänyt, mutten myöskään tinderistä varta vasten etsimällä. Alan jo uskoa olevani kelvoton vastakkaisen sukupuolen silmissä.

Vierailija
2/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1998 olin juoppokuskina kaverille, ja juttelin tutun naisen kanssa parkkipaikalla, tämän naisen kaveri pyysi lämmittelemään autoon ja siitä alkoi yhteinen elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää, mutta voi olla myös löytämättäkin. Vaikka löytäisit, rakkauden eteen tulee silti tehdä työtä pitkäjänteisesti, ja pitää huoli rakentavasta kommunikaatiosta. Mitään ihmeellistä onnellisuusautomaattia tuskin löytyy. M

Vierailija
4/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan löytyi yhteisten kavereiden kautta matkalta.

Eikös ihmisten tapaaminen ole aina sattumaa? Tietty jos ei missään käy ei ketään ikinä tapaa.

Vierailija
5/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhden opiskelijajärjestön uusien illassa, sieltä löytyi nykyinen mies 9v sitten

Vierailija
6/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni? Luuletko todella, että se lukumäärä täällä selviää? Ja kerropa mitä sä sillä lukumäärällä teet?

Vierailija
7/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä löysin baarista. 20 vuotta jo yhdessä. 

Vierailija
8/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vahingossa? Jos liikkuu ihmisten ilmoilla ja tapaa uusia ihmisiä, niin onko siitä syntynyt romanssi vahinko? Onko se vahinko, jos toinen osapuoli on tehnyt aloitteen? Voiko se olla vahinko, jos olen itse tehnyt aloitteen? 

Voiko vahinko sattua baarissa? Entä junassa tai vaikka lentokoneessa?

Vierailija
9/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole löytänyt, mutten myöskään tinderistä varta vasten etsimällä. Alan jo uskoa olevani kelvoton vastakkaisen sukupuolen silmissä.

Tähän lisäyksenä, että vielä viitisen vuotta sitten miehet tulivat esim kadulla kyselemään treffeille. Voin sanoa että näin jälkikäteen hieman kaduttaa kun tuli kieltäydyttyä.

Vierailija
10/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin bussista miehen. Vahingohan se oli mutta harvinainen vahingo.

Vierailija
11/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä.

Olin ollut useamman vuoden sinkkuna ja koskan viihdyin hyvin sinkkuna, minulla ei ollut haku päällä. Sen sijaan pohdin työpaikan vaihtoa ja löysin kaksi mieleenkiintoista paikkaa joihin oli hakuprosessi käynnissä yhtäaikaa. Osallistuin molempiin hakuihin ja tulin valituksi molempiin paikkoihin. Arvoin viikonlopun kumman työn otan vastaan ja kun olin tehnyt päätökseni, menin ja otin vahingossa sen vähemmän mieluisen työn vastaan. Jep, tuossa kohtaa piti sitten alkaa sählätä.

No, ensimmäisenä työpäivänäni esittäydyttiin aamukahvilla ja kiinnitin heti huomion noin ikäiseeni mieheen. Hänessä oli jotan tosi kiehtovaa. Työpisteeni sattui olemaan hänen työpisteensä vieressä ja huomasimme heti, että juttu luistaa. Ensimmäisen työpäivän päätteeksi jäimme neljäksi tunniksi juttelemaan toimistolle kaksistaan. Huomasimme, että mm. kuuntelemme samaa marginaalista bändiä, jota moni täällä ei tunne.

Kummallakaan meistä ei ollut mitään kiinnostusta pitää etätyöpäiviä, vaan tulimme toimistolle oikeasti vain toistemme takia. Juttu syveni nopeasti ja nyt olemme olleet yhdessä viisi vuotta.

Vierailija
12/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole etsinyt, eikä ole yksin tarvinnut olla. Päinvastoin.

Vierailija
13/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytyä, mutta kyllä se riippuu omasta aktiivisuudesta myös. Jos olet sosiaalisesti aktiivinen ja sinulla on paljon ystäviä ja kavereita, tapaat paljon ihmisiä. Silloin mahdollisuudet ovat hyvät.

Jos taas et tapaa juurikaan ihmisiä, todennäköisyys tavata elämänkumppani on pieni.

Vierailija
14/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli oli pyydetty muuttoavuksi kaverilleen, avaimia oli luovuttamassa edellinen vuokralainen (vuokranantajan sukulainen) ja siitä se sitten alkoi, ei ainakaan tarkoituksella.

Vierailija
15/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsinyt ketään. Kaverilla oli pienet synttärijuhlat, sieltä hän minut bongasi. Luin kirjaa nurkassa

Vierailija
16/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mitataan vahinko? Kompastuin mieheen?

Itse menin kerran yhteen tapahtumaan ja sielä tapasin mieheni. Onko se vahinko?

Vierailija
17/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sairaalasta. 7v sitten umpisuoli leikkauksessa ja tuleva mies oli myös oli samassa operaatiossa. Oltiin samassa huoneessa vuodepotilaina. Vierekkäiset sängyt. Hän nauratti minua jutuillaan ja tarinoillaan. Olen sanonut hänelle ja ystävilleni monesti, että saisinpa palata sinne sairalaan kerran vielä nauramaan niille jutuille mitä kertoi. Vaikka saan nauraa edelleen terveenä. Mutta se, kun tapaa jonkun, joka on niin erilainen ja ottaa huumorilla lähes kaiken. Kysyin häneltä sairaalassa onko perhettä ja oletko naimisissa. Hän vastasi ettei kukaan jaksa kattoo tällasta urpoa. Olen sinkku. Pyysin treffeille. JA on parasta mitä minulle on tapahtunut. On tuo paras mies ikinä. Tosin ovat hifkin peliä kattomassa tyttären kanssa.

Vierailija
18/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut kaikki miesystäväni ilman appeja ja baareja. Baarissa olen käynyt viimeksi joskus 90-luvun puolella ollessani parikymppinen sinkku. 

Vierailija
19/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista löyty vahingossa, kumpikaan ei etsinyt parisuhdetta. Tässä kohta 20 vuotta onnellista parisuhdetta takana.

Vierailija
20/31 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat sukulaiset löysivät toisensa entisaikaan ilman tindereitä ja facebookkeja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi