Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsettomien naisten olemassaolo häiritsee miehiä??

Vierailija
18.09.2024 |

Joku ongelma tuntuu miehillä tuntuu tällaisten naisten suhteen olevan. 

Puhun vapaaehtoisesti lapsettomista. Naiset, jotka eivät syystä tai toisesta ole pystyneet lapsia saamaan, tuntuvat olevan ok.

Mutta jos mainitsen miehelle ikäni (33v), niin heti seuraava kysymys on, että onko minulla lapsia ja kun vastaus on että "ei", niin heti seuraa huolestunut kyselytunti lisääntymisestäni ja sitten vasta ilme kavahtaakin ja seuraa vähän painokkaampi kuulustelu, kun mainitsen, etten stressaa asiasta, sillä todnäk. en tule sellaisia tulevaisuudessakaan hankkimaan. 

Nämä keskustelut käydään monesti heti kättelyssä, sillä miehethän katsovat soveliaaksi niistä keskustella n. 5 minuutin jälkeen. En deittaile, eli treffitilanteista en puhu. Mutta esim. baarissa taikka illanistujaisissa saa näitä keskusteluja käydä.

Lopulta loppukaneetti miehillä on aina sama, eli se että olisi parasta alkaa haluamaan. Tuntemattoman naisen lisääntymishalukkuus tai haluttomuus on miehelle kuin miehelle sydämen asia. 

Haluaisinkin kysyä sinulta, mies;

-Miksi yksittäisen naisen lisääntymishaluttomuus häiritsee sinua?

-Miksi koet tarvetta lähteä asiasta heidän kanssaan vääntämään?

Tokihan miehet tietävät aina, mikä on kullekin tuntemattomallekin naiselle parasta, mutta mikä saa sinut ajattelemaan, että asiasta on soveliasta ryhtyä kuulustelemaan tuosta vain?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä lapsia tänne tekee, jos ei naiset? 

Vierailija
42/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsellisten miesten olemassaolo häiritsee naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään naisten olemassaolo häiritsee miehiä, teit niin näin. Kukaan ei vihaa naisia niin kuin heteromies. 

Joo samaa miettinyt. Naiset on kuitenkin tehneet kaikki ihmiset, joten toi naisten vihaaminen miesten taholta on itseinhoa. Kaikki lapset on aluksi naisia - osasta tulee poikia kohdussa. Tää on ihan yläkoulun biologiaa.

Ahaa. Nyt ne eivät olekaan enää solumöykkyjä, jotka nainen saa abortoida, vaan ne ovat naisia. Ihan yläkoulun biologiaa!  

44/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niiden ihmisten, jotka tykkäävät lapsista ja joilla on omia lapsia, on vaikea ymmärtää sitä, että kaikki eivät pidä lapsista 

Vierailija
45/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sillä miehethän katsovat soveliaaksi niistä keskustella n. 5 minuutin jälkeen", epäilen kyllä suuresti tätä väitettä, mutta vaikka se jonkun kohdalla olisikin totta, niin ehkä kyseinen mies on tuhlannut paljon aikaa näihin naisiin jotka ei halua lapsia, eikä halua enää tuhlata yhtään ylimääräistä aikaa heihin, itse en ainakaan haluaisi tuhlata edes sitä 5 minuuttia.

Vierailija
46/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat jopa kieltää abortin! Lestadiolaismiehet ovat tehneet naisista synnytyskoneita!

Miehillä on halu lisääntyä.  Tsingis khanilla oli muutama sata lasta. Tanskalaismies luovutti spermaansa joka suuntaan.

Vierailija
47/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse.

Vierailija
48/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah, itsellä (35v. vapaaehtoisesti lapseton nainen) on taas sellainen kokemus että yleensä miehet ovat ottaneet asian hyvin, tai jos heillä on ollut negatiivisia ajatuksia aiheesta niin eivät ole sanoneet ainakaan minulle. Ne on ollut minua vanhempia naisia joilla on ollut kumma asenne lapsettomuuteni kanssa. Heti alkaa sellainen vähättelevä "voi kuule..." lyttääminen ja neuvominen. No, nyt hetkeen ei ole onneksi tullut sellaista tilannetta eteen, ikä on kai tuonut uskottavuutta asiaan. Kuten myös steri. 

Vierailija
49/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsellisten olemassaolo häiritsee nimenomaan lapsettomia naisia?

Ei häiritse, ei yhtään. Elän keskellä elämää, olen onnellinen. Ystäviin, tuttaviin, työkavereihin ja sukulaisiin kuuluu sinkkuja, naituja, eronneita - ja heistä osalla on lapsia ja osalla ei - enkä heitä ole tähän asti lajitellut sen mukaan. Toisten kanssa tulee toimeen paremmin ja toisten kanssa ei. 

Vierailija
50/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on että jostain tunnistaa että nainen on moraaliton polkupyörä.

Mikä sitten on lapseton mies?

Vierailija
51/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsellisten olemassaolo häiritsee nimenomaan lapsettomia naisia?

Ovat kateellisia heidän kodistaan ja parisuhteesta ja lapsista.

Minulla on ollut parisuhde saman miehen kanssa jo 35 vuotta, minulla on koti ja olen vapaaehtoisesti lapseton. Mitähän kadehtimista minulla olisi lapsellisen elämästä? 😁 

Vierailija
52/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tosiaan törmäsin tällaisiin miehiin, ihmettelivät kun ei ollut lapsia. Nykyään kukaan ei edes kysy kuin että onko lapsenlapsia. Ja siihenhän voi sanoa että ei eikä se ilmaise onko omia lapsia vai ei.

Vierailija
53/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän se on että jostain tunnistaa että nainen on moraaliton polkupyörä.

Mikä sitten on lapseton mies?

Kaikki miehet ovat lähtökohtaisesti kiertomunia. 

Vierailija
54/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempihan se lapseton on, kun yh, jonka neljällä lapsella eri isät.

i

Ei ole. Heidän hyvyytensä tai pahuutensa ei liity millään lailla siihen onko heillä lapsia ja kuinka monen miehen kanssa.

Vierailija
55/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä selität? Naisethan sitä lisääntymistä vinkuu enemmän mitä miehet. Vapaaehtoisesti lapsettomia miehiä on enemmän mitä naisia.

Vela-naiset ovat taivaan lahja, koska eivät halua pilata parisuhdetta ja elämänlaatua paskaksi lisääntymällä.

Ei pidä paikkaansa. Miehet lussuttavat tuota ei ikinä lapsia-mantraansa siihen asti kun selviää ettei nainen oikeasti halua lasta. Sitten siitä tulee kynnyskysymys, sillä mies tietysti haluaa lapsia mahdollisimman piankin. Sanoo vaan suhteen alussa mitä nainen haluaa kuulla.

Ei pidä paikkaansa ja aika paska yleistys. Mikäli nainen ei voi saada tai halua lasta ja hän miellyttää luonteeltaan ja ulkonäöltään niin kyseessä on lottovoitto vapaaehtoisesti lapsettomille miehille. Kannattaa tapailla vela-miehiä niin homm

Niin minä yritänkin, mutta miesten vauvakuumeiluun se touhu aina lässähtää.

Vierailija
56/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kukaan mies ei ole lapsista udellut. Tosin moni on haaveillut lapsista kanssani ja vissiin ovat olleet tyytyväisiä, kun minulla ei vielä ole ollut lapsia. 

Vierailija
57/72 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se teitä itseännekin epäsuorasti häiritsee. Kurjistaa kansantaloutta huonon väestörakenteenn vuoksi. Teillä ei oikein ole varaa narista Suomen huonosta taloudesta koska olette sen osasyy.

Vierailija
58/72 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se teitä itseännekin epäsuorasti häiritsee. Kurjistaa kansantaloutta huonon väestörakenteenn vuoksi. Teillä ei oikein ole varaa narista Suomen huonosta taloudesta koska olette sen osasyy.

Huoraan itseäni ja aikaani jo ihan tarpeeksi työssäkäyvänä veronmaksajana tässä maassa että en koe syyllisyyttä.

Vierailija
59/72 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on sulle ap sydämenasia vastailla urpoille sun hlö koht asuoista? Ite en jaksais.

Vierailija
60/72 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsot mitä tahansa "parinhaku" ohjelmaa, jossa vaikka 35-45 vuotiaita ihmisiä, 90% miehistä toivoo, jopa vaatii, että sillä kumppanilla ei ole lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä