Miksi lapsettomien naisten olemassaolo häiritsee miehiä??
Joku ongelma tuntuu miehillä tuntuu tällaisten naisten suhteen olevan.
Puhun vapaaehtoisesti lapsettomista. Naiset, jotka eivät syystä tai toisesta ole pystyneet lapsia saamaan, tuntuvat olevan ok.
Mutta jos mainitsen miehelle ikäni (33v), niin heti seuraava kysymys on, että onko minulla lapsia ja kun vastaus on että "ei", niin heti seuraa huolestunut kyselytunti lisääntymisestäni ja sitten vasta ilme kavahtaakin ja seuraa vähän painokkaampi kuulustelu, kun mainitsen, etten stressaa asiasta, sillä todnäk. en tule sellaisia tulevaisuudessakaan hankkimaan.
Nämä keskustelut käydään monesti heti kättelyssä, sillä miehethän katsovat soveliaaksi niistä keskustella n. 5 minuutin jälkeen. En deittaile, eli treffitilanteista en puhu. Mutta esim. baarissa taikka illanistujaisissa saa näitä keskusteluja käydä.
Lopulta loppukaneetti miehillä on aina sama, eli se että olisi parasta alkaa haluamaan. Tuntemattoman naisen lisääntymishalukkuus tai haluttomuus on miehelle kuin miehelle sydämen asia.
Haluaisinkin kysyä sinulta, mies;
-Miksi yksittäisen naisen lisääntymishaluttomuus häiritsee sinua?
-Miksi koet tarvetta lähteä asiasta heidän kanssaan vääntämään?
Tokihan miehet tietävät aina, mikä on kullekin tuntemattomallekin naiselle parasta, mutta mikä saa sinut ajattelemaan, että asiasta on soveliasta ryhtyä kuulustelemaan tuosta vain?
Kommentit (72)
Nyt on vähän vaikea uskoa tämän kaltaista settiä. Jos nainen sanoo ettei halua lapsia vastaan etten minäkään. Jos kertoisi haluavansa niin tuhlaisimme vain toistemme aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on että jostain tunnistaa että nainen on moraaliton polkupyörä.
On moraalitonta lietsoa ihmisistä valheellista kuvaa,
Kaipa he ovat kiinnostuneita siitä naisesta ja haluaisivat mahdollisesti tulevaisuudessa lapsia hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se teitä itseännekin epäsuorasti häiritsee. Kurjistaa kansantaloutta huonon väestörakenteenn vuoksi. Teillä ei oikein ole varaa narista Suomen huonosta taloudesta koska olette sen osasyy.
Höpö höpö. Minun hypoteettinen vauvani ei vaikuttaisi tämän hetken paskaan tilanteeseen millään lailla. Muutaman kymmenen vuoden päästä vaikuttaa, mutta minä en sitä jää tänne murehtimaan vaan kuolen pois ja jäjelle jäävät saavat sumplia talousasiansa keskenään.
Toisen ihmisen lapset tai lapsettomuus ei kosketa minua mitenkään arjessani. Deittimaailmassa asialla on vaikutusta, koska lapsia haluava tai pieniä lapsia omaava nainen ei ole minulle potentiaalinen kumppaniehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on että jostain tunnistaa että nainen on moraaliton polkupyörä.
Mistä sen 'tunnistaa"?
Lapsettomia ovat kaikki neitseet.
On joukko vähä-älyisiä miehiä, joita häiritsee naiset ihan vain siksi etteivät naista saa.
On jo ne lapset hankittu aiemman naisen kanssa joten en kyselisi.
Heh, jotkut miehet kokevat sen torjuntana ;)
Hassua ja järjetöntä sinänsä muttei vierasta tietylle miestyypille.
Minä, vela mies, oikein palaisin halusta päästä paasaamaan lisääntymisen järjettömyydestä, mutta yleensä aina asia sivuutetaan aika nopeasti, ehkä naisille sitten eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsellisten olemassaolo häiritsee nimenomaan lapsettomia naisia?
Ovat kateellisia heidän kodistaan ja parisuhteesta ja lapsista.
Tämä on hauskin vitsi, jonka olen ikinä kuullut. LOL!
Ei kiinnosta v*ttuakaan toisten elämät, enkä todennäköisesti edes puhuis sulle kasvotusten.
M40