Miksi lapsettomien naisten olemassaolo häiritsee miehiä??
Joku ongelma tuntuu miehillä tuntuu tällaisten naisten suhteen olevan.
Puhun vapaaehtoisesti lapsettomista. Naiset, jotka eivät syystä tai toisesta ole pystyneet lapsia saamaan, tuntuvat olevan ok.
Mutta jos mainitsen miehelle ikäni (33v), niin heti seuraava kysymys on, että onko minulla lapsia ja kun vastaus on että "ei", niin heti seuraa huolestunut kyselytunti lisääntymisestäni ja sitten vasta ilme kavahtaakin ja seuraa vähän painokkaampi kuulustelu, kun mainitsen, etten stressaa asiasta, sillä todnäk. en tule sellaisia tulevaisuudessakaan hankkimaan.
Nämä keskustelut käydään monesti heti kättelyssä, sillä miehethän katsovat soveliaaksi niistä keskustella n. 5 minuutin jälkeen. En deittaile, eli treffitilanteista en puhu. Mutta esim. baarissa taikka illanistujaisissa saa näitä keskusteluja käydä.
Lopulta loppukaneetti miehillä on aina sama, eli se että olisi parasta alkaa haluamaan. Tuntemattoman naisen lisääntymishalukkuus tai haluttomuus on miehelle kuin miehelle sydämen asia.
Haluaisinkin kysyä sinulta, mies;
-Miksi yksittäisen naisen lisääntymishaluttomuus häiritsee sinua?
-Miksi koet tarvetta lähteä asiasta heidän kanssaan vääntämään?
Tokihan miehet tietävät aina, mikä on kullekin tuntemattomallekin naiselle parasta, mutta mikä saa sinut ajattelemaan, että asiasta on soveliasta ryhtyä kuulustelemaan tuosta vain?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsellisten olemassaolo häiritsee nimenomaan lapsettomia naisia?
Ovat kateellisia heidän kodistaan ja parisuhteesta ja lapsista.
Lapsettomana minulla on varaa paljon parempaan kotiin ja enemmän aikaa parisuhteelle kuin lapsellisilla ystävilläni. Älä nyt ala valehtelemaan kuitenkaan vaikka lisimistä puolustaisit. Faktat faktoina.
Häiritseehän niitä lapsellistenkin naisten olemassaolo. Lasta haluavan kanssa saatetaan pariutuakin, vaikka itse ei edes haluaisi lasta, mutta teeskennellään, ettei tarvitse olla yksin.
Pointti on siinä, että miestä häiritsee jos nainen tekee mitä haluaa, sillä ei ole väliä mitä se on.
Mitä sä selität? Naisethan sitä lisääntymistä vinkuu enemmän mitä miehet. Vapaaehtoisesti lapsettomia miehiä on enemmän mitä naisia.
Vela-naiset ovat taivaan lahja, koska eivät halua pilata parisuhdetta ja elämänlaatua paskaksi lisääntymällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sun mieli kohta muuttuu, niin pysy poissa miesten kimpusta ja kalliista hedelmöityshoidoista.
Asia on vähän kuin 13v:n kanssa vääntäisi matematiikan tarpeellisuudesta.
Miksi ihmiset kuvittelevat että kaikki muut ovat samanlaisia elämässä ajelehtivia tuuliviirejä kuin he itse?
Miksi 13v jaksaa vääntää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä selität? Naisethan sitä lisääntymistä vinkuu enemmän mitä miehet. Vapaaehtoisesti lapsettomia miehiä on enemmän mitä naisia.
Vela-naiset ovat taivaan lahja, koska eivät halua pilata parisuhdetta ja elämänlaatua paskaksi lisääntymällä.
Ei pidä paikkaansa. Miehet lussuttavat tuota ei ikinä lapsia-mantraansa siihen asti kun selviää ettei nainen oikeasti halua lasta. Sitten siitä tulee kynnyskysymys, sillä mies tietysti haluaa lapsia mahdollisimman piankin. Sanoo vaan suhteen alussa mitä nainen haluaa kuulla.
Onpa outoa. Minua se ei kiinnosta enkä kysele, eikä kukaan kavereistanikaan kysele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sun mieli kohta muuttuu, niin pysy poissa miesten kimpusta ja kalliista hedelmöityshoidoista.
Asia on vähän kuin 13v:n kanssa vääntäisi matematiikan tarpeellisuudesta.
Miksi ihmiset kuvittelevat että kaikki muut ovat samanlaisia elämässä ajelehtivia tuuliviirejä kuin he itse?
Miksi 13v jaksaa vääntää?
En tiedä, en ole koskaan vääntänyt mistään teinin kanssa enkä onneksi tulevaisuudessakaan joudu.
Mulla on kyllä päinvastainen kokemus. Miehiä nimenomaan haittaa, että mulla on lapsi... Osa miehistä jopa kyselee suoraan "ootko synnyttäny?", koska se ei kuulemma vaan "tunnu samalta" enää sen jälkeenpäin.. Eli haluavat seksinkin takia tietää, että eihän piparia ole pilattu synnärillä.
N32, 1 lapsi
Vierailija kirjoitti:
Parempihan se lapseton on, kun yh, jonka neljällä lapsella eri isät.
i
Ja paaaljon tiukempikin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä päinvastainen kokemus. Miehiä nimenomaan haittaa, että mulla on lapsi... Osa miehistä jopa kyselee suoraan "ootko synnyttäny?", koska se ei kuulemma vaan "tunnu samalta" enää sen jälkeenpäin.. Eli haluavat seksinkin takia tietää, että eihän piparia ole pilattu synnärillä.
N32, 1 lapsi
.. eli se siitä "voimaantumisesta" ja naisellisuuden huipentumasta, kun miesten mielessä nainen tuntuu olevan lopullisesti pilalla..
Miehiä häiritsee, kun ei halua lasta tai jos jo on lapsi. Ensimmäisessä tapauksessa mies on melko hyödytön, kun ei ole potentiaalinen siittäjä ja kokee näin uhkaa. Jälkimmäisessä joku toinen mies on jo ehtinyt ensin eli kokee uhkaa ja toiseutta. Se on se miehen surkea itsetunto tässä se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Miehet lussuttavat tuota ei ikinä lapsia-mantraansa siihen asti kun selviää ettei nainen oikeasti halua lasta. Sitten siitä tulee kynnyskysymys, sillä mies tietysti haluaa lapsia mahdollisimman piankin. Sanoo vaan suhteen alussa mitä nainen haluaa kuulla.
Ei pidä paikkaansa ja aika paska yleistys. Mikäli nainen ei voi saada tai halua lasta ja hän miellyttää luonteeltaan ja ulkonäöltään niin kyseessä on lottovoitto vapaaehtoisesti lapsettomille miehille. Kannattaa tapailla vela-miehiä niin homma toimii
Tuollaiset "kuulustelut" kannattaa torpata heti alkuunsa etenkin, kun kyseessä ei ole deittailutilanne. Mies kysyy sinulta, onko lapsia ja vastaat ei. Sen pidempää selvitystä ei tarvitse lähteä tekemään. Jos mies kysyy, että miksi ei ole, niin siihen voi kuitata, että en tiedä ja poistua muualle. Jos on oikeasti niin urpo tyyppi kyseessä, että lähtee seuraamaan, jankkaa ja vaatii selitystä niin baarissa voi ainakin mennä vinkkaamaan pokelle siitä, että sinulla on aggressiivinen ei-toivottu tyyppi kintereilläsi.
Ikinä ei kannata tuhlata paukkujaan siihen, että lähtee perustelemaan omia elämänvalintojaan ihmiselle, joka ei niitä kunnioita tai ymmärrä. Mitä enemmän selität ja avaat syitä, sitä aggressiivisemmin vastapuoli vaatii sinulta lisäperusteluja. Jotkut eivät vain siedä mitään omasta maailmankuvastaan poikkeavaa ja heidän mielestään heillä on oikeus vaatia selitystä jokaiselta, joka ei taivu heidän normeihinsa. Rajattomuuden ja yksinkertaisuuden yhdistelmä samassa ihmisessä on raskas ja turhauttava. Sen vuoksi on tärkeää pitää omista rajoistaan kiinni tällaisen kanssa keskustellessa ja olla sen verran fiksu, ettei ns. anna aseita vastapuolelle. Näille keskustelu ei ole vuorovaikutusta vaan jotain väsytystaistelun tapaista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on että jostain tunnistaa että nainen on moraaliton polkupyörä.
Ootko joku kiihko uskovainen? Vai mistä toikin päättely, että lapseton on moraaliton polkupyörä.
Joo näitä on. Inhoavat omaa elämäänsä niin paljon, kun ei omaa aikaa saati elämää. Minulla ei ole tarve arvostella ketään. Olenkin eläämi tyytyväinen vela 38v.
Koska näille ukoille nainen on pelkkä lasten teko kone. Ja talous orja. Suurin osa naisista on huomaa elävänsä sellaisen kanssa ja tiuskivat pahan olonsa lapsettomille.
EI heru sympatiaa🤣
Täh??
Sellaisen olisin aina halunnut.
Synnyttänyt nainen on aina vähän sellainen rupu.
Ikäänkuin jonkun toisen elämän jämä.
Kuin pois heitetty tupakan tumppi josta joku reppana yrittää vielä saada vedettyä savut.
Kuin maahan oksennetut makkaraperunat.
Kuin toisen puolesta kärsitty krapula.
Kuin... Niin no olkoon..ymmärsitte ehkä pointin.
Vierailija kirjoitti:
N32, 1 lapsi
No onhan se melkoinen jos kykenee fistaamaan kaksin käsin ja vielä jopa taputtamaan aploodit..
No ei ole ikinä höirinnyt eikä voisi vähempää kiinnostaa. Itsellä lapsia, mutta mulle aivan sama onko muilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32, 1 lapsi
No onhan se melkoinen jos kykenee fistaamaan kaksin käsin ja vielä jopa taputtamaan aploodit..
Luuletko olevasi nokkela? Taisit tuon vitsin kuulla isältäsi, sen verran vanha tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään naisten olemassaolo häiritsee miehiä, teit niin näin. Kukaan ei vihaa naisia niin kuin heteromies.
Minä en vihaa naisia. Vihaan ihmisiä jotka valittavat kaikesta.