Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaatte ruokakulut uusioperheessä?

Vierailija
18.09.2024 |

Kuulostaako reilulta, että mies maksaa ruokaostokset niinä viikkoina kun hänen lapsensa on meillä ja minä silloin, kun he eivät ole.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne piirtää joilla on liitua. Siitä yleensä lähdetään.

Meillä homma toimii niin, että avokilla on kaksi lasta ja niiden ruoka, vaate,harrastus ym kulut maksavat luonnollisesti lasten äiti ja isä.

Vastaavasti taas aikuisten, eli minun ja avokin ruokailukulut kustannamme yhdessä yhdessä yhdessä , sillä olen REILU  mies.

Hölmöähän se olisi jos kustantaisi toisten ihmisten jälkeläisten kuluja tai puuttuisi jollakin tavalla niiden kasvatukseen. Eihän kukaan naapurien lastenkaan elämää rahoita.

Hyvin moni yyhhoo kuvittelee vähän toisin. Että uusi, edellistä miestä huomattavasti kaikinpuolin komeampi, parempi ja varakkaampi mies ottaisi vastuun kantaakseen hänen jälkeläisistään. Mikä nyt on ihan täysin järjenvastainen ajatus jo alun alkaenkin.

Sun äidistäkö taas on

Valitettavasti niin äitini kuin isänikin olivat vain ihan tavallisia kunniallisia rakastamaan kykeneviä ihmisiä, eivätkä kyynisiä rahan vuoksi puolisoa vaihtavia kylmiä laskelmoivia yyhhoo uusio systeemin mukaan eläviä persoonia.

Vierailija
62/65 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kuvioita ei tarvitsisi edes miettiä jos naiset osaisivat ajatella järjellään ja he kykenisivät rakastamaan, mutta ei.. naiset ajattelevat vain alapäällään ja päädytään aina yyhhoo elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kuvioita ei tarvitsisi edes miettiä jos naiset osaisivat ajatella järjellään ja he kykenisivät rakastamaan, mutta ei.. naiset ajattelevat vain alapäällään ja päädytään aina yyhhoo elämään.

Niinpä. Aina kun Mies  haluaisi puhua tunteistaan niin naiset haluavat vain seksiä. Vähän voisivat hillitä himojaan.

Vierailija
64/65 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/65 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset rahat, ei tarvitse miettiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi