Riideltiin eilen ja riidan päätteeksi raivoshoppailin netissä 1400 eurolla yhteisellä kortilla
Ostin itselle ja lapselle uusia vaatteita ja kaikkia sisustusjuttuja sun muuta. Mies ei tiedä tästä vielä mitään.
Kommentit (88)
"Raivoshoppailin" 😂 No on sitä pahempiakin tapoja osoittaa raivoaan.
Porvoostahan tämä on vaikka sopii hyvin nykyaikaan.
Trollihan tämä, mutta silti taas sitä iloitsee siitä kun saa olla lapseton sinkku! Ei tarvitse riidellä ja omaa rahaa saa käyttää just niin kuin haluaa ja varaa on.
Tavarat voi palauttaa ja rahat saa takaisin. Just tämmösten kuluttajien sekopäisyyskohtauksien varalta on hyvä että kaupat pystyy aina peruuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tavarat voi palauttaa ja rahat saa takaisin. Just tämmösten kuluttajien sekopäisyyskohtauksien varalta on hyvä että kaupat pystyy aina peruuttamaan.
Tasan tarkkaan mitään ei palauteta, sillä ne ovat minun itselleni ja lapselle ostamiani tavaroita. Vien kaikki tavarat säilöön kahdeksi viikoksi suoraan postista ja sitten vasta otan käyttöön. Mies ei pääse tästä niin vähällä, että vain palauteltaisiin tavarat, joiden ostamisen hän itse on omalla typerällä ja lapsellisella käytöksellään aiheuttanut.
ap
onpas ihme, että teille tulee riitoja
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. Kaiken perusteella AP:n mies on täysmulkku, eikä ylipäätään edes ansaitsisi naista itselleen. Luitko, kun ap kertoi miehen huutaneen hänelle pahasti eilen?
Luulisi miehen olevan tyytyväinen naisen kauniista uusista vaatteista.
Raivohullu menköön menojaan. Ihan parasta, kun pääsee eroon.
Sairasta tehdä noin jonku riidan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta. Kaiken perusteella AP:n mies on täysmulkku, eikä ylipäätään edes ansaitsisi naista itselleen. Luitko, kun ap kertoi miehen huutaneen hänelle pahasti eilen?
Miten ihmeessä päädyit tuollaiseen lopputulemaan? Ap:han tuossa totaalinen sekopää vaikuttaa olevan.
Sä olet ihan selkeästi joka miehen unelma vaimoke tai puoliso!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen eroa. Miehelle siis.
Saisit selkään ja joutuisit palauttamaan tavarat.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, pikamuoti ja ilmastonmuutos.
Vain työmatka-autoilija on pahis.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ihan selkeästi joka miehen unelma vaimoke tai puoliso!
Onkohan mitään tutkimusta tai arvoita, kuinka suuri osa ihmisistä on kivoja ja kuinka suuri osa vittumaisia k-päitä? Ap ilmiselvästi jälkimmäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, pikamuoti ja ilmastonmuutos.
Vain työmatka-autoilija on pahis.
Pahuus on suhteellista. Sähköllä mennään.
hyvä, anna sille pihtarille ja raivomiehelle opetus.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta tehdä noin jonku riidan jälkeen.
Shoppailu on monille hyvää terapiaa.
Ne rahat on pois niistä yhteisistä pakollisista menoista.
Mut hyvä, jos tavara korvaa ruoan, lämmityksen ja asumisen.
Jos olisit mun puoliso, olisit jo entinen.
Ja lapsi jäisi mulle.