Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riideltiin eilen ja riidan päätteeksi raivoshoppailin netissä 1400 eurolla yhteisellä kortilla

Vierailija
17.09.2024 |

Ostin itselle ja lapselle uusia vaatteita ja kaikkia sisustusjuttuja sun muuta. Mies ei tiedä tästä vielä mitään.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400 eurolla ois saanu monta pariterapiakäyntiä

Vierailija
62/88 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän se lapsi oppii tuossa ilmapiirissä tunnetaitoja. Siis millaisia taitoja. Muuten hyvä.

No ei meidän lapsilla ainakaan ole ollut mitään hajua minun nettishoppailuista. Ei äidit katsos välttämättä selitä että nyt vihaisena tilailen vähän rompetta kun olen vihainen, sen sijaan että juttelisin isin kanssa. Aikuiset voi tehdä paljon asioita niin ettei lapset sitä tiedä.

Lapset kyllä tietää ja tuntee nahoussaan ne tunteet. Näkee riidat, tuntee ilmapiirin, kuulee sanat ja kokee pelkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö useinkin tällaista?

Muutaman kerran olen tehnyt ja saan hyvää mieltä siitä, että saan kostettua miehelle ja että saan uusia kivoja tavaroita korvaukseksi riidasta.

ap

Oletko ollut Helena Koivun opissa? 

Vierailija
64/88 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen luottokortti? Ap miehenä tekisin rikosilmoituksen ja potkaisin muijan pihalle.

Vierailija
65/88 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvä kun on yhteinen tili. 

Vierailija
66/88 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö useinkin tällaista?

Muutaman kerran olen tehnyt ja saan hyvää mieltä siitä, että saan kostettua miehelle ja että saan uusia kivoja tavaroita korvaukseksi riidasta.

ap

Aloitatko riitoja saadaksesi uusia tavaroita?

tuli sama mieleen. moni ottaa alkosta samaa, on nyt oikeutettu

Vierailija
67/88 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen yleensä ihan samoin. Tili sileeksi kun jurppii ja mielellään tietysti puolison. 

Vierailija
68/88 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten kiva yllätys miehelle.

No ei mitään raivoshoppailija maksaa ihan itse. 

Vierailija
69/88 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteinen luottokortti? Ap miehenä tekisin rikosilmoituksen ja potkaisin muijan pihalle.

Kyllä jokaisen miehen pitäisi ymmärtää, että joskus voi käydä näin. Shoppailu on joskus sitä parasta terapiaa.

Vierailija
70/88 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai tänään tietää asiasta ja raivostui minulle ja menin takaisin nettikauppoihin ja ostin 800 eurolla lisää tavaraa! Ostan niin paljon tavaraa että mies tajuaa virheensä ja olla hiljaa.

ap

Vierailija
71/88 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sai tänään tietää asiasta ja raivostui minulle ja menin takaisin nettikauppoihin ja ostin 800 eurolla lisää tavaraa! Ostan niin paljon tavaraa että mies tajuaa virheensä ja olla hiljaa.

ap

Raivoshoppaa vaikka 100 000 eurolla.

Vierailija
72/88 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran taas koko matkan pankkiin. T. Käärmeöljykauppias

Ps. miehesi kostonkostoa (...jne...) odotellessa

Vierailija
73/88 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen sosiopaatti ap tällä kertaa, vaikkakin veikkaan et tää on taas näitä meidän palstapersun juttuja.

Se on viimeaikoina esittänyt olevansa nainen ja vassari ja tehtaillu alotuksia ja viestejä larpaten heitä, koska oikeat vassarit ja naiset ei käyttäydy niin kun hän haluis niin hän on nyt sit alkanu itse siks jutuks mitä alunperin vihas, kun on niin erityinen ja älykä.s

Vierailija
74/88 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen sosiopaatti ap tällä kertaa, vaikkakin veikkaan et tää on taas näitä meidän palstapersun juttuja.

Se on viimeaikoina esittänyt olevansa nainen ja vassari ja tehtaillu alotuksia ja viestejä larpaten heitä, koska oikeat vassarit ja naiset ei käyttäydy niin kun hän haluis niin hän on nyt sit alkanu itse siks jutuks mitä alunperin vihas, kun on niin erityinen ja älykä.s

Ihan ilmiselvästi on taas sama sankari asialla kun aina ennenkin, ei ole mitään niin alhaista mihin se ei alkais.

Ihan vinkkinä siitä saa parhaat huvit irti kun et narauta sitä vaan kannustat, pakotat sen kaivautuun syvemmälle ja syvemmälle omaan harhaiseen maailmaansa, lopulta se alkaa uskoa oman bulshittinsä( me ollaan tässä vaiheessa nyt) ja seuraavaks se kärsii ihan massiivisen psykoottisen episodin kun sen psyyke ei lopulta kestä tuhatta eri todellisuutta joista mitään se ei uskalla uskoa.

Vierailija
75/88 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilmiselvästi on taas sama sankari asialla kun aina ennenkin, ei ole mitään niin alhaista mihin se ei alkais.

Ihan vinkkinä siitä saa parhaat huvit irti kun et narauta sitä vaan kannustat, pakotat sen kaivautuun syvemmälle ja syvemmälle omaan harhaiseen maailmaansa, lopulta se alkaa uskoa oman bulshittinsä( me ollaan tässä vaiheessa nyt) ja seuraavaks se kärsii ihan massiivisen psykoottisen episodin kun sen psyyke ei lopulta kestä tuhatta eri todellisuutta joista mitään se ei uskal

Calm down, satan.  D :

Vierailija
76/88 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle vain halvempaa alkaa käydä sitten maksullisista.

Vierailija
77/88 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten sain laskun kelloni huollosta ja se maksoi enemmän kuin teidän "raivoshoppailu".

Vierailija
78/88 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemman jalan saapas on viisampi kuin aloittaja.

Vierailija
79/88 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen kortti eli yhteinen tili? Mitä järkeä on kostaa tuhlaamalla omia rahojaan?

No. Provohan tämä olikin. 

Vierailija
80/88 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppaile itsesi vaikka ulosottoon mutta älä sotke miehen ja lapsen taloutta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan