Riideltiin eilen ja riidan päätteeksi raivoshoppailin netissä 1400 eurolla yhteisellä kortilla
Ostin itselle ja lapselle uusia vaatteita ja kaikkia sisustusjuttuja sun muuta. Mies ei tiedä tästä vielä mitään.
Kommentit (88)
Mitenköhän se lapsi oppii tuossa ilmapiirissä tunnetaitoja. Siis millaisia taitoja. Muuten hyvä.
Miksi riitelette ja miks pitää raivota?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina käsittämättömän onnellinen, kun emäntä ostaa lapselle vaatteita. Ettei minun tarvitse, aivan sama mitä maksaa.
Wau!
Helvetin tyhmä akka ja vähintään yhtä tyhmä mies. Match made in heaven.
A) mitä on raivoshoppailu
B) peru ostokset
C) mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ne rahat on pois niistä yhteisistä pakollisista menoista.
Mut hyvä, jos tavara korvaa ruoan, lämmityksen ja asumisen.
Jos olisit mun puoliso, olisit jo entinen.
Ja lapsi jäisi mulle.
Joillekin tuo raha on aivan mitätön. Saatan shopata hyvinkin noin paljon ilman mitään raivoja, eikä näy missään.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän se lapsi oppii tuossa ilmapiirissä tunnetaitoja. Siis millaisia taitoja. Muuten hyvä.
No ei meidän lapsilla ainakaan ole ollut mitään hajua minun nettishoppailuista. Ei äidit katsos välttämättä selitä että nyt vihaisena tilailen vähän rompetta kun olen vihainen, sen sijaan että juttelisin isin kanssa. Aikuiset voi tehdä paljon asioita niin ettei lapset sitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö useinkin tällaista?
Muutaman kerran olen tehnyt ja saan hyvää mieltä siitä, että saan kostettua miehelle ja että saan uusia kivoja tavaroita korvaukseksi riidasta.
ap
Teidän perheessä miehellä on ilmeisesti paremmat tulot vai elättääkö hän täysin koko perheen?
Onneksi teillä sentään yhteinen tili, jonne uskoakseni laitat tasapuolisesti rahaa miehen kanssa.
140 euroa veetuiluhemmottelumenoihin olisi ollut kenelle tahansa realistisempi törsy kuin 1400 euroa. Harmittaahan tuo sinuakin jälkikäteen kun nyt joutuu köyhäilmään jouluun asti.Tämä koskee tietysti vain tavallisia perheitä, joissa joudutaan pikkasen miettimään voiko yhtäkkiä laittaa 1400e haisemaan ilman seurauksia. Onnea vaan, jos tuollaiseen on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta tehdä noin jonku riidan jälkeen.
Shoppailu on monille hyvää terapiaa.
Aivan kuten viinan juonti tai uhkapeli. Mikäs sen hienompaa tunteiden tyynnyttämistä. Rahat ja ihmissuhteet kyllä saattavat mennä, mutta mieli on hetken ajan tyyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei meidän lapsilla ainakaan ole ollut mitään hajua minun nettishoppailuista. Ei äidit katsos välttämättä selitä että nyt vihaisena tilailen vähän rompetta kun olen vihainen, sen sijaan että juttelisin isin kanssa. Aikuiset voi tehdä paljon asioita niin ettei lapset sitä tiedä.
Jos lapset saisivat valita, kumpi on pahempaa: se että äiti on vihainen lapselle vai että äiti on vihainen isille, melkein kaikki lapset valitsisivat mieluummin ensimmäisen.
Kypsä voimaantunut nainen kertoo keski-iän kriisistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpas ihme, että teille tulee riitoja
Sanos muuta. Kaiken perusteella AP:n mies on täysmulkku, eikä ylipäätään edes ansaitsisi naista itselleen. Luitko, kun ap kertoi miehen huutaneen hänelle pahasti eilen?
Eikö siihen isoon päähän tule mieleen , että se huuto voisi olla aiheellinen ? Varmaan tuo rouva on muuloinkin jotain hölmöä tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran olen tehnyt ja saan hyvää mieltä siitä, että saan kostettua miehelle ja että saan uusia kivoja tavaroita korvaukseksi riidasta.
ap
Voiko joku olla oikeasti noin typerä, että korvaa tunteet turhilla tavaroilla!
Panosta hyvä ihminen tunteisiin, negatiivisiinkin!
Jalostat riitaa liikevaihdoksi. Bisnes kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kovin aikuismainen olet.
Onko se sinusta väärin, että koen oikeudekseni hemmotella itseäni sen jälkeen kun mies pilasi käytöksellään minun päiväni ja huusi todella pahasti? Minunko pitäisi tällaista katsella ilman minkäänlaista kompensointia? Mies on vähintään tämän minulle velkaa ellei halua eroa.
ap
SUlla on jäänyt jotakin oleellista huomaamatta, mutta nyt sanoit sen ääneen! Mies haluaa eron, viimeistään nyt! Alas pakkaamaan niitä turhia ostoksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavarat voi palauttaa ja rahat saa takaisin. Just tämmösten kuluttajien sekopäisyyskohtauksien varalta on hyvä että kaupat pystyy aina peruuttamaan.
Tasan tarkkaan mitään ei palauteta, sillä ne ovat minun itselleni ja lapselle ostamiani tavaroita. Vien kaikki tavarat säilöön kahdeksi viikoksi suoraan postista ja sitten vasta otan käyttöön. Mies ei pääse tästä niin vähällä, että vain palauteltaisiin tavarat, joiden ostamisen hän itse on omalla typerällä ja lapsellisella käytöksellään aiheuttanut.
ap
Kukahan tässä on typerä ja lapsellinen!
Ja jos
No, toivottavasti ne oli tarpeellisia. Kyllä ihmiset vaatteita tarvitsee. Ja ainahan voit verkko-ostokset palauttaa.
Asiaa! Juuri näin aasialainenkin nainen tekisi. Mies saa maksaa, jos käyttäytyi huonosti ja haluaa naisen pitää.