Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomaton tilanne perheen kanssa

Vierailija
17.09.2024 |

Erosin väkivaltaisesta suhteesta, josta onneksi on näyttöä poliiseilla ja lastensuojelulla. Ex-mies eron jälkeen ei antanut minun luokseni takaisin lapsia, vaan alkoi tehdä aiheettomia lastensuojeluilmoituksia ja rikosilmoituksia minusta ja miehestäni. Tein itse rikosilmoituksen tämän johdosta. Nämä prosessit ovat niin hitaita, että nyt vasta tutkinnat on avattu, kun vahinko on jo tapahtunut. 

Lasten olosuhteet vakiintuivat täten isän luokse, jolloin käräjäoikeus päätti jättää lasten asumisen sinne väliaikaispäätöksellä.  Nyt en ole nähnyt lapsiani vuoteen, vaikka käräjäoikeus ja sosiaalitoimi eivät ole todenneet oloissani mitään vikaa. Isä on kerinnyt lasten päät sekoittaa täysin, vaikka huolehdin heistä lähes yksin koko suhteen ajan. 

Oma perheeni tukee exää. Eikö kuulosta todella uskomattomalta?

Exä seksuaalisesti hyväksikäytti minua, kuristi, hakkasi jne. Myös lapsi on kertonut, että isä satuttaa ja tästä on perhetyö ja sosiaalitoimi tietoisia, mutta eivät tee mitään.

Vanhempani tietävät tämän kuvion, kerroin väkivallasta eron jälkeen ja he uskoivat exääni joka sanoi minun olevan katkera erosta. Olen näyttänyt dokumentteja pahoinpitelystä ja kuvia eri pahoinpitelyjen jäljistä joita exäni teki, ja isäni totesi uskon mitä näen omilla silmilläni. Exä myös itse kertoi pettäneensä minua, mutta äitini väittää nyt, että minä muka petin exääni, vaikka en ole koskaan pettänyt.

Katkaisin kokonaan välit omaan perheeseeni, ja sekin oikeudessa käännettiin minun viakseni. 

Luulin, että hoitaisin omat vanhempani heidän ollessaan vanhoja, tapasin heitä viikoittain ja autoin kaikenlaisissa asioissa sekä myös taloudellisesti. 

Välillä uskon, että olen se paha ja ansaitsen tämän. 

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasta narsistista eroaminen on. Ne saa kaikki puolelleen. Rikusta voisit saada apua tai Viola ry:stä. Otan osaa, viranomaiset ei auta.

Kiitos! Olen joskus jonkun vastaavan toimijan auttavaan numeroon soittanutkin. Helpottaa hieman puhua. Sen olen huomannut, että kaikki virkailijat vain levittelevät käsiään.

t. Ap

Vierailija
22/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä et ottanu niitä lapsia mukaan kun lähdit?????

Otin tietenkin, lapset asuivat kanssani. Yritin hätäkeskuksesta ja sosiaalipäivystyksestä saada useamman kerran apua, kun isä ei antanut lapsia takaisin luokseni. 

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että tässä on nyt kuultu vain osa totuudesta. Sekin ehkä valikoivasti ja väritettynä. 

Vierailija
24/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä tekee lasuja, rikosilmoituksia jne. sinne tänne tuonne. Äiti tekee lasuja, rikosilmoituksia jne. sinne tänne tuonne. Viranomaiset tekee ilmoituksia jne. sinne tänne tuonne.

Kyllä säälittää lapset. 

Vierailija
25/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota, että minkälainen vanhempi pelastaa vain itsensä ja jättää lapset vanhemmalle, joka on sekaisin. Miksi sinä teit niin ap?

Vierailija
26/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luultavasti niin ärsyttävä, että sinua kiusataan vaikka faktat on puolellasi.

Vierailija
27/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, hyvä!! :)

Vierailija
28/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että tässä on nyt kuultu vain osa totuudesta. Sekin ehkä valikoivasti ja väritettynä. 

No leikitään mukana, että asia on näin.

Tosin mulla on kaikki dokumentit nyt asiasta. Sehän tässä on niin uskomatonta, en varmaan itsekään uskoisi ellen eläisi tässä kuviossa. Näitä vastaavia tapauksia silti riittää muillakin. 

T. Ap

Vierailija
29/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä et ottanu niitä lapsia mukaan kun lähdit?????

Otin tietenkin, lapset asuivat kanssani. Yritin hätäkeskuksesta ja sosiaalipäivystyksestä saada useamman kerran apua, kun isä ei antanut lapsia takaisin luokseni. 

t. Ap

Siis tähän vastasin, että hyvä kun otit lapset mukaasi! :)

Voi kumpa voisin auttaa.

Tsemppiä! 

Vierailija
30/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota, että minkälainen vanhempi pelastaa vain itsensä ja jättää lapset vanhemmalle, joka on sekaisin. Miksi sinä teit niin ap?

Noudatin tapaamissopimusta, kuten kuuluu, isä taas ei palauttanut lapsia sovitusti eli teki käytännössä omavaltaisen huostaanoton. En osannut odottaa sentään sellaista. 

t. Ap

Vierailija
31/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noudatin tapaamissopimusta, kuten kuuluu, isä taas ei palauttanut lapsia sovitusti eli teki käytännössä omavaltaisen huostaanoton. En osannut odottaa sentään sellaista. 

t. Ap

Suomen laki on kyllä ihan hanurista, kun tällaisiin ei puututa. Tuonhan pitäisi olla ihan selkeää..

Vierailija
32/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Ap

Suomen laki on kyllä ihan hanurista, kun tällaisiin ei puututa. Tuonhan pitäisi olla ihan selkeää..

Juu, nyt kun olen joutunut tähän perehtymään, niin olen huomannut että tässä asiassa laki ei ole lasten/vieraannutetun vanhemman puolella.

t. Ap

Vierailija
33/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä tekee lasuja, rikosilmoituksia jne. sinne tänne tuonne. Äiti tekee lasuja, rikosilmoituksia jne. sinne tänne tuonne. Viranomaiset tekee ilmoituksia jne. sinne tänne tuonne.

Kyllä säälittää lapset. 

Niin minuakin säälittää. Ainoa ero tässä on se, että joka ikinen isän tekemä lasu ja rikosilmoitus on todettu aiheettomaksi. Itse joudun tekemään ilmoituksia mm. ilmoitusten tekemisestä, ja ne taas ovat johtaneet tutkintaan ja yhden tuomion isä on jo saanut.

t. Ap

Vierailija
34/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huomaa että joillakin ei ole mitään hajua siitä mitä hulluimmat voivat keksiä.

Vierailija
35/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No leikitään mukana, että asia on näin.

Tosin mulla on kaikki dokumentit nyt asiasta. Sehän tässä on niin uskomatonta, en varmaan itsekään uskoisi ellen eläisi tässä kuviossa. Näitä vastaavia tapauksia silti riittää muillakin. 

T. Ap

Koska en sinua tunne, puhun yleisellä tasolla.

Mikäli poliisi, sosiaaliviranomainen ja tuomioistuin saa lapsen huoltamiseen liittyvissä asioissa sellaisen kuvan, että vanhemmalla on ongelmaa elämänhallinnan kanssa, epävakaa persoonallisuus, tai on muuten vain "vaikea ihminen" tai "järkyttävä akka", siinä eivät dokumentit auta.

Vierailija
36/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin huomaa että joillakin ei ole mitään hajua siitä mitä hulluimmat voivat keksiä.

Tämä on täysin totta! Normaali ihminen ei voi käsittää, millaiseen pahuuteen ihminen taipuu. Ja oletus, että kaikki vanhemmat aidosti haluavat lapsensa parasta on täyttä höttöä

t. Ap

Vierailija
37/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko entinen miehesi m u s l i m i?

Vierailija
38/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko entinen miehesi m u s l i m i?

Ei, mutta itse asiassa poliisi ja eräs juristi kysyivät myös, onko kyseessä suomalainen ihminen Ja on siis suomalainen.

t. Ap

Vierailija
39/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sivusto olemassa, narsistien tuki ry tms. sieltä voisi pyytää neuvoja. Miehesi on ihan selvästi valehdellut vanhemmillesi ja aivopessyt heidät uskomaan hänen tarinaansa erosta. Se ei tietysti helpota asiaa että sinulla on jo uusi, vaan tukee eksäsi kertomuksia. Harmi.

Yrittäisin saada miehen tunnustamaan ja äänittäisin salaa sen ja soittaisin omille vanhemmilleni. Tuo eristäminen on narskujen tapa toimia. Varmistaa että kaikki ovat hänen puolellaan vaikkakin valheellisin perustein. Sellainen joka ei ole tämmöisen uhriksi joutunut, ei voi ymmärtää mihin kaikkeen ihminen pystyy halutessaan.

Mutta kun olen näyttänyt vanhemmilleni poliisin ja lasun kirjauksetkin, eivätkä usko. En usko, että uskoisivat enää edes exääni, vaikka itse kertoisi heille. 

t. Ap

Vierailija
40/84 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin totta! Normaali ihminen ei voi käsittää, millaiseen pahuuteen ihminen taipuu. Ja oletus, että kaikki vanhemmat aidosti haluavat lapsensa parasta on täyttä höttöä

t. Ap

Aivan. Itsekin haluaisin erota ja sovussa. Mistään ei tarvitsisi taistella, lapset voisivat olla missä haluavat, ensinnäkin isoimmat ovat aikuisia joten he varsinkin päättävät itse asioistaan. Mutta tiedän että erosta se sota vasta syttyisikin. Sopu on miehelle ja hänen äidilleen tuntematon käsite. Joko olet heidän puolella tai heitä vastaan. Ja mitään keinoja ei kaihdeta kun joku pitää saada mustamaalattua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi