Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kultainen 60-Luku : viikkoon 7

12.02.2007 |

Huomenta kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa !!!

Palstautukaa, ja kertokaa kuulumiset !!! t. emmi

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elsamarja: pakko kommentoida tuohon loppulauseeseesi. Itsekin olen yllättynyt, miten olen saanut itseni koottua takaisin tällaiseksi tavalliseksi ja suht normaaliksi vouhottajaksi. Kun vauva viime maaliskuussa syntyi viikolla 20+5 luulin, että mä jään puolikkaaksi ihmiseksi. Ja kun uusi menetys tuli viime syksynä, tuntui hetken, että " nyt en kyllä enää jaksa" . Mutta tässä sitä vaan taas mennään... Sitä mistä tämä voima tulee, en tiedä. Kai siitä halusta vielä saada vauva...

Ja kun täälläkin joukossa on joitakin, jotka ovat vielä enemmän kokeneet km:ja, niin täytyy sanoa, että rautaisia naisia olemme. Ja sitten täällä palstalla saa aina niin paljon tukea ja tsemppiä, että jotenkin jaksaa pettymysten jälkeen aina uudelleen uskoa parempaan.

ON:

Pietun peukutukset ovat ainakin vielä tehonneet. Älä vaan laske sormiasi alas... Pelottavan tuttua tunnetta alavatsassa, mutta vielä ei toivoa ole viety!!

Mukavaa sunnuntaita !

vm69

Vierailija
102/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiseen lukemassa kuulumisia. Varmasti peukut vm pystyssä. Kuulostaa hyvältä,kuinkas sinun kp:t tänään menikään vai oletko sen tarkemmin laskenut? Edelleen toivotaan peukut pystyssä. Samoin elsamarja, peukutukset sullekin.

Tänään ei vieläkään tikuissa vahvaa viivaa,vain heikko. Toiveet vielä kasassa jospa se munis siellä kasvaisi..

Nyt perheen kanssa pulkkamäkeen. Palataan..

-pietu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu: En tarkkaan tiedä kp:tä, joko 25 tai 27. Mutta kyllä huomenna pitäisi jo alkaa. Käytiin pulkkamäessä ja luistelemassa ja samalla reissulla kävin kattoo onko apteekki auki. Olihan se... nyt tuolla laukussa polttelee testi. Mutta tyynesti kyllä aion odottaa ainakin tiistaihin. Tai katsotaan nyt. Toisaalta jos testaisi huomenna negan, voisi ihan rauhoittua ja keskittyä töihin, eikä tarttisi vahdata vessapaperia koko päivän.

Ja sitten jos käykin niin ettei tässä kierrossa tarvitsekaan testiä, niin joskus varmaan kuitenkin, onpa sitten valmiina.

Olettekos olleet jo mäessä muut kultaiset?

vm69

Vierailija
104/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ja isot peukut sulle ja eletään koko sydämestä mukana toivossa!

Huh, nythän meni jännäksi - täytyy käydä välillä kurkkimassa, että joko olet testannut.

-valdevina-

Vierailija
105/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valdevina: juu, jännittäää...

Mutta tänään en ainakaan testaa, se on varmaa. Vähän epäilen kyllä hermojani, eli jos ei huomenna näy vuotoa, niin ehkä sitten...

vm69

Vierailija
106/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikrun joukkoon!!

Kyllä ketuttaa taas, vaikka kuinka tämän tiesin, niin silti pettymys hirveä.

Mutta ennen olin maassa vain minä, nyt mieskin...

Ihan niinkuin Isotikru ajatteli, samoin minä: Ei meille sitä vauvaa ikinä tule...sniif..

kiitokset peukuista ym. Taas mennään kp ykkösessä.

vm69

Vierailija
107/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä, syvältä pe...stä ja ehkä meillekkin joskus se vauva suodaan. Siihen sanaan ehkä jää roikkumaan kun viimeiseen oljenkorteen...

Mä tiiän Vm just sun fiilikset, itelläni on ihan luovutusfiilis ja mietin jo laitatanko kierukan takaisin. ja naution näistä jo olemassa olevista, mitenköhän nekin on onnistunut saamaan ??

Laskiaismäessä ei olla oltu mutta katsotaan jos tässä vielä ehtisi, kovasti on touhua ollut pyykinpesusta, pakkaamiseen ja ohimennen piti laskiaispullat pimujen kanssa leipoa ja ovat nyt uunissa..

Mä en nyt ehdi enempää kirjoitella kun hommelit on ihan vaiheessa, saunakin on ollut päällä aamusta asti jotta saan pyykit kuivaks ja reissuun mukaan.

Tein kaks päivää keikkaa tonne sairaalalle kun omasta duunista olin jo vapailla ja siks tämä aikataulutus on vähän syvältä !!

Oikein mukavaa viikkoa teille kaikille kultsuille mä olen nettipimennossa ens lauantaihin kun ollaan siellä reissussa ja saa nähdä kuinkas pahat vieroitusoireet mulle tulee kun en pääse teidän juttujanne lukemaan ;-(

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin...

Isotikru jonka kyrde otsikolla on ihan pikkuisen laskusuunnassa....

Vierailija
108/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm,haleja sulle ja uskoa että kyllä vauva vielä tulee,sitten kun sille on se oikea aika. Pakkohan näillä kaikilla on oltava merkitys, ei tätä muuten ymmärrä. Itsellä kanssa sama tunne että koskaan ei enää meille vauvaa tule mutta kun olen kova omaa itsetuntoa tässä asiassa pettämään niin yritettävä vielä on,ainakin muutama kuukausi.

Ei tullut äskenkään vielä tasavahvaa saati vahvempaa viivaa tikkuun joten pikkasen alkaa taas epätoivo ottamaan otetta toivon hippusesta.

Nyt on mentävä pikkuhiljaa pyykkivuoren kimppuun. Mukavaa lomaa isotikrulle!

-pietu-

Vierailija
109/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset Isotikru ja Pietu. Jotenkin lohduttaa, kun joku tietää miltä tuntuu...

Isotikrulle mukavaa reissua!!

Minä en ole ensi viikolla nettipimennossa, mutta ainakaan päiväsaikaan en varmaan ehdi paljon täällä pyöriä. Töissä muutenkin kiirettä ja kun saikulla olen ollut, niin taatusti on töitä rästissä.

Muutenkin fiilikset sitä luokkaa, että ei kovin iloisia osaa kirjoittaa. Mutta kyllä tästä vielä noustaan uhoamaan, että " minähän en tässä kierrossa piinaa" ...

Parempaa onnea muille!!

vm69

Vierailija
110/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..toivottavasti napsahtaa oikeaan paikkaan!

Walo69; itse olen 37, mies 33. Lapsia poika -98, tyttö -99, tyttö -02. Km -98. Nyt haaveissa yhä vahvemmin nelonen..

Vierailija
111/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yritin siis vastata tuohon esittelyviestiin, mutta enhän mä osaa :( Auttakee nyt ja sinä (Senniina?) joka päivität esittelyt, laitathan mut sinne, jookos?

Samalla tässä Vm:lle lohtuhalit, uuteen kiertoon paremmalla onnella -vaikka sitten piinailemattakin : )

w

Vierailija
112/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein eniten tässä harmittaa ja ketuttaa se, että annoin itseni alkaa elätellä toiveita mahdollisesta raskaudesta, vaikka menkkaoireita oli pitkin viikkoa. Kai se kuuluu taudin kuvaan...

ja kun niin kovasti olen uhonnut palstatauolla, niin ei sekään onnistu.

vm69

Vierailija
113/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että vm olet mieli pirteänä. Minäkään en osaa olla täältä poissa vaan kurkkimassa vähän väliä kuulumisia vaikka asiaa ei ole mitään. Vaikka tavallaan olen jo tässä kierrossa periksi antanut ennen kuin ovisaikakaan on ohitettu niin mukava täällä on teidän kuulumisia lukea.

Nyt katsomaan idolseja,huomiseen....

-pietu-

Vierailija
114/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Vm :-(( .. Lohtuhaleja sinne teidän suunnalle, ja voin vain todeta, että tiedän miltä tuntuu juuri nyt (2v kokemus) Mutta tähän kiertoon täysillä mukaan ja taas piinataan muutaman viikon kuluttua .. Vm, ei nettipimentoa kannata harkita, itse aattelin jäädä palstalle senkin jälkeen kun vauva on syntynyt, ja sitten jonkusen ajan kuluttua alkaa taas kuumeilemaan -kakkosta - Niin eiköhän se kuumeilukin ala helposti, kun on mukana mukavassa ' kuumeilijoiden' ryhmässä :-))

Nyt mieli keveäksi, ja odottamaan seuraavaa ovista, ehkä tämä kierto on juuri se oikea kierto.

Huomenna lisää t. emmi

Vierailija
115/115 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat on olleet ihan älyttömän kipeät muutaman päivän, tänään aivan erityisesti. Aikaisemmin illalla tökkäsi tosi lujasti kun mies laittoi leivinuunissa porsaan ulkofilettä, mausteena pippuria ja valkosipulia. Jäi syömättä, tyydyin salaattiin. Esikoista odottaessa en kyennyt koko kesänä syömään mitään grillattua...

Yhtenä aamuna aloin itkeä kun lehdessä luki, että jossain Jekaterinburgissa sairaanhoitajat oli teipanneet itkevien vauvojen suut kiinni.

Olenkohan nyt hysteerinen omaan napaani tuijottaja? Vai voisiko olla, että jotain olisi tapahtunut? Olisihan se aika uskomatonta, että näin kypsässä keski-iässä (minä 39 ja mies 48) tärppäisi näin nopeasti!