Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kultainen 60-Luku : viikkoon 7

12.02.2007 |

Huomenta kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa !!!

Palstautukaa, ja kertokaa kuulumiset !!! t. emmi

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pakko oli nousta aikaisin ylös, kun pian joudun lähtemään Kelaan. Sain viime perjantaina Kelan ä-raha päätöksen ja se oli tehty vuoden 2005 tulojen mukaan, vaikka varta vasten olin hakenut ä-rahaa 6kk:den tulojen perusteella (?) Ollaankohan siellä Kelassa lukutaidottomia vai mistä kenkä puristaa. Tämän raskauden aikana olen huomannut, että Kelan kanssa tökkii aina, olen saanut väärää infoa kelasta 2x, ja paperini on 1x hävitetty, ja nyt tämä vääräpäätös ..

Viikonloppu oli ja meni. Meillä oli kaksi ässää käytössä viikonloppuna, ja vain se kuumin ässä eli sauna jäi käyttämättä. Kivaa oli, vaikka täytyy myöntää, että ei meikäläisestä ole näihin ässä hommiin enää, kyllä tuo masukki pitää siitä huolen :-))

Tämä viikko on kiire viikko, huomenna synnytysvalmennusta, torstaina viimeinen Nla-lääkäri ja perjantaina taas Kätilöopistoa ..

No mitenkäs meidän toiset ' neidit' ? Tetikin vielä kotosalla ..

(.) kaikki hyvin, ei voi valittaa .. neiti kolkuttelee masua koko ajan, mutta nyt ' ihme ja kumma' on nukkunut yöt tai sitten vain istua tapittaa masussa :-)) Sunnuntai aamuna miehen kanssa naurettiin mun vatsaa, mikä oli yllätäen saanut erikoisen muodon, oli sellainen kolmio, ihan selvästi pään erotti tuosta ylävatsalta ..

JA Idols kommenttia :-)) Eilisistä daameista paras oli se viimeinen tyttö, en muista nimeä, mutta sellainen tummatukkainen ja mustiin pukeutunut. En kuitenkaan äänestänyt.

Palailen linjoille myöhemmin t. emmi rv-34+1 (35:s viikko)

Vierailija
2/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas, oli capslockit päällä.....

Idolsia en ole kattelut, en voi kommentoida.

Meidän masulainen möykkää öisin, mutta ei se aina onneksi häiritse. Oma uni on vain tosi usein sellaista koiranunta.

Nuo kaksi mahan ulkoista tappelee.

Ei siis mitään ihmeempiä. Päivän työt odottaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko ei tule kello kaulassa... mutta täti näyttää tulevan :( Eli eilen aamulla, tasan 14 vrk ovisplussasta, vanhapiika saapui helemat paukkuen. Mutta osasinpa odotellakin... Olen päättänyt tehdä " Pietut" , eli pistän pikkuneidin päivähoitohakemuksen sisään ja alan hakea itelleni töitä taikka sitten jotain koulutusta, jos osuu mielenkiintoinen kohdalle.

Viime viikon pinoa en tässä kiiruussa nyt alkanut hakea ja lukea, teen sen myöhemmin ja palailen niihin asioihin sitten.

Emmille kuitenkin Kelasta: se on ihan pee laitos!! AINA kun olen JOUTUNUT siellä hölökohtaisesti asioimaan, MINUN on pitänyt sanoa heille mitä pitää tehdä, mistä pitää tietoa hakea, ym. Onkohan he kaikki samanlaisia, vai onko kohdalleni vain osunut onnettomat tapaukset. Olen kyllä kuullut muidenkin valittavan samasta asiasta, joten " vika" taitaa olla laitoksessa. Pitkää pinnaa vaan toivotan, kun sinne paikan päälle menet.

Nyt tytön kanssa ulos.

ANI

Vierailija
4/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille. Ani, pahoittelut sinulle ja onnea uusiin yrityksiin(plussaan ja töihin). Minua niin alkoi aamulla sapettaa kun mieheltä tuli vieti onko perjantai illalle mitään suunnitlemia että hänellä on perjantai-iltana työmeno. Hitsi vie kun olisi tehnyt mieli sanoa että saattaa olla jos viivat niin sanoo. Siis varmasti minun huonolla tuurilla tämä kierto on sivu suun. Nimittäin lauantai päivä menee hänellä haukotellessa( ei siis päänsäryn takia kun on aika huono viinasta ottamaan) kun väsyttää ja illalla kömpii varmasti hyvissä ajoin nukkumaan. Höh, että potuttaa jo etukäteen koko viikko. Nyt pitäisi toivoa paukkupakkasia perjantaille niin saattaisi meno vaikka peruuntua kun se perjantai ilta on matikkapilkki tapahtuma,jo vuosia ollut sellainen perinne työporukalla eli pimeällä yrittävät saada matikkaa iskettyä. Sori taas tämä purkatuminen, mutta ottaa niin ohimoon....

Emmillä paukkuu lujaa viikot ja mukava että loppuun asti näköjään ässät taipuu.

Tetiä aletaan jännittämään, mitä sinne näin alkuviikosta kuuluu?

Sonjaemmaa myös lomalta huhuillaan ja kuulumisia odotellaan...

Pinkertonin hyväolo jatkuu,ei ole tainnut olla niitä mato-ongelmia jaloissa nyt?

Tänne ei mitään muuta erikoista kuulu,ovista odotellaan ja tikutukset alkaa varmaan huomenna. Perjantaina olisi sitten se gyne. Ei voi kun toivoa että ovis tulisi ajoissa tai sitten vasta sunnuntaina eli päivän, kaksi myöhässä.

Taas jatkettava töitä mutta palaillaan. Missäs muut kuumeilijat,ankkis,isotikru,vm......?

-pietu-

Vierailija
5/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF3030]Ani67 minä -67, samoin ukko (tyttö 03/05 on hänen, esikoinen 05/94 ekasta liitostani), asuinpaikka Varsinaissuomi), mies yrittäjä minä kotona, ei koiruuksia ei kissuuksia

Pietu-65 eli 41 juuri täytin, mies kaksi vuotta vanhempi, kaksi tyttöä, 97 ja 99 syntyneet ja kolmatta kovasti toivotaan, yksi km maalis-huhtikuun vaihteessa. Yritystä syyskuusta-05, haaveissa ollut minulla paljon kauemmin. Asun etelä-savon alueella

Tuulitii Täytän tänä vuonna 40, mies on vuoden vanhempi. Lapsia on ennestään neljä, vanhin täytti tänään 11 ja nuorin täyttää ensi kuussa 2. Molemmat ovat tyttöjä, välissä kaksi poikaa, 8 ja kesällä 6v täyttävä. Asuinpaikkana on Satakunta.

Marikko olemme miehen kanssa yli 40-vuotiaita ja haaveilemme kolmannesta. Meillä on nuo kaksi muuta ihan vielä leikki-ikäisiä, joten tämä meidän elämän pikkulapsiperheikä on parhaillaan käsillä.

Emmi ja 37v, ja mieheni täyttää loppukesästä 37v. Vauvaa olemme yrittäneet elokuusta 2004, ja olemme onnistuneet 3km verran :-( Olemme NKL-jonossa

maria69 37v ja mies 30v. Yritys aloitettu 08/05 ja aikaan ollaan saatu 3 km:a.

Sonjaemma vm -67, mies samanikäinen, Espoo, yksi koira, esikoista kuumeiltu 2 vuotta, hoidoissa. Takana 4 inseminaatiota ja 1 ivf josta plussa ja km rv 13, 2.ivf nega ja 3. ivf plussaa.

Trattis vm -65, mies muutaman vuoden vanhempi. Ei lapsia, koiria kaksi. Yritystä takana liian monta vuotta, kaksi keskenmenoa.

Senniina -68, mies -74. Mulla yksi clomilapsi ed.liitosta -99, miehellä ennestään 2 lasta. Lasta toivottu 9/05 alkaen ja 1-5/06 clomit+pregnyl. Hoitoihin 8/06. Eka inssi tehty 10/06.

Kirppu-68 Itse olen 37, mies 33. Mulla edellisestä liitosta lapset -88, -90 ja -95. Asustellaan Savossa. Mies töissä, mulla määräaikainen työ loppui joulukuussa. Sain keskenmenon reilut kaksi kuukautta sitten. Vauvaa oltiin yritetty kolme kuukautta kun onnisti. Valitettavasti päättyi noin ikävästi tuo raskaus mutta uutta yritetään kovasti.

vm69 Minä olen 37 ja mies 41. Meillä kolme tyttöä, tänä vuonna 8, 7 ja 3v. Neljäs tyttö syntyi maaliskuussa 06 raskausviikolla 20+5, eikä siis ole kanssamme... vaan enkelinä pilvenreunalla. Km 11/06. Asustamme Uudellamaalla.

RouvaP Itsellä on ikää 39, miehellä pari vuotta vähemmän. Tampereen seudulla asutaan. Meillä on takana yritystä vasta alle puoli vuotta. Miehellä on ennestään yksi lapsi, minulla ei lapsia. Yhteinen lapsi kummankin toiveena, katsotaan miten käy.

Levinia ' 69; mies ´66

lapsia ennestaan nelja tyttoa 15/11/8/4-vuotiaita tana vuonna. Yritysta helmikuusta 06, pieni tm maaliskuussa, km 06/06 rv8, km 10/06. Viides siis tekosilla!

Teti olen 37 kohta ja mies pari vuotta vanhempi. Ei ole lapsia ennestään ja yritystä takana 11kk eli ollaan vasta alussa tässä yrittämisessä. Täällä savossa asustelen.

mami_69 Lapsi tervetullut 03/04, hoitoon lähdetty 01/05 ensin inssejä luonnolliseen kiertoon, sitten clomien kanssa. 01/06 Ivf/icsi saatiin 13 munasolua, joista 11 hedelmöittyi. Kokeiltiin kummallakin tavalla hedelmöitystä ivf/icsi, molemmat onnistui. Passit sitten 05/06 ja 06/06 nyt pakastin on tyhjä. Ja me siirrymme kunnalliselle puolelle hoitoon.

murmeli66 vauva saa tulla jos tullakseen, mutta erityisemmin emme yritä. Lapsia on ennestään kolme, pojat -92 ja -01 ja tyttö -04. Itse täytin juuri 40 ja mies on kolme vuotta vanhempi ja asumme täällä pohjoisella Pirkanmaalla.

Pinkerton

Meillä on tällä hetkellä kaksi leikki-ikäistä, toinen heistä vielä hiukan taapero. Mahassa kolmas vipeltäjä tulossa. Me olemme nyt vasta tässä pikkuvauva-vaiheessa, kun tapasimme toisemme ei-niin-nuorena ja lapsettomuuskamppailujakin on käyty. Ikää meillä on hiukan alle 40 toistaiseksi vielä ;)

Isotikru: olen vm-69, mies kahta vuotta vanhempi

Asutaan pääkaupunkiseudulla, molemmat on työelämässä ja lapsiakin on 4, poika 13-v, tytär 10-v sekä kaksostytöt 6-v. Tuulimuna 10/06.

Minä_vaan: Yli 40-vuotias ja silti vauvakuumeessa! Perheessä on jo kaksi lasta (3v ja pian 2v), mutta silti on vielä ihan hirveä hinku saada kolmas pikkuinen.

Ankkis Täytän ensi kuussa 38 ja mies on saman ikäinen. Lapsia on kaksi, 12-vuotias tyttö ja nykyisen miehen kanssa 2-vuotias poika. Vielä yksi olisi kiva saada jonon jatkoksi ja pikkuveljelle kaveriksi.

Mutkala-65 minä 41v, mies 46v, minulla kaksi lasta entisestä liitosta 17v ja 14v, yksi yhteinen 7v., lisäksi meillä 2 koiraa, hevonen

Panjo Olen nelikymppinen, ja minulla on kaksi pientä lasta.

Alpinia; vuosimallia 67, mies 70. Kaksi lasta 92 ja 96. Kolmatta koetetaan alulle laittaa, yrityksia alkuvuodesta asti. Yksi keskenmeno keväällä. Kaikki pelissä: greippimehu, ovistikut ...

Hyrysysy Olen pienen -03-tammikuussa IVF-hoidon tuloksena syntyneen pikkuprinsessan äiti,jolla ikää on 3-viikon päästä 39v.

Maiju68

Mörri Ikää just tulossa 41-v. Yksi luomutyttö, kohta 4-v.

Takana tuulimuna 07/04 ja yksi varhainen km 11/05, sen jälkeen ei mitään. Kahta IVF:ää yritettiin, toinen keskeytettiin ja toinen vaihtui inssiksi.

Arka, -68, 12 v. tytär

Maiti, 39 v, mies 32 v., ei lapsia ennestään. Yritystä 1,5 vuotta, selittämätön lapsettomuus. Hoidoissa.

syystoive, 39 v. mies 40, 5 lasta, 6. päättyi km 11/06. Asumme uusimaalla.

Kaoma, 38v., mies 34v. 3. hoitorupeama lakaa alkuvuodesta -07. Kaksi keskenmenoa ja kaksi kohdunulkopuolista raskautta.

Lintupien, vm67. Kaksi lasta, edelliset tulleet miltei heti yrittämään alkoittaessa, uusi toivottu odotuttaa itseään.

Minea68, mies -75 Keski-Suomesta. Kolme poikaa, -91, -01, -04. Keskenmenoja saman verran kuin onnistuneita raskauksia vuosien varrella.

Niisku65, plussaa 3. pas:sta.

mirjalii, vm -61, mies 49. Ent. liitosta lapset 24,22,17. Vauvakuume iski kovalla voimalla pari vuotta sitten, kun meillä asui toista kuukautta sellainen nuori perhe, jolla oli vajaan vuoden ikäinen poitsu. Otatin silloin kierukan pois ja elin toivossa..

Yllätysäiti, 38, mies 47. Ei lapsia kummallakaan vielä. Heti seurustelun alussa puhuttiin, että kumpikin haluaa vauvan, mutta kun tuoreen suhteemme alussa toisia kuukautisia ei alkanut kuulua, olin oikeastaan paniikissa: näin pian?!?

Valdevina, ollaan molemmat 4-kymppisiä, meillä on kaksi teini-ikäistä nuorta. Tuulimunia 04/05, 07/05 ja km 06/06 nyt onnellisesti raskautunut.

Salome haluaa lisätä itsensä kuumeilijoihin. Ikää jo reippaasti yli 40. Meillä on kaksi pientä lasta ja minä (enemmän kuin mieheni) kuumeilen vielä sitä kolmatta. Kokemusta on tuulimunasta ja keskenmenosta.

Plussanneet 60-lukulaiset:

Teti la 20.2.07

Emmi la 25.3.07

Tale68

Pinkerton

Mutkala-65

Panjo?

Sonjaemma 11.6.07

Senniina 27.6.07

Valdevina 21.7.07

niisku65

Yllätysäiti

Levinia

syystoive

Vierailija
6/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältäkin. Eipä ihmeempiä kerrottavia. Pikku M kolkuttelee ahkerasti ja mahakin alkaa olla sellanen oikea eikä pelkkää ilmaa ja turvotusta:-)

Yksi ässä tuli viikonloppuna vedettyä hihasta ja ihan mukavasti sujuu vielä. Saas nähdä, koska tulee stoppi..Lammas oli namia, tosin olisi saanut muhia uunissa vaikka yön yli tai jos olis se leivinuuni..

Palailen.

Vierailija
7/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas maanantai. Mihin ne viikonloput aina katoaa? Tai tällä kertaa ei kyllä paljon tarvitse kysellä. Meillä meni koko viikonloppu esikoisen 5-v synttäreiden merkeissä.

Onneksi pakkanen on hellittänyt, melkein 25 astetta lämpimämpää kuin viime viikolla, ja silti on vielä pakkasta. Huimaa!

Töissä pääsen vähän lepäämään ainakin fyysisesti. Henkisesti on välillä eri syistä hyvin rankkaa, mutta toivottavasti saan piakkoin hyvän syyn jäädä pitemmäksi ajaksi pois töistä...

Vierailija
8/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkua Kelaa..Sen firman kanssa menee aina pieleen kaikki, mikä vaan pieleen mennä voi. Saa nähdä, miten käy, kun minä haluan äippärahan laskettavaksi 2005 tulojen mukaan. Ihan varmaan tulee päätös jostain vuorottelukorvauksesta lasketusta kiturahasta..Monta kertaa olen saanut kokea, että vastaus on aina erilainen riippuen siitä, kuka siellä sattuu vastaamaan puhelimeen. Siinä päivän jupinat.

Vierailija
9/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukaiseen viime viikon pinon loppuviestit.

Pietu: älä välitä, ei ole naista karvoihin katsominen ;) Mulla menee täällä kans välillä ns. puurot ja vellit sekaisin.. eli nää iha-naiset :) Tuosta PCO:n karvatilanteesta en tarkemmin tiedä, mutta silmiini on jostain osunut, että ko. " oireyhtymässä" karvoitus olisi normaalia runsaampaa nimenomaan käsivarsissa, jaloissa ja kenties kasvoissakin (ei nyt kuitenkaan mitään parrankasvua...). Tää nyt oli vaan mun muistikuvani jostain lukemastani. Ymmärrän ohimosärkysi, kun mietit ensi viikonloppua ja miehesi menoa. Kun se mahdollinen tärppiaika on niin lyhyt, niin se tosiaan sieppaa, jos se menee sivu suun. Toivottavasti kiertosi vähän venahtaa, niin miehesikin ehtisi pelikentälle ;)))

Toivottavasti Ankkiksella oli mukava tyttöjenilta ja että pääsit sitä karaokeekin laulaan :) Onko " aikuinen nainen" sun bravuuri vai " harva meistä on rautaa" ? ;)))

Ja toivon mukaan Minealla oli hyvä viikonloppureissu ja että lapsesi on jo paranemaan päin :)

Sonjaemmankin kait pitäisi alkaa kotiutua?? TUlehan kertomaan kuulumisia!!

Kyllä te Senniina ja Emmi olette aikamoisia naisia, kun vielä (varsinkin Emmi) jaksatte/pystytte kolopalloo pelaamaan ;)) Kyllä teidän miehet saa olla tyytyväisiä ;))

Elsamarjalle voimia ja jaksuja sekä kotiin että töihin :)))

Kyllä tässä taas kp 2:n ajatusmyllerryksessä on tullut miettineeksi, että onko tässä mitään järkeä? Jos tietäisin, että vaikka 2 vuoden sisällä tärppäisi, niin jaksaisinhan minä näitä tätejä tässä kestitellä. Mutta jos ei tärppää enää ollenkaan, niin kuinka kauan annan itseni elätellä toiveita? Kaikkein helpoin ratkaisu oman päänsä kannalta olisi, kun vaan voisi luovuttaa ja antaa asian olla... mutta kun ei voi. Kyllä tää naisen elämä on välillä niin hanurista että... Mutta sitten kuitenkin niin ihanaa :) Noh, tikkuja mulla on vielä jemmassa, joten eiköhän ne oteta sitten taas käyttöön kun ensi viikko koittaa :))

ANI

Vierailija
10/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin perjantaina karaokebaariin, mutta " Aikuisen naisen" jätin ihan suosiolla väliin sen sijaan lauloin Nuoruustangon :)

Pietu, PCO:hon liittyy runsas ihokarvoitus just kuten Ani kuvaili ja kyllä varmasti, jos sulla olis PCO niin se olis näkynyt munasarjoja ultratessa.

Mä tikutin eilen elämäni ensimmäisen selkeän ovisplussan, mutta miehestä ei tänään aamulla ollut pelaajaksi, vanhuus ei tule näemmä yksin :(

No, onneksi homma hoitui sentään eilen.

Pääsin laulamaan karaokea, mutta Aikuisen Naisen jätin ihan suosiolla väliin.

Vierailija
11/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki uskoo ihan kerralla etten laulanut " Aikuista naista"

Vierailija
12/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanaiset karvoitus-mysteerin valaisemisesta. Jospa tuo monen päivän ovisplussa ei ole sitten pco:ta,jos karvoihin on katsomista;)

Ja onnea ankkis ovisplussasta mukava että pelit osui kohdalleen. Sehän se on kun ajoitus pitäisi olla suht kohdallaan jos täysosumaa meinaa.

Itselläni onkin jo pitkä lista kysymyksiä perjantain gyneä varten. Tämä onkin eri lääkäri kuin se joka sanoi tuosta pitkästä ovisplussasta että se olisi merkki ettei munarakkula(vai mikä se nyt onkaan) irtoa. On se vaan merkillistä, eikös siihenkin olisi apuja saatavilla? Meinaan vaan kun en ole mitään siihen saati sitten muuhunkaan apuja tuolta puolen saanut.

Ankkis, vielä tuosta oviksesta,se kun on niin mielenkiintoinen. Minulla ainakin ovis on menkkojen ja ovisplussan yhteensovittamisessa ollut merkillepantavaa että menkat tulee kaksi viikkoa siitä kun ovisplussasta on kulunut n. 12tuntia. Sanoinkohan sen ihan ymmärrettävästi eli kipujenkin mukaan mulla ei mene sitä 24-36 tuntia. Kai tuokin on yksilöllistä...

Nyt töihin.

-pietu-

Vierailija
13/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti oli taas netti laulanut, mutta missä on Sonjaemma, teti, Isotikru, Minea Vm ..jnejne Ja MISSÄ ON TRATTIS ?? Trattis, älä hylkää meitä ihan kokonaan, käy edes morjestamassa, jookos ?

Kelassa tuli käytä, ja pankissa, + kaupassa jnejne .. ja tulipa sitä käveltyäkin sellainen mukava lenkki, oisko kuutisen kilsaa mennen-tullen :-)) Ja tapasin äitikin, hänen kanssaan käytiin katselemassa vauvan vaatetta sun muuta, ja äityli osti omalle pikkuiselleen housut ja puseron :-)) siis mulle ..

Kela: En menettänyt malttia, vaikka luulin, että niin käy. Oli ihan mukava virkailija, ja eihän se hänen syytään ole, jos joku toinen tekee päätökset päin P:ä. No asia selkiytyi, vaikka hän hieman ensin nikotteli, ja väitti etten saa käyttää juuri näitä kuukausia ä-rahahakemukseen, mutta onneksi ' freelancereilla' on joitakin etuuksia, kun työelämässä niitä ei juurikaan ole. Joten uutta päätöstä odottelen ja ihan mukavasti tulen saamaan ä-rahaakin (kaksi ensimmäistä kuukautta oikeastaan paremmin kuin hyvin)

Ani: Hyvä idea laittaa lapsi päivähoitoon ja aloitella jotakin uutta ja mielekästä. Uusi työ tai koulutus, ei yhtään hassumpaa .. Itse olen kovasti päättänyt hakeutua opisk. ja suorittaa opintoni loppuun, vaikka ulkomailla hankittua on vaikea hyväksi lukea täällä, jos se opiskelu poikkeaa suomalaisesta tutkinnosta. JA PAHOITTELUT TÄDISTÄ .. Miten se löytää meidät aina .. sitä mietin koko kaksi vuotta, kun jatkuvasti petyttiin, ja sitten kun iloittiin niin sekin ilo muuttui aina kyyneleiksi, kovaa on naisen elämä.

Voi voi .. kyllä mä Ani olen oikea köntys, kun pelaillaan miehen kanssa, meillä oli oikeastaan tosi HAUSKAA siis naurettiin kippurassa, kun yritettiin keksiä hyviä ' kikkoja' No mutta pääasia, on läheisyys ja yhdessä olo.

Pietu: Nyt vain sanot miehelle, että jos kaksi viivaa tulee mittariin niin silloin työ jää kakkoseksi. Tuo karvoitus juttukin on mielenkiintoinen, mulla ei ainakaan ole koskaan ollut liiaksi karvoja käsissä tai jaloissa, mutta tuonne yläpäähän on kertynyt senkin edestä.

Toivottavasti lääkäri päätyy johonkin ' ratkaisuun' .. Lykkyä pyttyyn sinnekin !!!

Onko vm jo parantunut ? Kuinka voi Levinia siellä kaukana ? Teti oletko jo lähtenyt synnyttämän, kun ei ole kuulunut mitään, miten meni sonjaemman reissu ?

Ja Isontikrun laihis on käynistynyt hyvin .. hyvä hyvä ..

ankkis: Kyllä nauratti tuo nuoruustango :-)) ja uskotaan uskotaan, ettet laulanut aikuista naista ;-)) Onko sulla joku ihan vakkari karaoke ravinteli missä käytte ? Miehen kotimaassa karaoke baarit tekevät hieman erilaisempaa bisnestä, eli prostituutiota, missä vain näkyy nimi ' karaoke bar' se tarkkoittaa striptease + muita palveluita. Me mentiin kerran sellaiseen biljardi luolaan, pelaamaan biljardia ja kuinka ollakaan, kun astuimme sisään ovesta niin joku tarttui mua olkavarresta ja kysyi, tulinko esiintymään heille eli strippamaan :-// Koska suurin osa siellä työskentelevistä on meidän naapurimaan naisia ...

No taas tuli juttua .. Mutta nyt keittiöön. Tänään meillä syödään helppoa ja nopeaa, tortilloja +kanaa ja tietenkin avocado ja texmex salsaa .. naminami t. emmi

Vierailija
14/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomilta on palailtu, vaikka vielä olisi helposti voinut jatkaa lomailua. Viikko meni tosi nopeasti, lämpöä ja aurinkoa riitti, tosin rannalla makoilu jäi vähän vähemmäksi kun vatsallaan ei tuo auringonotto oikein sujunut¿

Vaavi liikkuu nyt päivittäin, välillä pyörii kovastikin tai mitä nyt siellä puuhaileekin, kun tuntuu sellainen blobbailu tuolla mahassa. Ja masu on nyt niin kasvanut ettei enää ole epäilystäkään, ei ole mahdollista enää peitellä.

Vilkaisin tuossa viime viikon pinoa ja ei tainnut olla harmin paikka mitään kivoja uutisia. Mineaa kovasti jänniteltiin mutta toivottavasti taas on uusi kierto ja uudet kujeet jo mielessä.

Emmillä oli ollut kokemuksia Kelasta, se se on sitten kummallinen paikka. Ei ole itse vielä tarvinnut pahemmin asioida joten ei ole kokemusta mutta jo kauhulla odotan mitä mokaavat¿juttuja vain kuullut itsekin. Tuommoisissa tapauksissa ihan oikeasti ihmettelee että minkälaista porukkaa siellä oikein on töissä, tavaamalla ja kuvia piirtämälläkö niille pitää asiat selittää kun ihan perusasioitta mokaavat niin usein. Luulisi hävettävän, vai onko tarkoitus vain työllistää itseään ja vaikuttaa kiireelliseltä kun hommat pitää aina tehdä moneen kertaan. Kyllä olisi siinäkin talossa luudalle käyttöä.

Mutta Emmi ainaskin lohduttautuu kela-kokemuksistaa näköjään herkkuruuilla! Ihan vesikielellä täällä lueskellut noita teidän ruokavinkkejä.

Mutta nyt kotiin, onkin tässä päivä mennyt melkein sähköpostin purkamiseen. Ai niin ja miespuolinen kollega tuli tänään onnittelemaan ja oikein halaamaan kun oli kuullut uutisen. Mukavaa =)

Vierailija
15/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaisena ei siis kaksi naisena pikku lissun kannssa:)

Olin tänään neuvolassa missä minulla tuhrautuu aina koko päivä kun täältä peräkylältä lähden.

Neuvolassa kaikki noin suunnillen kohdallaan. Sokeria löytyy edelleen pissasta ja nyt verenpainekkin lähtenyt kohoamaan. Sainkin nyt mittarin kotiin joten nyt mitataan tällä viikolla verenpaineita:) Mikä oli minusta kovin positiivinen ja iloinen asia niin paino oli tippunut hiukan joten tasoittuu ilmeisesti muutaman viikon kiivaasta noususta. Lissun pää on kiinni ja sf mittakaan ei ole enää noussut joten imeisesti alkaa laskettamaan alas ja kenties lähiaikoina ihan näytäytyy täällä ulko maailmassa:)

Kyllähän tämä alkaa olla sellaista vääntelyä tämän mahan kanssa. Yöllä saa juosta vessassa eräänkin kerran ja monasti olen herännyt tynteeseen että nyt se tätönen porhaltaa meille. Supistuksia on ihan päivittäin muttei sellaisia että täytyisi ajatella vielä lähtöä mutta on siellä välissä ollut muutama tosi sellainenkin. Jospa tämä tästä kypsyisi ja Lissu päätäisi että nyt on aika tulla suureen maailmaan.

KELAsta sen verran että minä sain sairasloman ajalta tilille päivärahat jotka olisi kuuluneet työnantajalle ja siinäkin oli maksettu muutamasta sellaisesta päivästä jotka olin ollut töissä. Rahahan aina käy mutta parempi palauttaa nyt kun ne viellä on tallessa. Ihmettelin kelan sähläystä kun työnantaja on kuitenkin laittanut ihan oikeanlaiset hakemukset ja päivät kelalle menemään. Ei ymmärrä.

Täytyy tästä lähteä jotain syömistä etsimää ettei paino pääse vallan putoamaan:)

Teti

Vierailija
16/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ani; pahoittelut tädistä!!

Pietu; PCOsta ja karvoituksesta voi löytyä jotain, jos esim. googlettaa ' hirsutismi' . Toivottavasti annoin oikean termin, sen pitäisi olla se, joka kuvaa liiallista karvan kasvua.

Itsellä ovat " madot" pysyneet - onneksi - ennallaan. Eivät siis pahentuneet, vaikka viikot ja masu kavaneet.

Jaahas, se pikkukakkonen päättyi jo ja kaikki häiriköi taas äitiä :) " Mää haluun äiti kattoo muumia!" Ja pienempi komppaa: " muumi, muumi"

Mentävä siis taas......... en saa kirjoitusrauhaa.

Vierailija
17/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kyllastyttaa makoilu!

Alkoi pikkuvuotoja ja kun olen sellainen paniikoija noitten huonojen tuurieni kanssa, niin kavin ultrassa ja kaikki oli vauvalla hyvin, hiukan oli verta valunut (siis nakyi sellainen liikkuma pussissa) joten 10 pv levolle pisti. Sori jos nyt toistelen kun en muista ilmoittelinko tanne? Joten, tassa pakkomakaillaan edelleen monta paivaa... ja ma oon jo aivan tympaantyny kattelemaan noihin seiniin ja joka paiva samoihin ohjelmiin tv:sta!

Mutta voikaa kaikki hyvin ja Emmille tsemppeja/ niin ne viikot kuluu!!!

- levinia ja hope 9+2 -

Vierailija
18/115 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala miten nopsaan nämä illat töiden jälkeen menee, koko ajan olen jotain touhunnut ja nyt istahdin kaffemukin kanssa tähän koneelle.

Isännällä on pitkästä aikaa iltavuoroviikko ja olen muksujen kanssa keskenään ja jotenkin paremmin saan näitä kotihommia ym tehtyä kun ei ole tuo ukkokulta tässä jaloissa pyörimässä.

Energiaa piisaa, liekö hyvä vai paha merkki kun piinaviikkokin alkoi !

Ihanaa tässä olisi vielä kaks työpäivää ja sitten vapaat ja talviloma :-)

On sitä odotettukkin !! Tänään varmistui, että mieskin pääsee mukaan sinne kylpylään kun saa otettua palkatonta lomaa ens viikoksi.

Mukava kun saadaan ottaa tuo pikkupiskikin mukaan ja koko jengi on koolla ja mikä parasta mun ei tarvii ajaa matkoja sinne !

Mulla on ajokortti ollut kohta 20-v ja tykkään ajaa autolla mutta ainahan tuollaiset pitkät matkaa pelottaa varsinkin näin talvisaikaan

ja autoonkin voi tulla tienpäällä vikaa.

Jaahas yläkerrassa tuntuu olevan sota, pitänee mennä katsomaan ja ripustaa samalla pyykit kuivumaan EIKÖ TÄSTÄ PYYKINPESUSTA KOSKAAN TULE LOPPUA ??

Haliterkkuja kaikille já huomenna paremalla ajalla tulen kommentoimaan teidän kuulumisianne !!

Isotikru

Vierailija
19/115 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, takana viikonloppu katastrofeineen... Auto hajosi reissussa, kotona vesiputket jäässä, pesukone hajosi, kaksi kolmasosaa lapsista kipeenä, itsellä poskiontelotulehdus.

Ei tässä enää edes ehdi vauvakuumetta potea. Nyt on oikeesti menossa sellainen tulee jos tulee vaihe... Liian rankkaa ollut kaikenkaikkiaan meillä nyt muutenkin. Jo ennen viikonvaihdetta on tapahtumia riittänyt.

Joten älkää ihmetelkö jos mua ei täällä näy joka päivä. En aio kokonaan lopettaa, mutta mutta... pientä taukoa, niinkuin tässä on jo muutenkin ollut...

vm69

Vierailija
20/115 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun täällä niin moni tekee ovistestejä yms. Kuinka kauan olette yrittäneet ilman testejä vai oletteko käyttäneet niitä ihan alusta asti, siis siitä asti kun olette yrittäneet?

Tuntuu todella siltä, että minä olen tässä ihan ns. soitellen sodassa. En ole ottanut edes ajatuksen tasolla huomioon vaihtoehtoa, että en kohtuullisessa ajassa tulisi raskaaksi. Mutta kun on kohta 40 lasissa niin ehkä kannattaisi sitäkin miettiä. Esikoinen tärppäsi 3 kuukaudessa, mutta siitä on jo viisi vuotta aikaa, siis eikun kuusi, kun 5-v synttärit oli nyt viikonloppuna.