Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ehkä ole vielä valmis parisuhteeseen, mutta surettaa ajatus jos jäänkin loppuelämäksi yksin

Vierailija
15.09.2024 |

Erosin loppukeväästä 2023 ja ero oli rankka. Sydän ja elämä meni murskaksi kun mies kylmästi jätti. Olin aika pohjamudissa enkä tunne vieläkään olevani täysin selvillä vesillä. Miestä en ole kaivannut, että pitkään aikaan, mutta eron tuoma tuska painaa edelleen.

Mietin, että onko mun aika parisuhteiden osalta mennyt jo. Olen 45-vuotias eikä tunnu oikein ketään potentiaalista kiinnostavan tosissaan mun seura. Mä olen vain keski-ikäinnen ylipainoinen äiti-ihminen enkä mitenkään kiinnostava. Elämäntaparemontti on menossa, mutta vahvasti epäilen, että en kelpaa silti tavallisille miehille koska en ole mikään kaunotar. Ihan tavallisen näköinen olen, mutta kaunottaret vie miesten huomion.

Joo kyllähän Tinderissä ja Badoossa tykkäyksiä tulee. Kaiken maailman ulkomaalaisilta jotka ei kiinnosta mua pätkääkään. En halua mustaa miestä tai muslimia. Ei kiitos. Ei kiinnosta venäläiset tms. 

Jotkut tykkäyksiä laittavat ovat anteeksi nyt vain rumia. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallista suomalaista miestä. Miestä johon tunnen vetoa. En voi pakottaa itseäni kiinnostumaan rumasta miehestä kun etoo ajatuskin, että tuollainen koskisi muhun. Ja joistakin miehistä paistaa kuvista kauas, että ovat vähän reppanoita eikä naisista taida pahemmin olla kokemusta. En halua mitään peräkammarinpoikaa. 

On tullut tykkäyksiä myös ihan kivan näköisiltä miehiltä ja kaksi kertaa olen ollut treffeillä, mutta ei vain sitten synkannut. Nytkin yksi on jo useamman kuukauden yrittänyt houkutella mua treffeille, mutta mulle on todella suurin kynnys lähteä tapaamaan tuntemattomia miehiä. En oikein koe nettideittailua omaksi jutuksi.  Aiemmat miehet olen tavannut ihan oikeassa elämässä ja siitä olisi toive nytkin, mutta tuntuu nykyään kaikki olevan vain Tinderissä yms. Yksi mies irl kiinnostaa mua, mutta kun en tiedä yhtään onko mies kiinnostunut musta. En ala lähestymään ja mokaamaan itseäni.

Ei mulla niin kiire parisuhteeseen ole, mutta välillä on niin yksinäistä. Olisi ihanaa kun olisi joku jonka kanssa viettää yhteistä aikaa, olla lähekkäin ja olisi seksiä. Ei vain tämän ikäisellä naisella ja ei-kaunottarella taida olla mahdollisuuksia muuta kuin niihin rumiluksiin. En ole ihminen joka pystyy olemaan jonkun kanssa vain sen vuoksi, että on joku. En kuitenkaan haluaisi tämän ikäisenä jäädä loppuelämäksi yksin.

Turhautunut

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda naisiin. Ne on harvemmin rumia ja ne ei etsi nuorempaa. Lisäksi ne hallitsee myös kotityöt niin ei tarvi alkaa niille äidiksi pyykkejä pesemään, jälkiä siivoamaan ja ruokaa laittamaan kuten miehille pitää. Ovat myös henkisesti kypsempiä kuin miehet.

No jaa. Jos vertaamme samansukupuolisten liittoja, niin naiset ei kyllä osaa oikein pysyä yhdessä sielläkään. Oli nainen missä suhteessa tahansa hän hakee eroa. En tiedä kuinka kypsää on aina erota sen sijaan että muuttaisi itseään. Olen kanssasi samaa mieltä että ap olisi siirryttävä naisiin, en usko että miehet ovat onnellisia hänen kanssaan.

Voimaantunut ego estää kompromissit.

Vierailija
42/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole itse valmis olemaan aloitteellinen ja sitten valitat. Ala vaan tekemään aloitteita kiinnostaville miehille.

Enkä ala. En ensinnäkään osaa, ei ole mulle luonnollista enkä halua mokata itseäni.

Turhautunut

Ole sitten yksin. 

Niin, että muita vaihtoehtoja ei ole. Ei luoja.

Turhautunut

Ymmärrän, että olet turhautunut, mutta mitä muita vaihtoehtoja oikein haluat? Kyllä sun on vähän nähtävä vaivaa ja itse lähestyttävä niitä kiinnostavia miehiä, jos uuden kumppanin haluat. Niin ne miehetkin joutuvat ottamaan riskin tulla torjutuksi, kun lähestyvät naisia. Mut suosittelen tutustumaan vaikka kirjaan Viettelyn jalo taito (Fexeus, Henrik), jos kaipaat apuja miesten lähestymisen opetteluun. Kirjassa on siihen hyviä käytännön ohjeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda naisiin. Ne on harvemmin rumia ja ne ei etsi nuorempaa. Lisäksi ne hallitsee myös kotityöt niin ei tarvi alkaa niille äidiksi pyykkejä pesemään, jälkiä siivoamaan ja ruokaa laittamaan kuten miehille pitää. Ovat myös henkisesti kypsempiä kuin miehet.

No jaa. Jos vertaamme samansukupuolisten liittoja, niin naiset ei kyllä osaa oikein pysyä yhdessä sielläkään. Oli nainen missä suhteessa tahansa hän hakee eroa. En tiedä kuinka kypsää on aina erota sen sijaan että muuttaisi itseään. Olen kanssasi samaa mieltä että ap olisi siirryttävä naisiin, en usko että miehet ovat onnellisia hänen kanssaan.

Haista pee. Sä et tunne mua joten lopeta tuollainen lapsellinen olettaminen. Mä en todellakaan siirry naisiin. Hyi hel vetti.

Turhautunut

Vierailija
44/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävältä kuulostaa. Hyvä juttu kuitenkin että teet elämäntaparemonttia.

Neuvoisin että alat miettimään mitä haluamasi miehet arvostavat kumppanissa ja viemään itseäsi siihen suuntaan.

Se että nainen on hoikka ja nätti ja hymyilevä on vain oire siitä mitä miehet oikeasti etsii. Näiden pohjalla ne oikeat arvot mitä miehet arvostavat, on hyvät elämäntavat (hoikka), nätti (terve) ja henkisesti tasapainoinen (hymyilevä).

Juuri niitä samoja asioita mitä itse etsit miehessä.

kukaan ei jaksa aina hymyillä olla hoikka, nätti, tai terve

Vierailija
45/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksais tuollaista jatkuvaa haukkumista ja naljailua kuunnella vaikka olisin kuinka ruma ja reppana mies. 

Oletko oikeasti noin tyhmä, että kuvittelet mun parisuhteessa vain haukkuvan ja naljailevan. Se miten teille paskapäille täällä vastaan ei kerro yhtään mitään siitä minkälainen ole oikeassa elämässä. Koittakaa nyt jo harhaiset tollot tajuta, että tämä palsta ei ole todellista elämää. 

Turhautunut

Vierailija
46/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla ap luonteella naisillekaan kyllä kelpaa. Ei kukaan halua luonnevikaista. Veikkaan että ap haukkuu jatkuvasti kotona puolisoa (ei ihme että erosi) Taitaa myös olla sellainen ihmistyyppi, joka haukkuu koko ajan ihan kaikkia vähintäänkin selän takana.

Vierailija
47/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksais tuollaista jatkuvaa haukkumista ja naljailua kuunnella vaikka olisin kuinka ruma ja reppana mies. 

Oletko oikeasti noin tyhmä, että kuvittelet mun parisuhteessa vain haukkuvan ja naljailevan. Se miten teille paskapäille täällä vastaan ei kerro yhtään mitään siitä minkälainen ole oikeassa elämässä. Koittakaa nyt jo harhaiset tollot tajuta, että tämä palsta ei ole todellista elämää. 

Turhautunut

Eipä se ihminen osaa täälläkään haukkua, jos ei ole IRL sellaista käytöstä harjoitellut. Oot selvästi kasvanut kieroon, haukkumaan kaikkia koko ajan. En tiedä voiko sille enää tuossa iässä tehdä mitään.

Vierailija
48/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla ap luonteella naisillekaan kyllä kelpaa. Ei kukaan halua luonnevikaista. Veikkaan että ap haukkuu jatkuvasti kotona puolisoa (ei ihme että erosi) Taitaa myös olla sellainen ihmistyyppi, joka haukkuu koko ajan ihan kaikkia vähintäänkin selän takana.

Siinä taas yksi harhainen idiootti joka kuvittelee tuntevansa mut. En ole mielenvikainen enkä todellakaan haukkunut puolisoa. Sä et tiedä eron syitä joten leipäläpi kiinni. Enkä todellakaan hauku koko ajan muita ihmisiä. Te itse aloitte soittamaan suutanne mulle ja vastaan samalla mitalla takaisin. Ihan turha tulla mua syyttämään kun itse aloititte koko paskan.

Turhautunut

Vierailija
49/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteessa pärjää noin lyhyellä pinnalla kuin sulla. Täälläkään et ole yhtään vastausta saanut kirjoitettua menettämättä hermoja ja haukkumatta sulle vastannuttta. Eikä sulle näytä kelpaavan mikään vastaus. Ettet vain ois narsisti. Vastaa itse itsellesi, kun oot omasta mielestä paras ja viisain.

Vierailija
50/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhautunut

Eipä se ihminen osaa täälläkään haukkua, jos ei ole IRL sellaista käytöstä harjoitellut. Oot selvästi kasvanut kieroon, haukkumaan kaikkia koko ajan. En tiedä voiko sille enää tuossa iässä tehdä mitään.

Ei sullakaan paljon päässä liiku.

Turhautunut

Vierailija
51/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhteessa pärjää noin lyhyellä pinnalla kuin sulla. Täälläkään et ole yhtään vastausta saanut kirjoitettua menettämättä hermoja ja haukkumatta sulle vastannuttta. Eikä sulle näytä kelpaavan mikään vastaus. Ettet vain ois narsisti. Vastaa itse itsellesi, kun oot omasta mielestä paras ja viisain.

Ihan itse aloititte mulle vittuilun ja vastaan samalla mitalla takaisin. Turha kitistä jos ei kestä kun vastaa takaisin samalla tavalla. Mene nyt oikeasti hoitoon tuollaisen lapsellisen narsistisönkötyksen kanssa.

Turhautunut

Vierailija
52/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosantisi perusteella väitän että et tule saamaan pitkää parisuhdetta. Liian ristiriitaista näin miehen näkökulmasta. Et halua että mies on ovimatto, mutta mies joka ei ole ovimatto, ei suostu katselemaan tuollaista naista. Jos kehität tuota ulosantiasi ja todella arvostat miestä voi olla jotain mahdollisuutta, mutta vain omantasoiseesi mieheen. Mikä sinun taso on, sen päättää se mies, et sinä. Viimeinen asia on missä useat suhteet epäonnistuvat on, että he eivät kysy itseltään pystyvätkö he tyydyttämään kumppanin seksuaaliset tarpeet. Lähtökohtana mitä minä saan, on yhtä tärkeä kuin, riittääkö se mitä minä voin antaa.

Vierailija
53/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun mielestä aika erikoista ehdottaa ap:lle naisiin siirtymistä kun ap selvästi kertoo haluavansa miehen. Eikö jotkut ymmärrä, että ei kaikki ole lesboja tai bi. 

Vierailija
54/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mun mielestä aika erikoista ehdottaa ap:lle naisiin siirtymistä kun ap selvästi kertoo haluavansa miehen. Eikö jotkut ymmärrä, että ei kaikki ole lesboja tai bi. 

Mädätys. Heterolle saa ehdottaa, mutta homolle ei. 

Vierailija
55/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö nyt ystävää vai puolisoa? Yksinäisyyttä torjuvat hyvät ystävyyssuhteet, voi vanhemmalla iällä olla arvokkaampaakin. Ei aina tarvitse pariutua.

Vierailija
56/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on tutkimusten mukaan biseksuaaleja. Kaikki ei vain koskaan myönnä, edes itselleen. 

Vierailija
57/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä muistaa se realiteetti, että miehiä ei oikein ole. Ne tavalliset kivat ovat parisuhteissa. Sitten jäljelle jää luonnevikaiset ja eronneet. Eronneista osa haluaa nuoremman ja osa vain sarjapaneskella. Sitten jää se todella pieni osa todellista potentiaalia ja heille on kyllä tarjontaa, vaikka miehet ulisisivat mitä.

Vierailija
58/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on tutkimusten mukaan biseksuaaleja. Kaikki ei vain koskaan myönnä, edes itselleen. 

Sehän se onkin luotettava tutkimus. Joku mies vetänyt luvut hihastaan ja naisten on oltava samaa mieltä tai itkevät ja ovat samaa mieltä.

Vierailija
59/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ylipainoinen. Sille ainakin voit tehdä ja ilmeisesti olet tekemässä jotain. Älä retkahda sitten suhteessakaan. Jos jäät yksin, niin sitten jäät, sellaista se elämä on ja siitä voi syyttää vain itseään. 

On paljon miehiä joille naisen älykkys ja luonne on ulkonäköä tärkeämpää, varsinkin keski-iässä ja siitä eteenpäin. Jotain annettavaa sinulla kuitenkin tulee olla, sillä pelkkä sukupuolielin ei naisella riitä. 

Vierailija
60/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota semmoinen reppana. Koulutat ja puet sen sitten mieleiseksi. Eikä se uskalla jättää, vaikka huutaisit sille joka päivä pää punaisena. Etenkin kun oot joka päivä tehnyt selväksi, että se on tyhmä ja ruma ja reppana eikä saa ikinä ketään, että säälistä vain otit semmosen reppanan.