Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ehkä ole vielä valmis parisuhteeseen, mutta surettaa ajatus jos jäänkin loppuelämäksi yksin

Vierailija
15.09.2024 |

Erosin loppukeväästä 2023 ja ero oli rankka. Sydän ja elämä meni murskaksi kun mies kylmästi jätti. Olin aika pohjamudissa enkä tunne vieläkään olevani täysin selvillä vesillä. Miestä en ole kaivannut, että pitkään aikaan, mutta eron tuoma tuska painaa edelleen.

Mietin, että onko mun aika parisuhteiden osalta mennyt jo. Olen 45-vuotias eikä tunnu oikein ketään potentiaalista kiinnostavan tosissaan mun seura. Mä olen vain keski-ikäinnen ylipainoinen äiti-ihminen enkä mitenkään kiinnostava. Elämäntaparemontti on menossa, mutta vahvasti epäilen, että en kelpaa silti tavallisille miehille koska en ole mikään kaunotar. Ihan tavallisen näköinen olen, mutta kaunottaret vie miesten huomion.

Joo kyllähän Tinderissä ja Badoossa tykkäyksiä tulee. Kaiken maailman ulkomaalaisilta jotka ei kiinnosta mua pätkääkään. En halua mustaa miestä tai muslimia. Ei kiitos. Ei kiinnosta venäläiset tms. 

Jotkut tykkäyksiä laittavat ovat anteeksi nyt vain rumia. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallista suomalaista miestä. Miestä johon tunnen vetoa. En voi pakottaa itseäni kiinnostumaan rumasta miehestä kun etoo ajatuskin, että tuollainen koskisi muhun. Ja joistakin miehistä paistaa kuvista kauas, että ovat vähän reppanoita eikä naisista taida pahemmin olla kokemusta. En halua mitään peräkammarinpoikaa. 

On tullut tykkäyksiä myös ihan kivan näköisiltä miehiltä ja kaksi kertaa olen ollut treffeillä, mutta ei vain sitten synkannut. Nytkin yksi on jo useamman kuukauden yrittänyt houkutella mua treffeille, mutta mulle on todella suurin kynnys lähteä tapaamaan tuntemattomia miehiä. En oikein koe nettideittailua omaksi jutuksi.  Aiemmat miehet olen tavannut ihan oikeassa elämässä ja siitä olisi toive nytkin, mutta tuntuu nykyään kaikki olevan vain Tinderissä yms. Yksi mies irl kiinnostaa mua, mutta kun en tiedä yhtään onko mies kiinnostunut musta. En ala lähestymään ja mokaamaan itseäni.

Ei mulla niin kiire parisuhteeseen ole, mutta välillä on niin yksinäistä. Olisi ihanaa kun olisi joku jonka kanssa viettää yhteistä aikaa, olla lähekkäin ja olisi seksiä. Ei vain tämän ikäisellä naisella ja ei-kaunottarella taida olla mahdollisuuksia muuta kuin niihin rumiluksiin. En ole ihminen joka pystyy olemaan jonkun kanssa vain sen vuoksi, että on joku. En kuitenkaan haluaisi tämän ikäisenä jäädä loppuelämäksi yksin.

Turhautunut

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota semmoinen reppana. Koulutat ja puet sen sitten mieleiseksi. Eikä se uskalla jättää, vaikka huutaisit sille joka päivä pää punaisena. Etenkin kun oot joka päivä tehnyt selväksi, että se on tyhmä ja ruma ja reppana eikä saa ikinä ketään, että säälistä vain otit semmosen reppanan. 

Sä voi säälistä ottaa jonkun ruman reppanan. Mä en todellakaan ota. Oksettava ajatuskin, että pitäisi olla jonkun sellaisen kanssa jota ei halua. Säälistä en todellakaan ole yhtään kenenkään kanssa. Hyi hel vetti. 

Turhautunut

Vierailija
62/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota semmoinen reppana. Koulutat ja puet sen sitten mieleiseksi. Eikä se uskalla jättää, vaikka huutaisit sille joka päivä pää punaisena. Etenkin kun oot joka päivä tehnyt selväksi, että se on tyhmä ja ruma ja reppana eikä saa ikinä ketään, että säälistä vain otit semmosen reppanan. 

Kun reppana sitten kuitenkin jättää, mitä se tekee itsetunnolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoo että hänen seuransa pitäisi kiinnostaa miehiä. Niin pitäisi, mutta jos ei kiinnosta, mitä ap voi tehdä?

Vierailija
64/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelma on sitoutumispelko. Todella yleistä. Vähänkään kun näyttää siltä,että suhde voisi syventyä, niin toinen lyö jarrut pohjaan ja häipyy. Eikä ole kiireellä yhtäkään suhdeyritystä tehty. 

Vierailija
65/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun reppana sitten kuitenkin jättää, mitä se tekee itsetunnolle?

No ota selvää ottamalla reppana mieheksi ja tulemalla hänen jättämäksi. 

Turhautunut

Vierailija
66/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en halua kuulostaa m*lkulta, vaikka sitä juuri olen, mutta jos sä 1/10 naisena yrität deittailla niitä samoja 8+ miehiä, kuin kaikki muutkin, niin jäät ilman. Mä voin kertoa salaisuuden, että me naisten haluamat +40v miehet ollaan siirrytty jatkuvasti nuorempiin, koska me voidaan tehdä niin. Laske rimaa.

Eli naiset siis deittailee alaspäin jos ne kauniina nuorina deittailee jonkun keski-ikäisen kanssa. +40v komeakaan mies ei ole lähelläkään samaa tasoa edes tavis parikymppisen naisen kanssa. Lopettakaa siis se mantra kuinka naiset deittailee vaan ylöspäin ja itseään hyvännäköisempiä. Molemmat eivät voi olla tosi.

Vierailija
67/71 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, mutta kun katson hänen elämäntapojaan, niin pelkään että yksinäinen vanhuus se on edessä minullakin. Vielä kun tilasstollisesti ja suvun naisten eliniän ennusteita mietin niin joo, yksin tulen olemaan ainakin 10 viimeistä vuotta, ellen 20.

Vierailija
68/71 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haikailin parisuhteen perään kunnes tajusin etten edes ole mikään parisuhdeihminen, olen liian itsenäinen ja mukavuuden haluinen elämään päivittäin suhteessa jossa pitäisi huomioida myös toinen ihminen. Jonkin laiseen tapailusuhteeseen voisin vielä ryhtyä kunhan toinenkin osapuoli myös eläisi itsenäistä elämää ei sitoisi minua liikaa eikä ainakaan odottaisi minulta palveluita.

Vierailija
69/71 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haikailin parisuhteen perään kunnes tajusin etten edes ole mikään parisuhdeihminen, olen liian itsenäinen ja mukavuuden haluinen elämään päivittäin suhteessa jossa pitäisi huomioida myös toinen ihminen. Jonkin laiseen tapailusuhteeseen voisin vielä ryhtyä kunhan toinenkin osapuoli myös eläisi itsenäistä elämää ei sitoisi minua liikaa eikä ainakaan odottaisi minulta palveluita.

No sä olet sä ja mä olen mä. Mä en halua olla loppuelämääni ilman parisuhdetta. Ei riitä pelkkä seksisuhde mikä mulla oli muutaman kuukauden ajan.

Turhautunut

Vierailija
70/71 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa edes miettiä tällaista? Laske huviksesi montako kertaa käytit aloituksessasi sanaa 'mies'. Minua ainakin alkoi jo ällöttää. Keksi elämääsi jotain muuta sisältöä.

Vierailija
71/71 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku jaksaa edes miettiä tällaista? Laske huviksesi montako kertaa käytit aloituksessasi sanaa 'mies'. Minua ainakin alkoi jo ällöttää. Keksi elämääsi jotain muuta sisältöä.

Mitä ihmettä sä oikein sekoilet? :D

Turhautunut