Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ehkä ole vielä valmis parisuhteeseen, mutta surettaa ajatus jos jäänkin loppuelämäksi yksin

Vierailija
15.09.2024 |

Erosin loppukeväästä 2023 ja ero oli rankka. Sydän ja elämä meni murskaksi kun mies kylmästi jätti. Olin aika pohjamudissa enkä tunne vieläkään olevani täysin selvillä vesillä. Miestä en ole kaivannut, että pitkään aikaan, mutta eron tuoma tuska painaa edelleen.

Mietin, että onko mun aika parisuhteiden osalta mennyt jo. Olen 45-vuotias eikä tunnu oikein ketään potentiaalista kiinnostavan tosissaan mun seura. Mä olen vain keski-ikäinnen ylipainoinen äiti-ihminen enkä mitenkään kiinnostava. Elämäntaparemontti on menossa, mutta vahvasti epäilen, että en kelpaa silti tavallisille miehille koska en ole mikään kaunotar. Ihan tavallisen näköinen olen, mutta kaunottaret vie miesten huomion.

Joo kyllähän Tinderissä ja Badoossa tykkäyksiä tulee. Kaiken maailman ulkomaalaisilta jotka ei kiinnosta mua pätkääkään. En halua mustaa miestä tai muslimia. Ei kiitos. Ei kiinnosta venäläiset tms. 

Jotkut tykkäyksiä laittavat ovat anteeksi nyt vain rumia. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallista suomalaista miestä. Miestä johon tunnen vetoa. En voi pakottaa itseäni kiinnostumaan rumasta miehestä kun etoo ajatuskin, että tuollainen koskisi muhun. Ja joistakin miehistä paistaa kuvista kauas, että ovat vähän reppanoita eikä naisista taida pahemmin olla kokemusta. En halua mitään peräkammarinpoikaa. 

On tullut tykkäyksiä myös ihan kivan näköisiltä miehiltä ja kaksi kertaa olen ollut treffeillä, mutta ei vain sitten synkannut. Nytkin yksi on jo useamman kuukauden yrittänyt houkutella mua treffeille, mutta mulle on todella suurin kynnys lähteä tapaamaan tuntemattomia miehiä. En oikein koe nettideittailua omaksi jutuksi.  Aiemmat miehet olen tavannut ihan oikeassa elämässä ja siitä olisi toive nytkin, mutta tuntuu nykyään kaikki olevan vain Tinderissä yms. Yksi mies irl kiinnostaa mua, mutta kun en tiedä yhtään onko mies kiinnostunut musta. En ala lähestymään ja mokaamaan itseäni.

Ei mulla niin kiire parisuhteeseen ole, mutta välillä on niin yksinäistä. Olisi ihanaa kun olisi joku jonka kanssa viettää yhteistä aikaa, olla lähekkäin ja olisi seksiä. Ei vain tämän ikäisellä naisella ja ei-kaunottarella taida olla mahdollisuuksia muuta kuin niihin rumiluksiin. En ole ihminen joka pystyy olemaan jonkun kanssa vain sen vuoksi, että on joku. En kuitenkaan haluaisi tämän ikäisenä jäädä loppuelämäksi yksin.

Turhautunut

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstisi perusteella luonne on ongelmasi ja suhtautuminen toisiin ihmisiin. Kirjoitat aika rumasti. Onnea matkaan kuitenkin!

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Turhautunut

Vierailija
22/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä miehiä vastaavasti etoo ajatus koskea sinuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole itse valmis olemaan aloitteellinen ja sitten valitat. Ala vaan tekemään aloitteita kiinnostaville miehille.

Enkä ala. En ensinnäkään osaa, ei ole mulle luonnollista enkä halua mokata itseäni.

Turhautunut

Vierailija
24/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole itse valmis olemaan aloitteellinen ja sitten valitat. Ala vaan tekemään aloitteita kiinnostaville miehille.

Enkä ala. En ensinnäkään osaa, ei ole mulle luonnollista enkä halua mokata itseäni.

Turhautunut

Ole sitten yksin. 

Vierailija
25/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhautunut

Ole sitten yksin. 

Niin, että muita vaihtoehtoja ei ole. Ei luoja.

Turhautunut

Vierailija
26/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä jäät yksin.

Vierailija
27/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhautunut

Ole sitten yksin. 

Niin, että muita vaihtoehtoja ei ole. Ei luoja.

Turhautunut

No jos sulle kerran mielenkiintoiset miehet tekee aloitteita niin mitään ongelmaa toki ei ole. 

Vierailija
28/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset naiset on nirsoja eikä ne halua tavallista miestä joten joudut olee yksin loppuelämäsi kuten me tavalliset miehet.

Vierailija
29/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset naiset on nirsoja eikä ne halua tavallista miestä joten joudut olee yksin loppuelämäsi kuten me tavalliset miehet.

Et sitten osaa lukea. Nimenomaan tavallista miestä etsin. Erittäin selkeästi kirjoitin, että en etsi mitään jumalaisen komeaa. tms. Etsin TAVALLISTA MIESTÄ. Meneekö jakeluun? Tuskin.

Turhautunut

Vierailija
30/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osaa lukea. Nimenomaan tavallista miestä etsin. Erittäin selkeästi kirjoitin, että en etsi mitään jumalaisen komeaa. tms. Etsin TAVALLISTA MIESTÄ. Meneekö jakeluun? Tuskin.

Turhautunut

Joskus vain se miehet että naiset pitää tavallisen näköisenä sellaista, joka onkin useimpien muitten mielestä hyvännäköinen. Tällöin se tyyppi ei tod näk kiinnostu takaisin. 

Vierailija
31/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halua kuulostaa m*lkulta, vaikka sitä juuri olen, mutta jos sä 1/10 naisena yrität deittailla niitä samoja 8+ miehiä, kuin kaikki muutkin, niin jäät ilman. Mä voin kertoa salaisuuden, että me naisten haluamat +40v miehet ollaan siirrytty jatkuvasti nuorempiin, koska me voidaan tehdä niin. Laske rimaa.

Vierailija
32/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en halua kuulostaa m*lkulta, vaikka sitä juuri olen, mutta jos sä 1/10 naisena yrität deittailla niitä samoja 8+ miehiä, kuin kaikki muutkin, niin jäät ilman. Mä voin kertoa salaisuuden, että me naisten haluamat +40v miehet ollaan siirrytty jatkuvasti nuorempiin, koska me voidaan tehdä niin. Laske rimaa.

En todellakaan ole mikään 1/10. En myöskään laske rimaa. Sitten olen mielummin yksin kuin alistun olemaan jonkun ällöttävän tyypin kanssa. Ihan tavallisia miehiä katson.

Turhautunut

Vierailija
33/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhautunut

Joskus vain se miehet että naiset pitää tavallisen näköisenä sellaista, joka onkin useimpien muitten mielestä hyvännäköinen. Tällöin se tyyppi ei tod näk kiinnostu takaisin. 

HUOH. Katselen täysin TAVALLISIA miehiä. Miksi tämä ei mene jakeluun. Jos näkisit miehet joiden kanssa olen ollut parisuhteessa, niin sanoisit, että ihan tavallisia miehiä. Lopeta tuollainen lapsellinen jankutus.

Turhautunut

Vierailija
34/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda naisiin. Ne on harvemmin rumia ja ne ei etsi nuorempaa. Lisäksi ne hallitsee myös kotityöt niin ei tarvi alkaa niille äidiksi pyykkejä pesemään, jälkiä siivoamaan ja ruokaa laittamaan kuten miehille pitää. Ovat myös henkisesti kypsempiä kuin miehet.

Vierailija
35/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda naisiin. Ne on harvemmin rumia ja ne ei etsi nuorempaa. Lisäksi ne hallitsee myös kotityöt niin ei tarvi alkaa niille äidiksi pyykkejä pesemään, jälkiä siivoamaan ja ruokaa laittamaan kuten miehille pitää. Ovat myös henkisesti kypsempiä kuin miehet.

No en todellakaan vaihda! Mä olen hetero ja naiset ei kiinnosta pätkääkään. Olipa idioottimainen ehdotus sulta.

Turhautunut

Vierailija
36/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ketjun perusteella rasittava ja vaativa ihmistyyppi. Ei kukaan tuollaisista kiinnostu. 

Vierailija
37/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että parisuhteessa on aina kaksi osapuolta ja suhteen toiminen on molemmista kiinni. Ota opiksi niistä asioista mitkä suhteessa meni vikaan. 

Vierailija
38/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä ketjuun esimerkkikuvia niistä sinun mielestä tavallisista miehistä. Veikkaan että ne on vähintään kasin miehiä, ei mitään tavallisia viisikymppisiä kaljamahaisia pottunokkaisia kaljuja.

Vierailija
39/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikämaailmassa ottaisi sinua kumppanikseni. Ymmärrän miksi mies jätti.

Vierailija
40/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Jos vertaamme samansukupuolisten liittoja, niin naiset ei kyllä osaa oikein pysyä yhdessä sielläkään. Oli nainen missä suhteessa tahansa hän hakee eroa. En tiedä kuinka kypsää on aina erota sen sijaan että muuttaisi itseään. Olen kanssasi samaa mieltä että ap olisi siirryttävä naisiin, en usko että miehet ovat onnellisia hänen kanssaan.