Ari Vatanen tyrmää huolet ilmastonmuutoksesta
https://www.iltalehti.fi/ralli/a/9856325e-f572-412c-be8e-b4126ca4ff51
"-Jos olet rikas, on ihan sama, onko lämpötila ulkona -30 vai +30 astetta. Mikäli olet köyhä, kylmyys on paljon suurempi ongelma kuin kuumuus, Vatanen kommentoi."
Kommentit (41)
Siinä malliesimerkki uskovaisesta.
Jäätävä tampio.
Vierailija kirjoitti:
Rallikuskit tietää.
Ranskalainen meppi.
Vihreidenkään mielestä yksilötasolla ei kenenkään tarvi eikä huolta kantaa tällaisista asioista. Yksilö on niin merkityksetön tässä asiassa.
Mua naurattaa ja itkettää yhtä aikaa.
"Ylikulutusta ei ole olemassa, se on täysin myytti. Ei kivikausi päättynyt siihen, että kivet loppuivat. Siirryimme vain seuraavaan vaiheeseen."
Olen sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Rallikuskit tietää.
Sillä ei ole sitä tieto mitä on maailman huippu ilman tutkijoilla. Saahan täällä päätään aukoa. 😝
Uskomattoman typerä ihminen tuo ralliluski. Voisi mennä tutustumaan alueille, joissa on jo mahdoton elää ilmastonmuutoksen vuoksi. Kyllä rikaskin kärsii ainakin välillisesti. Ilmastopakolaisuus on tulevaisuudessa massiivista. No mitä muuta voi odottaa ihmiseltä, joka ajaa rallia työkseen.
"Lämpö tekee ihmiselle hyvää", oli kommentti ilmastonmuutokseen silloin meppiaikoina.
Asia on tällä selvä. Puheet muutoksesta voidaan lopettaa.
Vatanen tyypillinen kokoomukselainen tollo.
Tuossa on se surkea lopputulos kun juo vain maitoa ja rukoilee niin polla sekoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo on
Ei tiedä minkäänlaisista ilmasto tutkimuksista ja vuosien seurannoista esim. Jäätiköiden sulamisista jne. .
No mun taas on helppo arvata millasta uutisointia sinä seuraat * huokaus
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman typerä ihminen tuo ralliluski. Voisi mennä tutustumaan alueille, joissa on jo mahdoton elää ilmastonmuutoksen vuoksi. Kyllä rikaskin kärsii ainakin välillisesti. Ilmastopakolaisuus on tulevaisuudessa massiivista. No mitä muuta voi odottaa ihmiseltä, joka ajaa rallia työkseen.
Missäs semmosia on?
Vatasen mainoskampanja? Varmaan seuraavissa eduskuntavaaleissa tyrkkynä persujen ehdokkaana.
Olen siitä onnellinen, että ei ole jälkikasvua. Siksi en jaksa enää kiinnostua ajasta ja olosuhteista kun minusta aika jättää. Itse sain hyviä asioita, jokainen vastatkoon itse omasta elämästään. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen siitä onnellinen, että ei ole jälkikasvua. Siksi en jaksa enää kiinnostua ajasta ja olosuhteista kun minusta aika jättää. Itse sain hyviä asioita, jokainen vastatkoon itse omasta elämästään. Ei kiinnosta.
Empatia ei kuuluu politiikkaan (eikä näemmä yhteiskuntaankaan)?
Vierailija kirjoitti:
Siinä malliesimerkki uskovaisesta.
Jäätävä tampio.
Nyt niit' on kaksi "kaikkien alojen asiantuntijoita" Selänne ja tää!
Rallikuskit tietää.