Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ehkä ole vielä valmis parisuhteeseen, mutta surettaa ajatus jos jäänkin loppuelämäksi yksin

Vierailija
15.09.2024 |

Erosin loppukeväästä 2023 ja ero oli rankka. Sydän ja elämä meni murskaksi kun mies kylmästi jätti. Olin aika pohjamudissa enkä tunne vieläkään olevani täysin selvillä vesillä. Miestä en ole kaivannut, että pitkään aikaan, mutta eron tuoma tuska painaa edelleen.

Mietin, että onko mun aika parisuhteiden osalta mennyt jo. Olen 45-vuotias eikä tunnu oikein ketään potentiaalista kiinnostavan tosissaan mun seura. Mä olen vain keski-ikäinnen ylipainoinen äiti-ihminen enkä mitenkään kiinnostava. Elämäntaparemontti on menossa, mutta vahvasti epäilen, että en kelpaa silti tavallisille miehille koska en ole mikään kaunotar. Ihan tavallisen näköinen olen, mutta kaunottaret vie miesten huomion.

Joo kyllähän Tinderissä ja Badoossa tykkäyksiä tulee. Kaiken maailman ulkomaalaisilta jotka ei kiinnosta mua pätkääkään. En halua mustaa miestä tai muslimia. Ei kiitos. Ei kiinnosta venäläiset tms. 

Jotkut tykkäyksiä laittavat ovat anteeksi nyt vain rumia. En etsi mitään jumalaisen komeaa adonista vaan ihan tavallista suomalaista miestä. Miestä johon tunnen vetoa. En voi pakottaa itseäni kiinnostumaan rumasta miehestä kun etoo ajatuskin, että tuollainen koskisi muhun. Ja joistakin miehistä paistaa kuvista kauas, että ovat vähän reppanoita eikä naisista taida pahemmin olla kokemusta. En halua mitään peräkammarinpoikaa. 

On tullut tykkäyksiä myös ihan kivan näköisiltä miehiltä ja kaksi kertaa olen ollut treffeillä, mutta ei vain sitten synkannut. Nytkin yksi on jo useamman kuukauden yrittänyt houkutella mua treffeille, mutta mulle on todella suurin kynnys lähteä tapaamaan tuntemattomia miehiä. En oikein koe nettideittailua omaksi jutuksi.  Aiemmat miehet olen tavannut ihan oikeassa elämässä ja siitä olisi toive nytkin, mutta tuntuu nykyään kaikki olevan vain Tinderissä yms. Yksi mies irl kiinnostaa mua, mutta kun en tiedä yhtään onko mies kiinnostunut musta. En ala lähestymään ja mokaamaan itseäni.

Ei mulla niin kiire parisuhteeseen ole, mutta välillä on niin yksinäistä. Olisi ihanaa kun olisi joku jonka kanssa viettää yhteistä aikaa, olla lähekkäin ja olisi seksiä. Ei vain tämän ikäisellä naisella ja ei-kaunottarella taida olla mahdollisuuksia muuta kuin niihin rumiluksiin. En ole ihminen joka pystyy olemaan jonkun kanssa vain sen vuoksi, että on joku. En kuitenkaan haluaisi tämän ikäisenä jäädä loppuelämäksi yksin.

Turhautunut

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sentään jotain ollut jonkun kanssa ja lapsenkin olet saanut. Kaikilla ei ole koskaan minkäänlaista parisuhdetta.

Vierailija
2/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä Jeesus. Eikö palstan inkkeleille löydy muuta tekemistä? Tää oli niin miehen väsäämä aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhä Jeesus. Eikö palstan inkkeleille löydy muuta tekemistä? Tää oli niin miehen väsäämä aloitus.

Mä arvasin, että joku tulee ulisemaan tällaista. Ei, en ole mies vaan olen 45v nainen. Mua suoraan sanottuna vituttaa sun kaltaiset pershäiriöiset jotka eivät ymmärrä, että ei jokainen aloitus täällä ole trolli. Mikä hel vetti saa sut kuvittelemaan, että nainen ei voisi tehdä tällaista aloitusta?? Onko sulla joku aivovamma? Painu hel vettiin siitä.

Turhautunut

Vierailija
4/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on sentään jotain ollut jonkun kanssa ja lapsenkin olet saanut. Kaikilla ei ole koskaan minkäänlaista parisuhdetta.

Vai niin ja senkö vuoksi mä en saisi olla surullinen jos jään nyt yksin? Mitä veen logiikkaa tuo on?? Miksi mä en saa tuntea mitä mä tunnen?? Ei ole muilta pois.

Turhautunut

Vierailija
5/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pinnallisuus on yks perkele. Ei syki yhtään lihaville naisille ja pitäs olla edes katseen kestävä. Ehkä satunnaisena hoitona menisi mutta ei sekään kivaa ole.

Vierailija
6/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta läski

Vierailija
7/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole itse valmis olemaan aloitteellinen ja sitten valitat. Ala vaan tekemään aloitteita kiinnostaville miehille.

Vierailija
8/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaatia mieheltä minkäälaista ulkonäköä jos et itsekkään ole kaunis.

Vierailija
9/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pinnallisuus on yks perkele. Ei syki yhtään lihaville naisille ja pitäs olla edes katseen kestävä. Ehkä satunnaisena hoitona menisi mutta ei sekään kivaa ole.

Täähän se. 40+ nainen on ongelmajätettä jonka mies kelpuuttaa vaan satunnaiseksi panoksi. 

Vierailija
10/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia kavereita. Ei sen miehen muutenkaan kuulu olla ainoa ihminen elämässä jota ilman jäisi ihan yksin.

Vierailija
11/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voiko mies vaatia kaunista naista jos ei ole komea??

Vierailija
12/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on helpompaa! T. Nainen, 15 v jo sinkkuna

Vierailija
13/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voiko mies vaatia kaunista naista jos ei ole komea??

Voi muttei saa sellaista ja ymmärtää sen kyllä itsekkin vaikkei sitä ääneen myöntäisi.

Vierailija
14/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävältä kuulostaa. Hyvä juttu kuitenkin että teet elämäntaparemonttia.

Neuvoisin että alat miettimään mitä haluamasi miehet arvostavat kumppanissa ja viemään itseäsi siihen suuntaan.

Se että nainen on hoikka ja nätti ja hymyilevä on vain oire siitä mitä miehet oikeasti etsii. Näiden pohjalla ne oikeat arvot mitä miehet arvostavat, on hyvät elämäntavat (hoikka), nätti (terve) ja henkisesti tasapainoinen (hymyilevä).

Juuri niitä samoja asioita mitä itse etsit miehessä.

Vierailija
15/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta läski

Opettele sä lukemaan.

Turhautunut

Vierailija
16/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän se. 40+ nainen on ongelmajätettä jonka mies kelpuuttaa vaan satunnaiseksi panoksi. 

No tämä. Mulla on elämäntaparemontti menossa ja aion päästä normaalipainoon, mutta ei se silti poista sitä tosiasiaa, että olen yli 40v. Enkä myöskään muutu kauniiksi laihtumisen myötä koska olen kasvoiltani tavallinen.

Turhautunut

Vierailija
17/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan typerys? Jokainen voi vaatia vastapuolelta OMAA MAKUA miellyttävää ulkonäköä. Sulla on todella typerä logiikka, että ei muka tavallisen näköinen voisi vaatia itselleen tavallisen näköistä miestä. Äly hoi älä jätä.

Turhautunut

Vierailija
18/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia kavereita. Ei sen miehen muutenkaan kuulu olla ainoa ihminen elämässä jota ilman jäisi ihan yksin.

Voi luoja. Kyllä mulla kavereita on, mutta ei kavereiden kanssa poisteta läheisyyden kaipuuta ja seksin tarvetta!! Ei luoja mitä porukkaa täällä on. Kaverit ja parisuhde on kaksi täysin eri asiaa. 

Turhautunut

Vierailija
19/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin on helpompaa! T. Nainen, 15 v jo sinkkuna

Mä en halua 45-vuotiaana jäädä yksin elämään vaan haluan löytää aikuisen miehen rinnalleni.

Turhautunut

Vierailija
20/71 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi perusteella luonne on ongelmasi ja suhtautuminen toisiin ihmisiin. Kirjoitat aika rumasti. Onnea matkaan kuitenkin!