Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen monesti ihmetellyt, että mitä sellaiset reilusti ylipainoiset

Vierailija
11.02.2007 |

ihmiset oikein syövät pitääkseen sen kamalan ylipainon seuranaan??

Miltä mahtaa tuntua olla reilusti ylipainoinen? katsoa itseään peilistä tai istua jossakin ja nähdä kuinka reidet pullottavat. Miten sen kestää??

Entä seksi pystyykö hyvillä mielin harrastaan sitä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritäkään lohdutella itseäni millään " läski on kaunista" -paskapuheilla, minusta läski on rumempaa kuin mikään.

Läskinä on helppo pysyä, etenkin kun kärsii ahmimishäiriöstä, kuten minä. Pahin kompastuskiveni ovat pullat ja leivokset. Voin syödä kuusi hillomunkkia pienessä ajassa esimerkiksi. Syön vähänkin allapäin ollessani itseni niin ähkyyn, että olen oksentaa, sitten odotan noin puoli tuntia ja sitten taas mahtuu.

Peiliin en katsele liikoja, todellakin valokuvat ovat pahimmat totuudenpaljastajat! Olen repinyt lukemattomia, minusta ei juuri ole kuvia viimeiseltä kahdeksalta vuodelta. Oksettaa katsoa niitä.

Seksi onnistuu kyllä, mutta ylipainoa minulla on " vain" 20 kiloa.

Nyt ekaa kertaa elämässäni olen päässyt terveellisempään elämään kiinni ja tulevaisuudenuskoa on jo. Olen raskaana, joten mistään painonpudotuksesta ei voi, eikä pidä puhua, mutta muutos on ilmassa! Välillä sorrun ahmimaan, mutta saan kierteen katkeamaan nyt nopeammin ja helpommin.

Joten toivottavasti minäkin vielä pääsen näistä läskeistäni eroon, tiedänpähän, etten ole yksin ongelmani kanssa tällä maankamaralla!

Vierailija
42/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran päivässä aineenvaihdunta ei pelaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerran päivässä aineenvaihdunta ei pelaa :D

Vierailija
44/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää ruokapäiväkirjaa ja laskekaa todelliset kalorit. Voitte hämmästyä miten paljon oikeasti vedätte.

Näin kävi mulle nimittäin. Uskoin, että mähän en syö edes sitä 1500 kaloria päivässä ja liikun tosi paljon. No kävikin ilmi, että syön reippaasti yli ton rajan ja liikunta ei kulutakaan mitään kun oli liian kevyttä ja lyhytkestosta.

Vierailija
45/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö yhden normaalin aterian, n. 500 - 600 kcal, päivässä, ei voi mitenkään pysyä ylipainoisena. Muuten on kyllä sellainen aineenvaihdunta, jolla voi hakeutua Guinnessin ennätysten kirjaan.

Vierailija
46/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden jälkeen itseään peilistä. Masennuin entisestään. Ei kiinnostanut seksi sen vuoden aikana niin en tiedä tuosta viimeisestä kysymyksestä. Onnistuin kuitenkin seuraavan vuoden aikana tiputtamaan ylimääräiset kilot pois ja nyt ollut tässä 8 vuotta entisissä kiloissa, siis hoikkana.

Vierailija:

ihmiset oikein syövät pitääkseen sen kamalan ylipainon seuranaan??

Miltä mahtaa tuntua olla reilusti ylipainoinen? katsoa itseään peilistä tai istua jossakin ja nähdä kuinka reidet pullottavat. Miten sen kestää??

Entä seksi pystyykö hyvillä mielin harrastaan sitä?

Vierailija
47/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois varmaan ottaa yhteyttä guinesinennätyskirjaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan