Olen monesti ihmetellyt, että mitä sellaiset reilusti ylipainoiset
ihmiset oikein syövät pitääkseen sen kamalan ylipainon seuranaan??
Miltä mahtaa tuntua olla reilusti ylipainoinen? katsoa itseään peilistä tai istua jossakin ja nähdä kuinka reidet pullottavat. Miten sen kestää??
Entä seksi pystyykö hyvillä mielin harrastaan sitä?
Kommentit (47)
Meillä oli töissä yksi tosi lihava nuori naishenkilö, ja hän söi tavallista kanttiiniruokaa ja kai ihan monipuolisesti, mutta niin paljon lastasi lautaselle että reunakoristetta ei enää näkynyt, ja keko nousi 5cm lautaselta... ja siihen lisäksi salaatti erikseen, leivät + levitteet, juomat ja joku jälkkärikiisseli.
Eli ehkä yritti edes siten rajoittaa syömistään että edes täyttäisi vatsan lämpimällä ruualla, mutta minun mielestäni sen olisi pitänyt maksaa 1.5 krt annoksen hinta. Kanttiinissa nimittäin korotettiin vähän väliä lounaan hintaa..
Vierailija:
Meillä oli töissä yksi tosi lihava nuori naishenkilö, ja hän söi tavallista kanttiiniruokaa ja kai ihan monipuolisesti, mutta niin paljon lastasi lautaselle että reunakoristetta ei enää näkynyt, ja keko nousi 5cm lautaselta... ja siihen lisäksi salaatti erikseen, leivät + levitteet, juomat ja joku jälkkärikiisseli.Eli ehkä yritti edes siten rajoittaa syömistään että edes täyttäisi vatsan lämpimällä ruualla, mutta minun mielestäni sen olisi pitänyt maksaa 1.5 krt annoksen hinta. Kanttiinissa nimittäin korotettiin vähän väliä lounaan hintaa..
kannattaisikohan sun hiukan tutkiskella eri sairauksia ja erilaisia lääkityksiä, ennen kuin alat kommentoimaan??
että hehheh vaan itelles.
Sinnikkyyttä, iloa ja tahdonlujuutta suureen operaatioosi!!! Mahtavan elämäntapamuutoksen olet tehnyt:)
Iloitse kevyemmästä olostasi, ja jos takapakkeja tulee, niin sitten tulee, ja jatkat sen jälkeen SAMAN TIEN uudella kevyemmällä linjalla. Ethän silti unohda KOSKAAN, että ihmisarvosi ei ole kiinni kilojen määrästä. Laihdutetut kilot eivät tee sinusta arvokkaampaa tai parempaa ihmistä, olet kaikkine kiloinesikin täydellisen arvokas ja korvaamaton! Täältä sataa silti tukea päämäärääsi: kevyempään ja terveempään elämään:))
syön kyllä aina aika ison lautasellisen ruokaa..
taidat olla oikeasti siinä pisteessä, että teet ja onnistut tekemäään asialle jotakin. Tunnen kyllä ylipainoisia ihmisiä ja kaikki ovat todella mukavia.
En vain ole suoraan kehdannut kysyä asiaa, vaikka olen sitä monesti miettinyt. En pidä ylipainoista ihmistä rumana vaan monet ovat tosi kauniita siis oikeasti! Ja TSEMPPII sulle oikeasti viitonen!
Ap.
ja teille, jotka mietitte kuinka voi lihoa ilman omaa syytään. On monia aineenvaihduntahäiriöitä jotka voivat saada aikaan lihomisen
Vaan näitä ns. jenkkilihavia. Joilla paino hipoo siis 200kg. Ei kai ne kaikki voi olla aineenvaihduntahäiriöisiäkään?
Ruokavalio koostuu lihasta, lisäkkeistä (myös kasviksista)
Herkkuja ehkä kerran viikossa
Ruuat perusruokia
Liikun paljon... kilot vaan rakastavat minua
Peliin katsottaessa näen kauniin naisen toisinaan ja toisinaan ihan muuta.
ilman vaatteita näky ei ole kaunis!
Seksi... itseasiassa sanotaan, että seksi luonnsotuu helposti naisella niin myös minulla. Kyllä se paikka aina löytyy!! Ja varsin tarjolla tarvittaessa. Ei minulla hoikkanakaan ollut tapana työntää värkkiä eteen vaan samalla tavalla se löyutyi sieltä kun nytkin.
Ja mitä kokemuksia miehistä... miehet kyllä tykkää =D
Olen nyt oikeasti katsonut mitä syön (lähinnä pienentänyt annoksia).
Minun herkkupäivä viikossa siis sisältää yhden karkkipussiin (300g).
Näin ollut pitkään
Mutta siis takaisin asiaan. Tällä annoksien pienentämisellä olen saanut tiputettua painosta tämän vuoden puolella 7 kg.
Pieni repsahdus tapahtui mutta nekin kilot korvattu ja laihduttaminen voi jatkua
Tunnen karpiksi ryhtyneen, jonka aloituspaino oli +150 kg. Nyt paino noin 80 kg ja jatkaa edelleen. Pari vuotta mennyt, sitkeästi jaksanut. Pahoja aineenvaihduntahäiriöitä, lääkärit neuvottomia.
En siis tarkoita että sulla olis, vaan että karppaus voi toimia niilläkin joilla mikään muu ei toimi.
Lykkyä pyttyyn!
t. karppi itsekin
1) Mitä ihmiset oikein syövät pitääkseen sen kamalan ylipainon seuranaan??
2)Miltä mahtaa tuntua olla reilusti ylipainoinen? katsoa itseään peilistä tai istua jossakin ja nähdä kuinka reidet pullottavat.
3)Miten sen kestää??
1) Syön muuten aika terveellisesti ja kasvisvoittoisesti, mutta suklaa on koetinkiveni. Sitä kuluu helposti sen 100-200g päivässä. Se pitää sopivasti painon tasassa, liikun aika vähän mutta ilmeisesti riittävästi etten ole tästä painosta, johon hitaasti ja varmasti hiivitty, lihonut vuosikausiin.
2) Kun katson peiliin, näen vain ihanan oman itseni. ;) Vasta valokuvasta katsominen hätkähdyttää. Olen omenalihava, eli pullea mahan kohdalta, jaloista ja käsistä et arvaisi. Se mikä häiritsee on tämä " epäsuhtaisuus" . Tasaisesti jaettuna nämäkään kilot eivät varmaan vielä pahasti näkyisi.
3) Ei ole haitannut toistaiseksi. Mutta tästä paksummaksi en enää aio tulla. Suunta on hoikempaan päin. :) Laiha en halua koskaan olla, (olin kylläkin nuorena) mutta haluan ehdottomasti selvästi erottuvan vyötäröni takaisin. Rinnoissa ja pepussa saa mielestäni olla naisihmisellä pehmustetta reilumminkin. :)
Ja en ole vielakaan maalissa, 40kg on jo tippunut, joten pitka matka viela edessa...
Soin tavallista perusruokaa(+jaatelo) ihan alyttomia maaria. Karkit, leivonnaiset eika sipsit ym. olleet mun ongelma vaan se ruoan alyton lappaminen lautaselle ja sitten viela lisaa hakeminen. Soin yleensa illalla, sohvan aaressa, kun koko paiva tosi kiiretta.
Inhosin olemustani kun vaatteet ahdisti.
Seksin kanssa ei ongelmia!! Nyt ehka enemman tunnen itseni epavarmaksi seksuaalisesti kun kaikki loysa nahka heiluu ympariinsa. Miten ihmeessa niita saa kiinteytettya?
Vierailija:
Ruokavalio koostuu lihasta, lisäkkeistä (myös kasviksista)Herkkuja ehkä kerran viikossa
Ruuat perusruokia
Liikun paljon... kilot vaan rakastavat minua
*30 liikakiloa*
se pysyy ylhäällä ihan tavallisilla annoksilla.
Se laskee vasta, jos syö vähemmän, ei normaalisti.
Ei siis tarvita mitään ihmekikkoja siihen, että paino pysyy yläkantissa.
Mutta muutama ylöspäin hyppy minun painossani johtuu selvästi suklaan ym. makean syömisjaksosta. Ja niihin tiedän itse syyt, psyyken kautta vaikuttaneet, jotka saaneet hakemaan lohtua.
Ja sitten kun pitäisi sieltä tulla alaspäin, se ei olekaan helppoa.
t. n. 20 liikakiloa vyötäröllä
että 30+ kiloa ylipainoa voi olla naisella, joka väittää syövänsä selvästi vähemmän kuin minä ja harrastavansa liikuntaa yhtä paljon. Sairaudesta ei ole kysymys eikä minullakaan nyt mikään supernopea aineenvaihdunta ole. Ihan aidosti aina jaksaa ihmetyttää tämä erilaisuus.
Vierailija:
2) Kun katson peiliin, näen vain ihanan oman itseni. ;) Vasta valokuvasta katsominen hätkähdyttää. Olen omenalihava, eli pullea mahan kohdalta, jaloista ja käsistä et arvaisi. Se mikä häiritsee on tämä " epäsuhtaisuus" . Tasaisesti jaettuna nämäkään kilot eivät varmaan vielä pahasti näkyisi.
NO MINÄ TAIDAN OLLA ONNELLISESSA ASEMASSA KUN SYÖN JOKA PÄIVÄ PULLAA,SUKLAATA KARKKIA TAI JÄÄTELÖÄ ENKÄ LIHO...NO OLEN NORMAALI PAINOINEN 166CM/66KG JA KILOT TASAISESTI JA MUIDEN MIELESTÄ OLEN HOIKKA JA OMISTAN JOPA D KUPIN RINNAT!! EN EHDI LENKKEILEMÄÄN KOSKA KÄYN TÖISSÄ JA MEILLÄ ON ISO PERHE JA OLEN AINA KUVITELLUT ETTÄ NE YLIPAINOISET MÄSSÄÄ KERMA LEIVOKSIA JOKA PÄIVÄ JA SYÖ KOKO AJAN!! MUTTA KAUHEASTI STEMPPIÄ PAINON PUDOTUKSEEN TEILLE YLI PAINOISILLE!! JA VIELÄ SEN VERRAN ETTÄ MINULLA ON MONTA YSTÄVÄÄ JOILLA ON YLIPAINOA MUTTA EN EDES AJATTELE SITÄ, VAAN HE OVAT MAHTAVIA TYYPPEJÄ JA MINUN MIELESTÄ KAUNIITA KILOINEEN PÄIVINEEN!!
Lisäksi minulla on kaunispiirteiset kasvot, joten katson ihan mielelläni peiliin ja mieskin tykkää eli ihan normaali makuuhuone-elämä on.