G: Seksikumppanien määrä ja ikäsi?
Kommentit (43)
kaksi näistä olisi voinut ehkä jättää väliin. Mutta ihan sopiva otanta mielestäni.
Kauan aikaa piti miettiä. =) Yllättävän vähän tuli, muunlaista suhdetta ollut niin monen kans etten edes muista kaikkia joten yllätti tämä seksikumppaneiden vähyys. Aijoo, 8 + mieheni. Siis 9. Eikä kaduta. :)
Olisin voinut kokeilla enemmänkin. Tämän yhden kanssa olen ollut 13 vuotta.
Ikää 41. Enkä ymmärrä miksi pitäisi kaduttaa - vanhan isäni sanonta oli että " Eihän eletty elämä hukkaan ole mennyt" .
Arviolta ehkä 15. Nyt miehen kanssa jo 11 vuotta, joten nuo kaikki siltä ajalta ennen. Ikää 34. Mä en kanssa tajua miksi pitäisi katua, kyllä kai elämä on liian arvokasta aikaa menneen murehtimiseen. Kaikki eivät niin hohdokkaita kokemuksia ole, mutta eipä tarvitse haikailla parisuhteessa turhanpäiväisen seksin perään, kun sitäkin on kokeiltu. Elettyä elämää ja kaikesta on opittu.
Osaa kadun. Masennuksen aikana sitä vaan turvautui johonkin joka piti hetken aikaa hyvänä..:/
Ikää 25v ja ei kaduta. Yhden ja saman kanssa ollut 18,5v alkaen. Periaatteessa onni et ehdin kokemaan ennen puolisoni tapaamista, vaikkakin aika nopsaan tahtiin..
ikää 33. Ei kaduta, miksi pitäisikään?
ei nyt varsinaisesti kaduta, mutta enpä mitenkään ylpeäkään aiheesta ole. Masennuksen tuoma alkoholismi ja välinpitämättömät elintavat... Nykysin naimisissa ja yhden ihanan lapsen äiti =)
Ei kaduta. Ollaan tunnettu toisemme 15-vuotiaista asti. Plen siis ihan tyytyväinen, etten ole ryhtynyt puuhiin jo pikku tyttönä.
Ja yhdeltä otin suihin, ja yhdelle tein käsityöt (eivät päässeet penetraatioon saakka). Ei kaduta.
Ei kaduta, tässä jutussa kuuntelen sydämeni ääntä :)
Paljon, kymmeniä.
Tosin viimeisen 7 vuoden aikana yksi.
Mieheen tutustuin 15v. joten sen jälkeen ei ole muita seksikuppaneita ollut. Yksi noista kolmesta kaduttaa, muut ei.
Ei nyt varsinaisesti kaduta, mutta välillä sitä miettii, et olisiko pitänyt hankkia enemmän kokemusta ennen vakiintumista...
Ei kaduta, oikein olen tyytyväinen tilanteeseen.