Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen monesti ihmetellyt, että mitä sellaiset reilusti ylipainoiset

Vierailija
11.02.2007 |

ihmiset oikein syövät pitääkseen sen kamalan ylipainon seuranaan??

Miltä mahtaa tuntua olla reilusti ylipainoinen? katsoa itseään peilistä tai istua jossakin ja nähdä kuinka reidet pullottavat. Miten sen kestää??

Entä seksi pystyykö hyvillä mielin harrastaan sitä?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(27/39)

Tiesithän että omenalihavuus on se kaikkein vaarallisin versio?

Tiedän kyllä. Siksi en aiokaan jäädä tähän muotoon. Diabetes ja muut riskit kieltämättä huolestuttavat. Muuten en sinänsä välitä vaikka olisinkin pulleampi. (Ja tahdon sen vyötärön jälleen paikalleen!)

Vierailija
2/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, mutta mitä olen äitiäni ym. yli 50-vuotiaita naisia seurannut, niin yleensä ne kilot kertyvät vuosien aikana. Esimerkiksi oma äitini lihoi jokaisen raskauden (3kpl) jälkeen muutaman kilon, sitten paino hiipi ylöspäin 1-2 kiloa vuodessa. 20 vuodessa se tekee jo yli 20kg, ilman mitään hullua mättämistä, kun aineenvaihdunta hidastuu jne...

Eli kannattaa pudottaa ne muutamat raskauskilotkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön liian vähän siksi en laihdu

Vierailija
4/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen seurannut omia vanhempiani, jotka eivät ole laihimmasta päästä. He eivät oikeastaan herkuttele, mutta annokset ovat valtavia. Kyllä se perunakin lihottaa.

Vierailija
5/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön yli 3000 kcal päivässä, silti painan vain 47kg. Aineenvaihdunnoissa on isoja eroja. Jotkut lihovat tosi helposti, minulta se ei onnistuisi millään vaikka söisin 24/7.

Vierailija
6/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt ihmeessä, ettei lihominen tarveitse hullua ahmimista vaan aika pienikin elämäntapamuutos riittää:

500 kcal lisää normaalikulutuksen päälle ja lihoo 0,5 kg / vko

Ja sen 500 kcal saa 100g suklaata tai viineristä tai hillomunkista tai parista pasteijasta... Samaan aikaan kun vielä jämähdin kotiin, niin tottakai lihoin :(

Ja ainakaan minulla nuo kilot eivät vaikuttaneet seksielämään, olin raskauden vaikutuksesta innokkaampi kuin ennen ja mieskin onneksi tykkää musta just sellaisena kuin olen.

Joka tapauksessa en tykännyt itsestäni pyöreänä, joten olen nyt hankkiutunut eroon liikakiloista.

Vierailija
7/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 158 cm/50 kg ja syön todella paljon karkkia. Ihan joka päivä, eikä mitään yhtä suklaapatukkaa, vaan irtokarkkia ja suklaata ja jätskiä ja pullaa yms. Syy hoikkuuteeni on todennäköisesti vilkas aineenvaihdunta. Vaikka toisaalta en tunnista itseäni näistä " monta lautasellista ruokaa" -tyypeistä. En jaksa syödä kerralla paljoa.

Vierailija
8/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtua voi ainoastaan syömällä vähemmän mitä kuluttaa. Lihominen menee päinvastoin. " Läpipaskot" ovat sitten asia erikseen ;)

Ruokapäiväkirjan pitäminen on ainoa tapa saada selville, mitä todellisuudessa syö. Moni napsii esim. ruokaa tehdessään jatkuvasti suupaloja, mutta sitten muka syö ihan vähän - niin, vähän ruokapöydässä!

Laihtua voi ilman liikkumistakin, mutta liikunta auttaa kiinteytymään ja edesauttaa muutenkin painonhallintaa, koska syö niitä paljon puhuttuja kaloreita.

Ravitsemusterapeutti

Vierailija
9/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen satakiloisen täytyy syödä paljon enemmän kuin sen 50 kiloisen pysyäkseen nykyisessä painossaan.

Vierailija
10/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

syön yli 3000 kcal päivässä, silti painan vain 47kg. Aineenvaihdunnoissa on isoja eroja. Jotkut lihovat tosi helposti, minulta se ei onnistuisi millään vaikka söisin 24/7.

Vierailija
11/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tavanhan kaikki kyllä tietävät. Ylläpitääkseen tuon sadan kilon painon ei hänen tarvitse syödä kun reilunlaisen voileivän (margariiniä, juustoa, kinkkua) enemmän kuin sen 50 kg painavan. Näin se vain menee, valitettavasti.

Rt

Vierailija
12/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka sen reilunlaisen voileivän jättäminen pois.

Vierailija
13/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mässäily viikonlopun jälkeen painan 2kg enemmän. Näin myös tänä aamuna. Ja mässäily tarkoitaa minulla syömistä pitkän kaavan mukaan viineineen ja konjakkeineen pe-la-su. Ns. herkkuja syön kerran viikossa eli kourallinen sipsejä tai 100g irtokarkkeja. Nykyisin laihdutan nuo pari kiloa pois, enempään ei riitä mielenkiintoa, valitettavasti. Aikaisemmin ei riittänyt intoa laihduttaa juhlapyhien aikana tulleita kiloja pois ja niinpä olen kasannut ne +30KG.

Vierailija
14/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti EN SYÖ LIIKAA

Vierailija:

Vierailija:

Ruokavalio koostuu lihasta, lisäkkeistä (myös kasviksista)

Herkkuja ehkä kerran viikossa

Ruuat perusruokia

Liikun paljon... kilot vaan rakastavat minua

*30 liikakiloa*

Vierailija
15/47 |
12.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt 5vk keventäjissä ja päivittäiseksi kalorimääräksi laskettiin 2010kcl enkä edes pysty pysymään noin suuren kalorimäärän sisällä vaan jokapäivä tulee se 3000 täyteen. Ei vaan pysty. Minun on jopa helpompi lähteä sauvakävelemään lumihankeen tunniksi kuin noudattaa kalorirajoituksia. Läskit on vain saaneet minusta psyykkisen yliotteen.

39

Vierailija
16/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä hyvin onnistuu seksi kuin mikä muukin tahansa asia. Mun kohdalle on aina sattunut miehet, jotka tykkää tytöistä, joissa on jotain mistä ottaa kiinni :) Ei mitkään ruipelot oo monen miehen mieleen.

Vierailija
17/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruualla. ja jotkut lihoo ilman omaa syytään, esim. sairauden yhteydessä. (vaikka sitähän ei yksikään av-mamma suostu käsittämään...)

mua taas kiinnostaisi kauheasti tietää, miten aikuiset voi ajatella jotain noin pöllöä?? ;)))))))

Vierailija
18/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) ihmiset oikein syövät pitääkseen sen kamalan ylipainon seuranaan??

2)Miltä mahtaa tuntua olla reilusti ylipainoinen? katsoa itseään peilistä tai istua jossakin ja nähdä kuinka reidet pullottavat.

3)Miten sen kestää??

4)Entä seksi pystyykö hyvillä mielin harrastaan sitä?

1) herkkuja melkein joka päivä

2) No miltäköhän mahtais tuntua... ei kovi hehkeeltä. Kasvopeiliä lukuunottamatta ei tee mieli peilin edessä pyöriä saati itseään valokuvista katsella.

3) Jaa-a, ehkä sitä on jo tavallaan luovuttanut ja muka-hyväksynyt itsensä sellaisena.

4) pystyy!! =)

Mutta olen aloittanut sodan läskejäni vastaan ja toivottavasti 1,5 vuoden päästä voin saapua voittajana maaliin...

Vierailija
19/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko esim. nimimerkki 30 liikakiloa vastata? Tämä asia oikeasti kiinnostaa minuakin. (Itsekin herkuttelen päivittäin, mutta tosi kohtuudella. Hoikka/laiha olen)

Vierailija
20/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon niitä herkkuja päivässä reilusti ylipainoinen syö?

Sanotaanko, että keskimäärin meni (huom MENI :) viikossa useampi sipsipussi, suklaata, irtokarkkeja yms moskaa. Herkuttelen edelleen, mutta vain kerran viikossa :)

Saisinko nyt kiitokseksi pientä tsemppausta elämäni haastavimpaan operaatioon.. ? siis painon pudotukseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä