Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi siellä kerrostalokämpässä pitää ravata koko ajan ees taas?

Vierailija
15.09.2024 |

Tiedän aina, milloin yläkertalainen on kotona, koska elämääni säestää tasaisen kodikas jump jump jump jump. Ihan jatkuvasti. Jump jump jump jump. Se mennä jyskää koko ajan asunnon päästä päähän kuin joku stressaantunut häkkieläin. Itse kuitenkin kotona ollessa olen sohvalla, sängyllä, pöydän ääressä, lattialla jne. ihan paikallanikin pitkiä aikoja. Mutta tämä vissiin jahtaa jotain 50 000 askeleen askelhaastetta vuodesta toiseen. Ja tulee muuten täyteen. 

Kommentit (204)

Vierailija
21/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOPUTTELE TAKAISIN JA LAITA VALITUSLAPPUA. Ja isännöitsijälle myös ilmoitusta. Tämä juuri on ongelma joka paikassa, kun tyydytään vain yksikseen uikuttamaan ja nyhjäämään, eikä tehdä mitään, että asiat muuttuisivat. Eihän nuo tömistelelijät muuten saa edes tietää, että se tömistely häiritsee jotakuta, jos kukaan ei asiasta edes valita.

Järki hoi!

Vierailija
22/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello 18 jälkeen pitäisi rajoittaa kävelyä yläkerrassa, normaalille ihmiselle riittää 3-5 käyntiä wc:ssä vuorokaudessa, yhden käynneistä voi ajoittaa kello 18 jälkeiseen aikaan ja kello 18 jälkeen voi käydä myös kerran iltapalalla. Kaikki muu on tarpeetonta naapurien häiriköintiä. Yläkerran asukas voi istua nojatuolissaan, siihen asti kunnes käy nukkumaan kello 22, jotta ei olisi häiriöksi naapureilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asut kerrostalossa jos elämän äänet häiritsee? Oma syy, oma vika.

Tömistely EI ole normaalia elämän ääntä, vaan häirintää. Rukoillaan syöpää ja kuolemaa kaikille tömistelijöille.

Vierailija
24/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOPUTTELE TAKAISIN JA LAITA VALITUSLAPPUA. Ja isännöitsijälle myös ilmoitusta. Tämä juuri on ongelma joka paikassa, kun tyydytään vain yksikseen uikuttamaan ja nyhjäämään, eikä tehdä mitään, että asiat muuttuisivat. Eihän nuo tömistelelijät muuten saa edes tietää, että se tömistely häiritsee jotakuta, jos kukaan ei asiasta edes valita.

Järki hoi!

"Naapuri kävelee asunnossaan kun minä yritän maata sohvalla, röyhkeää, antakaa sille häätö!"

Vierailija
25/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravaan, koska identifioidun ravuriksi. Ap on manaatti, varna tieto ja näköhavainto.

Vierailija
26/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksumatolla juoksen samalla kun katselen Netflixiä.

Vierailija
27/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mm imuroin, pyyhin pölyjä ja moppaan kotini lattioita. 

Vierailija
28/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järki hoi!

"Naapuri kävelee asunnossaan kun minä yritän maata sohvalla, röyhkeää, antakaa sille häätö!"

Niin juuri. Työpäivän jälkeen haluan ainakin itse maata sohvalla ja levätä. Muuten jättäydyn kokonaan työttömäksi, jos en saa levätä raskaan työn vastapainoksi.

Vierailija
29/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järki hoi!

Niin juuri. Työpäivän jälkeen haluan ainakin itse maata sohvalla ja levätä. Muuten jättäydyn kokonaan työttömäksi, jos en saa levätä raskaan työn vastapainoksi.

Eikun vaan.

Siinäpähän lepäät. Ei sen pidä muiden elämää rajoittaa. Teidänkin talossa on varmaan yöaika pyhitetty sille hiljaisuudelle, lepää silloinkun muutkin.

Vierailija
30/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikswi sä ruikutat tuntemattoman naapurisi tekemisiä palstalla. Miksi et voi olla hiljaa tai sitten ruikuttaa oikeaan osoitteeseen? Saatais paljon enemmän aikaan, kun puhuttais sille jonka tekemiset ärsyttää.

Vierailija
31/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mm imuroin, pyyhin pölyjä ja moppaan kotini lattioita. 

Hae apua tuohon pakkomielteeseen. Ei ole normaalia siivota tuntikausia joka päivä.

Vierailija
32/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tömistelyilmiö tulee vain pahenemaan ja lisääntymään, kun kehopositiivisuus lisääntyy ja entistä ihraisemmat löllykät lyllertää ja pyllertää. Kohta tulevat katon läpi, jos ei aleta rakentaa erityisvahvuisia lattioita taloihin.

Tömistely ei tule elopainosta vaan väärästä askellustyylistä. Hoikatkin voi olla jumputtajia ja lihavat hiljaisia.

Vierailija
33/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järki hoi!

Yritätkö uhkailla muita käyttäytymään haluamallasi tavalla? :D Jättäydy toki työttömäksi, ainoa joka siitä tulee kärsimään olet sinä itse.

Vierailija
34/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä, edellisen yläkertalaisen kävely ei jostain syystä kuulunut ollenkaan. Ap

Edellisellä yläkertalaisellasi on ollut tapana kävellä sukkasillaan hiihtotyylillä, nykyinen käyttää kenkiä tyyppiä Crocs tai hollannikas. Jos lattia on parkettia tai nykymuodin mukaista laminaattia ja molemmat halvinta vaihtoehtoa, kopina kuuluu taatusti, vaikka kuinka nätisti kävelisi. Kävelytyyleistä se hiihtäminen on kaikista epäterveellisin vaihtoehto.

Vierailija
35/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kello 18 jälkeen pitäisi rajoittaa kävelyä yläkerrassa, normaalille ihmiselle riittää 3-5 käyntiä wc:ssä vuorokaudessa, yhden käynneistä voi ajoittaa kello 18 jälkeiseen aikaan ja kello 18 jälkeen voi käydä myös kerran iltapalalla. Kaikki muu on tarpeetonta naapurien häiriköintiä. Yläkerran asukas voi istua nojatuolissaan, siihen asti kunnes käy nukkumaan kello 22, jotta ei olisi häiriöksi naapureilleen.

;)

Ja jossei tätä noudata niin häätö ja vuodeksi vankilaan häiriköinnistä.;)

Vierailija
36/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kello 18 jälkeen pitäisi rajoittaa kävelyä yläkerrassa, normaalille ihmiselle riittää 3-5 käyntiä wc:ssä vuorokaudessa, yhden käynneistä voi ajoittaa kello 18 jälkeiseen aikaan ja kello 18 jälkeen voi käydä myös kerran iltapalalla. Kaikki muu on tarpeetonta naapurien häiriköintiä. Yläkerran asukas voi istua nojatuolissaan, siihen asti kunnes käy nukkumaan kello 22, jotta ei olisi häiriöksi naapureilleen.

Ilta kuuden jälkeen ei missään nimessä enää mitään vessakäyntejä, vaan vaipat. Aamu seiskalta sitten vessaan, aikaisintaan. Ja sitten ne jääkaapin ovet. Eilen illallakin, joku läiski vielä jääkaapin ovea auki-kiinni-auki-kiinni vielä klo 22.38! Näkkileipääkin söi, minä kuulin! Se paukutus ja saranoiden narina on hermoja jäytävää. Tästlähin syötte ja juotte kunnolla 16.45 mennessä ja seuraavan kerran vasta vaipan poiston yhteydessä aamuseiskalta. Lopettakaa se naapurihäiriköinti ja huoneustoissanne riehuminen.

Vierailija
37/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta nykyaikaiseen kerrostaloasuntoon, jossa on toimiva äänieristys. Ei kuulu töminät ellei ehdoin tahdoin hypi yläkerrassa.

Vierailija
38/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tömistelyilmiö tulee vain pahenemaan ja lisääntymään, kun kehopositiivisuus lisääntyy ja entistä ihraisemmat löllykät lyllertää ja pyllertää. Kohta tulevat katon läpi, jos ei aleta rakentaa erityisvahvuisia lattioita taloihin.

Tömistely ei tule elopainosta vaan väärästä askellustyylistä. Hoikatkin voi olla jumputtajia ja lihavat hiljaisia.

Onko jossain Askella Oikein Kerrostalossa -kursseja, että voisi ilmoittautua.

Vierailija
39/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät, eikö kotanaan saa edes kävellä? Viddu te ootte pimeitä!

Tuota myös ihmettelen, tänäänkin jo ainakin kymmenen kertaa olen käynyt sisällä ja ulkona, askeleita nyt 1860 tullut.

t. onnellinen oktalo asukas taajaman ulkopuolelta.

Vierailija
40/204 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa sinne metsän siimekseen teltta-asuntoon. Johan alkaa kuulua ääniä. Variksen RAAKKUMISTA, lokkien kirkunaa, puiden huminaa, sateen sietämätöntä rapinaa. Jopa moottoritien kaukaista ääntä.