Miksi siellä kerrostalokämpässä pitää ravata koko ajan ees taas?
Tiedän aina, milloin yläkertalainen on kotona, koska elämääni säestää tasaisen kodikas jump jump jump jump. Ihan jatkuvasti. Jump jump jump jump. Se mennä jyskää koko ajan asunnon päästä päähän kuin joku stressaantunut häkkieläin. Itse kuitenkin kotona ollessa olen sohvalla, sängyllä, pöydän ääressä, lattialla jne. ihan paikallanikin pitkiä aikoja. Mutta tämä vissiin jahtaa jotain 50 000 askeleen askelhaastetta vuodesta toiseen. Ja tulee muuten täyteen.
Kommentit (204)
Isun joko sohvalla tai tietokoneen ääressa, vessaan, vettä hakemaan, ruokaa tekemään, syömään, kädet pesemään, muuten vaan jaloitteleen, ruokaa tekemään, vessaan, käset pestä, pientä jumppaa välillä, juoksumatolle, vettä useamman kerran hakeen köökistä, välipalaa, tiskit koneeseen, pyykit koneeseen, pyykit kuivumaan, sun muuta askaretta, mun yläpuolella ei asu ketään
Täällä sama ongelma. En voi käsittäämiten se jynttää noin lujaa. Yritän täällä nukkua korvatulppia käyttäen, mutta kuuluu jumputus läpi kuin asuisi baarin alapuolella.
Taas joku kävelee yläkerrassa, hermoja raastava töminä kuuluu aivan selvästi, kotirauhaani vastaan on rikottu.
Siksi koska moni ihminen on sadisti. Saavat siis mielihyvää vain, kun toiset kärsivät. Kun elämä rajoittuu pelkästään neljän seinän sisään, kiusankohteeksi joutuvat naapurit. Oikeasti ei terve ihminen ravaa huoneesta toiseen koko ajan.