Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen kalat -horoskoopiltaan oleva on ihmisenä?

Vierailija
14.09.2024 |

Tunnetteko kaloja (horoskoopiltaan), minkälaisia ihmisiä ovat luonteeltaan, olemukseltaan?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset katsoo silmä kovana kaikkia realitysarjoja, mutta auta armias, kun joku haluu pitää hauskaa horoskooppimerkeillä, niin jo on sata jonossa sanomassa, ettei ne oo totta.

Väittäsin että reality sarjat on enemmän totta kuin horoskoopit.  Itseäni ei sinänsä haittaa pieni hassuttelu horoskooppien parissa, mutta satun tuntemaan ihmisiä, jotka perustavat käsityksensä toisesta täysin horoskooppien varaan, eivätkä halua nähdä heissä mitään muita puolia. Se on aika vahingollista jopa mielestäni.

Vierailija
62/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri pariskunta on molemmat kaloja ja ovat täysin erilaisia ihmisinä. Kuinkas se selitetään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat ei  tajuu, on hidas, ei ole agressiivinen yhtään.

Vierailija
64/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta kalanaista ja tietyt asiat heissä yhdistyy. 

-omanlainen empaattisuus 

-vahvatahtoisuus 

-jääräpäisyys 

-mukavuudenhalu

-tiedän paremmin kuin muut 

Vierailija
65/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun kaveri pariskunta on molemmat kaloja ja ovat täysin erilaisia ihmisinä. Kuinkas se selitetään?

Mies ja nais -kalat ovatkin hyvin erilaisia. Tietysti jos ystäväsi ovat samaa sukupuolta keskenään niin se ei sitten selitä. 

Vierailija
66/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä tosi syrjivää, että joku luokitellaan kalaksi vaikka kokisi itse identifioituvansa vaikka jousimieheksi. Olen tyrmistynyt.

Vierailija
67/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuan mä, mutta hauskaa pohdintaa silti  ja totta toinen puoli niissä ruukaa silti olla! T.ap

Siinä ei ole totta edes tähtimerkki, joten pitäisin melko yllättävänä, jos siinä olisi totta mikään muukaan.

Vierailija
68/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä tosi syrjivää, että joku luokitellaan kalaksi vaikka kokisi itse identifioituvansa vaikka jousimieheksi. Olen tyrmistynyt.

Mä identifioidun horoskoopiltani Universumiksi --kaiken keskipisteeksi- Turha tulla tekeen musta muita analyyseja 

Vierailija
69/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani kaloja tiivistettynä. Kalat 1: Manipulatiivinen ja laskelmoiva. Irti todellisuudesta. Hurmaava. Romanttinen. Lapsekas. Ahdistunut ja päihderiippuvainen. Ihmissuhteissaan toinen ihminen on hänen koko maailma, keskittyy elämässään vain näihin ihmisiin eikä pääse itse eteenpäin. 

Kalat 2: Mahdottoman ystävällinen ja ihmisrakas, myös lapsenmielinen ja vilpitön ja suora kuin lapsi, ja irti todellisuudesta, heikot itsereflektointitaidot, hyvin ulospäinsuuntautunut. Päihderiippuvainen. 

Kalat 3: taiteellinen, toimii sosiaalisesti täysin omilla ehdoillaan ja portti luovuuteen on auki kaiken aikaa, ja tarve toteuttaa itseä on suuri. Paremmin kiinni todellisuudessa kuin nämä kaksi muuta. Ystävällinen mutta tietoinen omista tarpeistaan.

Kalat 4: Herkkä, avoin, surumielinen, päihteisiin menevä, taiteellinen, syvällinen.

Kalat 5: paremmin tasapainossa elämän ja todellisuuden kanssa kuin kukaan edellisistä, taiteellinen, viihdyttäjä, rohkea, herkkä ja avoin, vankka mielipiteissään. Päihdeongelmainen. 

Vierailija
70/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat on narsistisia. Mun molemmat exät kaloja ja narsisteja. Jopa oma lapseni on narsisti, valehtelee ja manipuloi. Olen siltä oppinut kuinka narsisti toimii, niiden valheiden läpi pitää vaan osata nähdä eikä antaa periksi.

Vierailija
71/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Kaunis, eteerinen ja hoikka. 

Kiltti ja rauhallinen. 

Henkinen, "pää pilvissä", helposti kuormittuva. 

Näiden piirteiden alla myös jämäkkä, vahva, rohkea, puolustaa omia näkemyksiään/ periaatteitaan. Lojaali, ei siedä kaltoinkohtelua. 

Haisee kalalle

Vierailija
72/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisia  masentujia.  Ja tosiaan , ihan pihalla todellisesta maailmasta.

Vierailija
73/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda Lampeenis on kala. Peeniskala. Kaikki kalat on peeniskaloja.

Minä olen kumkvatti, koska voin.

Vierailija
74/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on peeniskala.

Vierailija
75/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo fugua!

Vierailija
76/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi kalamiestä ja tunsin kalanaisen lähemmin.

Kaikille on yhteistä sovinnaisuus. Eivät tee itsestään isoa numeroa, eivät halua huomiota ja välttävät pääsääntöisesti konflikteja. Toisena rauhallisuus. Kolmantena haaveilu taipumuksena utopioihin, mutta ristiriitaa kovaan realismiin: eivät kuitenkaan oikein usko haaveisiinsa. Ovat kahtiajakautuneita tästä. Neljäntenä yhteisenä ulkoinen uskollisuus mutta myös paljon haaveilua muista miehistä tai naisista. 

Vierailija
77/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ja nais -kalat ovatkin hyvin erilaisia. Tietysti jos ystäväsi ovat samaa sukupuolta keskenään niin se ei sitten selitä. 

Olen naiskalat ja kyllä meitä on tosiaan hyvin erilaisia, suorastaan vastakkaisia luonteita. Astrologit selittävät sen sillä, että aurinkomerkin lisäksi asiaan vaikuttavat myös muut asiat syntymäkartalla. Uskoo ken tahtoo.

Olen sikäli jääräpäinen, että jos uskon jonkin asian olevan väärin tai oikein, niin mieltäni voi olla vaikea muuttaa, vaikka muut olisivat kuinka paljon eri mieltä.

Vierailija
78/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kalana kerron. Herkkä mutta vakaa, oikeudenmukainen, taiteellinen, ahkera. Rakastaa ehdoitta 

Vierailija
79/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat ei  tajuu, on hidas, ei ole agressiivinen yhtään.

Itse  olen älykäs kala, testattu

Kerran petät kalan, muistaa sen 

Vierailija
80/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani kaloja tiivistettynä. Kalat 1: Manipulatiivinen ja laskelmoiva. Irti todellisuudesta. Hurmaava. Romanttinen. Lapsekas. Ahdistunut ja päihderiippuvainen. Ihmissuhteissaan toinen ihminen on hänen koko maailma, keskittyy elämässään vain näihin ihmisiin eikä pääse itse eteenpäin. 

Kalat 2: Mahdottoman ystävällinen ja ihmisrakas, myös lapsenmielinen ja vilpitön ja suora kuin lapsi, ja irti todellisuudesta, heikot itsereflektointitaidot, hyvin ulospäinsuuntautunut. Päihderiippuvainen. 

Kalat 3: taiteellinen, toimii sosiaalisesti täysin omilla ehdoillaan ja portti luovuuteen on auki kaiken aikaa, ja tarve toteuttaa itseä on suuri. Paremmin kiinni todellisuudessa kuin nämä kaksi muuta. Ystävällinen mutta tietoinen omista tarpeistaan.

Kalat 4: Herkkä, avoin, surumielinen, päihteisiin menevä, taiteellinen, syvällinen.

Kalat 5: paremmin tasapainossa elämän ja todellisuuden kanssa kuin kukaan edellisistä,

Aika moneen päideriippuvaiseen olet törmännyt. !  Itse olen raitis kala

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi