Minkälainen kalat -horoskoopiltaan oleva on ihmisenä?
Tunnetteko kaloja (horoskoopiltaan), minkälaisia ihmisiä ovat luonteeltaan, olemukseltaan?
Kommentit (84)
mun kaveri pariskunta on molemmat kaloja ja ovat täysin erilaisia ihmisinä. Kuinkas se selitetään?
Kalat ei tajuu, on hidas, ei ole agressiivinen yhtään.
Tunnen monta kalanaista ja tietyt asiat heissä yhdistyy.
-omanlainen empaattisuus
-vahvatahtoisuus
-jääräpäisyys
-mukavuudenhalu
-tiedän paremmin kuin muut
Vierailija kirjoitti:
mun kaveri pariskunta on molemmat kaloja ja ovat täysin erilaisia ihmisinä. Kuinkas se selitetään?
Mies ja nais -kalat ovatkin hyvin erilaisia. Tietysti jos ystäväsi ovat samaa sukupuolta keskenään niin se ei sitten selitä.
Se on kyllä tosi syrjivää, että joku luokitellaan kalaksi vaikka kokisi itse identifioituvansa vaikka jousimieheksi. Olen tyrmistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tajuan mä, mutta hauskaa pohdintaa silti ja totta toinen puoli niissä ruukaa silti olla! T.ap
Siinä ei ole totta edes tähtimerkki, joten pitäisin melko yllättävänä, jos siinä olisi totta mikään muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä tosi syrjivää, että joku luokitellaan kalaksi vaikka kokisi itse identifioituvansa vaikka jousimieheksi. Olen tyrmistynyt.
Mä identifioidun horoskoopiltani Universumiksi --kaiken keskipisteeksi- Turha tulla tekeen musta muita analyyseja
Tuntemani kaloja tiivistettynä. Kalat 1: Manipulatiivinen ja laskelmoiva. Irti todellisuudesta. Hurmaava. Romanttinen. Lapsekas. Ahdistunut ja päihderiippuvainen. Ihmissuhteissaan toinen ihminen on hänen koko maailma, keskittyy elämässään vain näihin ihmisiin eikä pääse itse eteenpäin.
Kalat 2: Mahdottoman ystävällinen ja ihmisrakas, myös lapsenmielinen ja vilpitön ja suora kuin lapsi, ja irti todellisuudesta, heikot itsereflektointitaidot, hyvin ulospäinsuuntautunut. Päihderiippuvainen.
Kalat 3: taiteellinen, toimii sosiaalisesti täysin omilla ehdoillaan ja portti luovuuteen on auki kaiken aikaa, ja tarve toteuttaa itseä on suuri. Paremmin kiinni todellisuudessa kuin nämä kaksi muuta. Ystävällinen mutta tietoinen omista tarpeistaan.
Kalat 4: Herkkä, avoin, surumielinen, päihteisiin menevä, taiteellinen, syvällinen.
Kalat 5: paremmin tasapainossa elämän ja todellisuuden kanssa kuin kukaan edellisistä, taiteellinen, viihdyttäjä, rohkea, herkkä ja avoin, vankka mielipiteissään. Päihdeongelmainen.
Kalat on narsistisia. Mun molemmat exät kaloja ja narsisteja. Jopa oma lapseni on narsisti, valehtelee ja manipuloi. Olen siltä oppinut kuinka narsisti toimii, niiden valheiden läpi pitää vaan osata nähdä eikä antaa periksi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen
Kaunis, eteerinen ja hoikka.
Kiltti ja rauhallinen.
Henkinen, "pää pilvissä", helposti kuormittuva.
Näiden piirteiden alla myös jämäkkä, vahva, rohkea, puolustaa omia näkemyksiään/ periaatteitaan. Lojaali, ei siedä kaltoinkohtelua.
Haisee kalalle
Semmoisia masentujia. Ja tosiaan , ihan pihalla todellisesta maailmasta.
Linda Lampeenis on kala. Peeniskala. Kaikki kalat on peeniskaloja.
Minä olen kumkvatti, koska voin.
Tunnen kaksi kalamiestä ja tunsin kalanaisen lähemmin.
Kaikille on yhteistä sovinnaisuus. Eivät tee itsestään isoa numeroa, eivät halua huomiota ja välttävät pääsääntöisesti konflikteja. Toisena rauhallisuus. Kolmantena haaveilu taipumuksena utopioihin, mutta ristiriitaa kovaan realismiin: eivät kuitenkaan oikein usko haaveisiinsa. Ovat kahtiajakautuneita tästä. Neljäntenä yhteisenä ulkoinen uskollisuus mutta myös paljon haaveilua muista miehistä tai naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nais -kalat ovatkin hyvin erilaisia. Tietysti jos ystäväsi ovat samaa sukupuolta keskenään niin se ei sitten selitä.
Olen naiskalat ja kyllä meitä on tosiaan hyvin erilaisia, suorastaan vastakkaisia luonteita. Astrologit selittävät sen sillä, että aurinkomerkin lisäksi asiaan vaikuttavat myös muut asiat syntymäkartalla. Uskoo ken tahtoo.
Olen sikäli jääräpäinen, että jos uskon jonkin asian olevan väärin tai oikein, niin mieltäni voi olla vaikea muuttaa, vaikka muut olisivat kuinka paljon eri mieltä.
Itse kalana kerron. Herkkä mutta vakaa, oikeudenmukainen, taiteellinen, ahkera. Rakastaa ehdoitta
Vierailija kirjoitti:
Kalat ei tajuu, on hidas, ei ole agressiivinen yhtään.
Itse olen älykäs kala, testattu
Kerran petät kalan, muistaa sen
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani kaloja tiivistettynä. Kalat 1: Manipulatiivinen ja laskelmoiva. Irti todellisuudesta. Hurmaava. Romanttinen. Lapsekas. Ahdistunut ja päihderiippuvainen. Ihmissuhteissaan toinen ihminen on hänen koko maailma, keskittyy elämässään vain näihin ihmisiin eikä pääse itse eteenpäin.
Kalat 2: Mahdottoman ystävällinen ja ihmisrakas, myös lapsenmielinen ja vilpitön ja suora kuin lapsi, ja irti todellisuudesta, heikot itsereflektointitaidot, hyvin ulospäinsuuntautunut. Päihderiippuvainen.
Kalat 3: taiteellinen, toimii sosiaalisesti täysin omilla ehdoillaan ja portti luovuuteen on auki kaiken aikaa, ja tarve toteuttaa itseä on suuri. Paremmin kiinni todellisuudessa kuin nämä kaksi muuta. Ystävällinen mutta tietoinen omista tarpeistaan.
Kalat 4: Herkkä, avoin, surumielinen, päihteisiin menevä, taiteellinen, syvällinen.
Kalat 5: paremmin tasapainossa elämän ja todellisuuden kanssa kuin kukaan edellisistä,
Aika moneen päideriippuvaiseen olet törmännyt. ! Itse olen raitis kala
Väittäsin että reality sarjat on enemmän totta kuin horoskoopit. Itseäni ei sinänsä haittaa pieni hassuttelu horoskooppien parissa, mutta satun tuntemaan ihmisiä, jotka perustavat käsityksensä toisesta täysin horoskooppien varaan, eivätkä halua nähdä heissä mitään muita puolia. Se on aika vahingollista jopa mielestäni.