Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen kalat -horoskoopiltaan oleva on ihmisenä?

Vierailija
14.09.2024 |

Tunnetteko kaloja (horoskoopiltaan), minkälaisia ihmisiä ovat luonteeltaan, olemukseltaan?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaimellisesti jäävät koukkuun, addiktio taipuvaisia. 

Vierailija
22/84 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaloja ne on kummallisia vältän niitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sioista ja pähkinöistä.

Vierailija
24/84 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaimellisesti jäävät koukkuun, addiktio taipuvaisia. 

Mutta koukkuun jääminen on kielikuva

Vierailija
25/84 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen tai erilainen, kuin muutkin ihmiset. Horoskooppimerkit ovat täysin huuhaata ja niihin uskovat lapsellisia hölmöjä. Suoraan sanottuna tyhmiä.

Vierailija
26/84 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani kalojen perusteella paskin merkki. Jäsentymättömiä, marttyrisoituvia loosereita jotka jåävät pyörimåän tuhnuliemissään. Ja luulevat olevansa väärinymmärrettyjä kuningattaria. Miehet alkoholisoituvat, kun eivät selvinpäin saa mielipiteitään esille. 

Miesneitsyet, ja kaksosista kumpikin sukupuoli on tosin yhtä pska merkki.

Vierailija
27/84 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat ovat herkkiä, intuitiiviisiä, välillä mustissa vesissä uivia ja riippuvuuksiin taipuvaisia. 

Ainakin kaikki ne Kalat, joita tunnen. Olen myös itse. 

Yeah, you don't know my mind

You don't know my kind

Dark necessities are part of my design

Vierailija
28/84 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan aivan loistavaa seuraa ja huonoimmillaan taas sietämättömiä passiivis-agressiivisia kiukuttelijoita. Aika on/off-tyyppejä. Kaikki on joko aivan tosi hyvin tai tosi huonosti ja siihen huonouteen sitten riittää joku toisen väärä katse, ilme tai ele jonka tulkitsevat välittömästi joksikin negatiiviseksi just häntä kohtaan. 

Vierailija
29/84 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalanaiset ihania, herkkiä mutta vahvoja, voivat kuitenkin muuttua kostonhaluisiksi tai epäluotettaviksi jos heidän tunteitaan on loukannut.

Kalamiehet viehättäviä luonteeltaan, paitsi moraalia puuttuu, joten voivat pettää ja käyttäytyä sekavasti ilman kummempaa syytä. Kalojen käytös ei ole luonnostaan kaksinaamaista kuten kaksosilla, vaan elävät vähän todellisuuden ulkopuolella kiinnittämättä paljon huomiota omiin tai muiden asettamiin rajoihin.

Vierailija
30/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla exä, poika, siskokset ja  muutama kala kaveri. Heistä tykkään ja syvällisiäkin voi keskustella mutta sitten  heillä on mystinen puoli , pitävät jotain tietoa salassa ja joka pompsahtaa äkkiarvaamatta esiin, voi olla jopa minua vastaan. Mustasukkaisia. Itse olen kauris.

Vierailija
31/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalojen suurimpia haasteita on se, että eivät näe todellisuutta sellaisena kuin se on. Koska heitä hallitsee Neptunus, illuusioiden luoja. Voivat kyllä olla luovia ja intuitiivisia.

Sä olet ihan sekaisin. 

Olen kalat ja tuo ei pidä paikkaansa yhtään. Muutenkaan horoskoopit ei pidä paikkaansa. Ihan huuhaata moiset 

Vierailija
32/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen viisi horoskooppimerkiltään kalat olevaa ihmistä. Kaikki ovat erilaisia luonteeltaan ja persoonaltaan, eli haluatko että kirjoitan tähän jokaisen luonteenpiirteet erikseen?

Tässäpä aloittajalle vastaus: tähtien asennot eivät määrittele ihmisten luonteita vaan aivan muut seikat.

Pötypuhetta npc-mummelilta. 

Vierailija
33/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustu ihmiseen.

Hyvä se on.

Vierailija
34/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

horoskoooppi ei määrää ihmisen luonnetta vaan DNA, oletko kuullut siitä?

nykyään tosin ihminen voi identifioitua vaikka valaskalaksi tai siiderivalaaksi, niitä on Suomessa paljon jo

Vierailija
35/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalojen suurimpia haasteita on se, että eivät näe todellisuutta sellaisena kuin se on. Koska heitä hallitsee Neptunus, illuusioiden luoja. Voivat kyllä olla luovia ja intuitiivisia.

Sä olet ihan sekaisin. 

Olen kalat ja tuo ei pidä paikkaansa yhtään. Muutenkaan horoskoopit ei pidä paikkaansa. Ihan huuhaata moiset 

Ehkä moisesta alkaa kiistellä. Tai siinähän tappele. Ihmisiä tässä ollaan 

Vierailija
36/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat ovat herkkiä, intuitiiviisiä, välillä mustissa vesissä uivia ja riippuvuuksiin taipuvaisia. 

Ainakin kaikki ne Kalat, joita tunnen. Olen myös itse. 

Olen huomannut saman.

Vierailija
37/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalat ja myönnän, että mun on vaikea elää todellisuudessa. On ikään kuin rinnakkaisia todellisuuksia. On yhdenlainen elämä pään sisällä, jota muut eivät näe, ja toinen on sitten todellinen ja ulkopuolinen maailma, jonka muut näkevät. Todellista maailmaa en ymmärrä, mutta yritän parhaani mukaan elää siinä kuitenkin, koska vain se on ihmisillä yhteinen.

Vierailija
38/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasit juuri mun kala-miehen paremmin kuin olisin itse kyennyt:) Tiivistetysti juuri noin.

Vierailija
39/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmillaan aivan loistavaa seuraa ja huonoimmillaan taas sietämättömiä passiivis-agressiivisia kiukuttelijoita. Aika on/off-tyyppejä. Kaikki on joko aivan tosi hyvin tai tosi huonosti ja siihen huonouteen sitten riittää joku toisen väärä katse, ilme tai ele jonka tulkitsevat välittömästi joksikin negatiiviseksi just häntä kohtaan. 

Edellinen kommentti oli tarkoitettu tälle.

Vierailija
40/84 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat kalat on peliriippuvaisia ja ahneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi