Minkälainen kalat -horoskoopiltaan oleva on ihmisenä?
Tunnetteko kaloja (horoskoopiltaan), minkälaisia ihmisiä ovat luonteeltaan, olemukseltaan?
Kommentit (84)
Kokemuksia kalat-miehestä:
Idealisti ja haaveilija, joka ei koskaan saanut suunnitelmiaan konkretiaan asti. Herkkä ja ailahtelevainen.
Valitettavasti myös petti ja valehteli.
Kai se oli ihan hyvä sängyssä.
Kalat-horoskooppeja ajatteleva on luonteeltaan imbesilli.
Muistathan, että horoskoopit ovat viihdettä. Horoskooppimerkillä ei ole yhteyttä psyykkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mut pahiten pettänyt työelämässä on horoskooppimerkiltään kalat.
Mitä jos hän olisikin ollut samaa horoskooppimerkkiä kuin sinä?
Tai mitä tämä kertoo sinun merkistäsi, että olet joutunut pahasti petetyksi omassa työssäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat kalat on peliriippuvaisia ja ahneita.
Täällä kala ja peliriippuvainen sentin venyttäjä.
Sulonen ja kiltti, hyväksikäytettävä idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Kalat ovat herkkiä, intuitiiviisiä, välillä mustissa vesissä uivia ja riippuvuuksiin taipuvaisia.
Ainakin kaikki ne Kalat, joita tunnen. Olen myös itse.
Minä taas olen kyyninen, rationaalinen, looginen ja ylimielinen besserwisser joka ei usko horoskooppeihin. Olen myös vähiten riippuvaisuuksiin taipuvainen henkilö jonka tunnen.
Kalanainen
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti uimahallilla.
🤣 Tää on totta, terveisin kalat-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat ovat herkkiä, intuitiiviisiä, välillä mustissa vesissä uivia ja riippuvuuksiin taipuvaisia.
Ainakin kaikki ne Kalat, joita tunnen. Olen myös itse.
Minä taas olen kyyninen, rationaalinen, looginen ja ylimielinen besserwisser joka ei usko horoskooppeihin. Olen myös vähiten riippuvaisuuksiin taipuvainen henkilö jonka tunnen.
Kalanainen
Minä luin joskus, että kalanaiset on romanttisia. Nauroin itseni tärviölle, olen yhtä romanttinen ja herkkä kuin kuollut supikoira. En edes muista hääpäivääni.
En myöskään ole riippuvainen muusta kuin kofeiinista ja avannosta (onhan siinä tietysti siinäkin). Enkä ole saitakaan.
Eri
Mä olen kalat, ja myöskin kaloihin liitetyt luonteenpiirteet tunnen omikseni. Olen herkkä, taiteellinen romanttinen ja lapsenuskoinen. Kuin kala vedessä sosiaalisissa tilanteissa, olen oma itseni, enkä välitä mitä minusta ollaan mieltä. Olen helposti höynäytettävissä, sillä uskon idealistina kaikista ihmisistä vain hyvää. Tässä olen kuitenkin joutunut pettymään ja niissä tilanteissa vetäydyn omiin oloihini taka- alalle murehtimaan ja analysoimaan.
Yhtä hyvin kalat kun muutkin, jotka ottavat horoskooppimerkin tosissaan, ovat kahedorgia.
Vierailija kirjoitti:
horoskoooppi ei määrää ihmisen luonnetta vaan DNA, oletko kuullut siitä?
nykyään tosin ihminen voi identifioitua vaikka valaskalaksi tai siiderivalaaksi, niitä on Suomessa paljon jo
No ei dna pelkästään ketään määritä 🤣🤣
Ympäristö ja sosio-ekonominen asema, oletko kuullut niistä?
Jos DNA määrittäisi ihmisen, ei valaskalaksi identifioituminen olisi mahdollista.
Tyttäreni on kalat. Hän on erittäin herkkä, mutta toisaalta omaa vahvat mielipiteet, eikä välitä, vaikka toiset olisivat eri mieltä. Hän on looginen, kiinnostunut politiikasta ja maailman tilanteesta. Hän on joskus suorastaan pihi, mutta toisaalta antelias ystäviään kohtaan. Hän on tarkka ja pedantti esim. opiskelun suhteen, mutta huithapeli esim. siivouksessa. Hänellä on hyvä huumorintaju, mutta joskus on oikea tosikoiden tosikko. Eli aikalailla vastakohtaisuuksien ihminen. Mutta hyvin ihana sellainen
Ailahteleva omahyväinen kostonhaluinen ahne narsisti, jolla tunteet ohittaa järkevyyden.
Ap on kaheli. Olin kauan sitten etsimässä vuokra-asuntoa. Yhdessä jota kävin katsomassa vuokranantaja (nainen) kysyi esittelyn jälkeen horoskooppiani. Olen kalat, vastasin. Seuraava kysymys oli millainen alkoholiongelma sulla on? Ei ollut alkoholiongelmaa eikä musta tullut vuokralaista hänelle.
Keväällä syntymäpäivä. Muu asia heitä ei yhdistä.
Keväällä syntymäpäivä. Muu asia heitä ei yhdistä.
Mummielesta kaikki kalamiehet ja -naiset, torrakon kanssa metässä humalassa hyppijät, toisiaan, kävelijöitä ja marjastajia ammuskelevat eli ns. luonnonystävät, ovat ihan horokooppimerkkiin kattomatta kahedorgia, yleensä matalatasoisia landeja.
Ei niistä ota selvää.