Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teinit vinkuu päästä Heseen/Mäkkiin, mutta sitten eivät syö sitä ruokaa?

Vierailija
14.09.2024 |

Siis mä olen ihmetellyt tätä ihan sukulaistyttöjen ja kummityttöjen kohdalla, sekä olen jopa nähnyt sukulaistyttöjen kavereidenkin toimivan samoin. Ikähaarukka heillä siinä n. 12-17v.

Täytyy päästä Heseen/Mäkkiin, halutaan Heseen, jee mennään Heseen pliis jooko.

Sit kun se ateria on edessä, hampurilaisesta haukataan 1 tai 2 pientä palaa. Ranskalaisia syödään ehkä 5kpl, loput roskiin. Tottakai majoneesia täytynyt ostaa extrana, sitä dipataan kaksi pientä kertaa ja loput roskiin.

Tähän yhteen puraisuun ja muutaman ranun syömiseen menee vähintään 30min. Sit sanovat että ei oo nälkä, ei jaksa enempää.

Ei tarvi pakkosyödä, mutta jos vingutaan että täytyy päästä Heseen, on se tyhmää jos 9€ ateriasta jää suurin osa syömättä.

Itse jos olisin lapsena vinkunut vanhemmilta hampurilaisateriaa ja jättänyt suurimman osan syömättä, niin eivät olisi enää ostaneet yhden ainuttakaan ateriaa koskaan.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tällainen kaveri kun itse olin teini. Oli erittäin outoa kun toinen syö tunnin verran kahta ranskanperunaa ja jättää loput.

Vierailija
2/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset tekee tätä Ruotsinlaivan buffetissa joka päivä. Lautanen täyteen ruokaa ja jätetään 90% syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ostin hampurilaiset lintsillä omille lapsilleni ja myös mukana olleille lasteni serkuille.

Nämä serkut tiputteli hampurilaisen välistä maahan tomaattisiivut ja salaatit. Omat lapseni söivät burgerin kokonaan.

Ilmeisestikin näille serkuille vihannekset ovat täysin outo asia. Kalvakka ja harmaa iho muutenkin.

Vierailija
4/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ostin hampurilaiset lintsillä omille lapsilleni ja myös mukana olleille lasteni serkuille.

Nämä serkut tiputteli hampurilaisen välistä maahan tomaattisiivut ja salaatit. Omat lapseni söivät burgerin kokonaan.

Ilmeisestikin näille serkuille vihannekset ovat täysin outo asia. Kalvakka ja harmaa iho muutenkin.

Miksi eivät tilaa sitä hampurilaista ilman tomaattia, salaattia, suolakurkkuja ynnämuita jos ei kelpaa? Tyhmää se on kaivaa niitä sieltä välistä pois

Vierailija
5/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin lapsuudenkaveri, tämä tosin 90 luvulla, hän söi ehkä lusikallisen keittoa, sit ilmoitti että ei ole nälkä. Ihan sama vaikka olisi ollut hänen suosikkikeittoa, niin ei syö lusikallista enempää. Itse söin aina ilolla lautasen tyhjäksi ja otin vielä lisääkin.

Vierailija
6/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin joskus pikaruokaloissa käydessä ihmetellyt kuka jättää lähes täysiä ruokatarjottimia pitkin pöytiä, vähän jotain näykitty ja sit lähdetty menemään

Vierailija
7/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei välitä eikä kunnioita ruokaa

Vierailija
8/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen työnantaja on kuin vinkuu takaisin töihin, mutta sitten ei kuitenkaan halua antaa työvuoroja ollenkaan.

Vierailija
9/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt ihan samaa, teini haluaa pikaruokaa ja sitten lähes kärsivin ilmein syö muutaman puraisun.

Vierailija
10/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei mennä sinne tai ota autokaistalta mukaan. Onko se joku muotijuttu tai tiktokin aivopesu? Kaikki leikkivät ilmeisesti syömishäiriöistä, eivät kehtaa syödä kaverin nähden, onko anoreksian alkua? Laihdutusta? Kotona osan saisi jääkaappiin rasiaan, ellei ole kauan hautunut lämpimässä huoneilmassa.

Vierailija
11/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit nyt on tuollaisia

Vierailija
12/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipulitkin??

Vierailija
13/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostaa omalla viikkorahalla, maistuu paremmin.

Vierailija
14/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on syömishäiriö.

Vierailija
15/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannut. Käyn omien + kaverit  pikaruokaloissa, kuten joukkuenikin (korisjengin jojona). Kyllä nämä teinit syö ruokansa.

13-16 vuotiaat tytöt. Helsinki.

Jos tekis tuommosta loppuskäynti. Ruokaa ei haaskata.

Vierailija
16/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on todella isokokoiset purilaiset tuon voisi ymmärtää, että on monta kerrosta ja loput mukaan kääreessä. Mutta Hesessä lienee happari aika pieni, jos on vaikka juustohampurilainen. Suolakurkun saa pois välistä jos se haittaa. Kysy mikä on. Vai juovatko ensin limpparin ja ei mahdu muuta.

Vierailija
17/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen pelleily on jatkuvaa, niin parempi on olla menemättä.

Vierailija
18/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen hampparit ja tulee hyvää. Joskus käyn mäkissä. 

Vierailija
19/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset tekee tätä Ruotsinlaivan buffetissa joka päivä. Lautanen täyteen ruokaa ja jätetään 90% syömättä.

Otetaan sen verran että jaksaa syödä. Ei kaikkea kerralla lautAselle. 

Vierailija
20/109 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alleviivattiin lapsena että nuo on ylikallista paskaa ruokaa ja sellasissa ei käydä ellei ihan pakko. No nyt aikuisena oon vähän höllentänyt tän kaa, käyn ehkä 2 kertaa vuodessa syömässä Hesburgerissa.