Kokemuksia laser-karvanpoistosta?
Tästä aiheesta ei tunnu löytyvän tuoretta tietoa mistään; eli missä olet käynyt poistattamassa ihokarvat laserilla ja millainen oli lopputulos? Erityisesti kiinnostaa pääkaupunkiseudun lääkäriasemat. Kuinka kalliiksi hoidot tulivat?
Kommentit (13)
Kannattaisi käydä nuorena niin jää pisin hyöty. Karvojen pitää olla tummia, joten harmaantuneet ei enää toimi. Karvat kyllä tokenee tästäkin käsittelystä, vaikka useasti kävisi niin sieltä karvoja yhä pukkaa.
Karvoja voi tulla ikäväkin. Säärikarvat tuntuvat ihanasti kesätuulessa ja on harmi että naisilta ne pitää poistaa. Jos haluaa ulkoisesti seurata muotia.
Kävin Laset Tilkassa, useita kertoja mutten muista sen tarkempaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko valoimpulssista kokemuksia?
Olen kokeillut. Liian kallista siihen nähden, että kerralla saa aika pienen alueen käsiteltyä, täytyy käydä useita kertoja ja lopputulos ei edes kestä ikuisuuksia. Vuoden-parin jälkeen lähes kaikki karvat kasvaneet takaisin.
Valoimpulssilla ei tee mitään, mutta laser on erittäin tehokas. Laser Tilkassa kävin minäkin. Kallistahan se on, mutta tulos on pysyvä.
Jostain tosiaan luin, että tulos ei välttämättä laserillakaan aina ole pysyvä? Harmittaisi upottaa hirveästi rahaa niihin, jos ne alkavat kasvamaan takaisin.. Oma karva on todella tummaa ja paksua, mikä on ilmeisesti paras tilanne noita laserhoitoja ajatellen.. muilla kokemuksia parhaista paikoista pk-seudulla? :) Ja hoitokokemuksia muutenkin olisi kiinnostavaa kuulla!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jostain tosiaan luin, että tulos ei välttämättä laserillakaan aina ole pysyvä? Harmittaisi upottaa hirveästi rahaa niihin, jos ne alkavat kasvamaan takaisin.. Oma karva on todella tummaa ja paksua, mikä on ilmeisesti paras tilanne noita laserhoitoja ajatellen.. muilla kokemuksia parhaista paikoista pk-seudulla? :) Ja hoitokokemuksia muutenkin olisi kiinnostavaa kuulla!
Ap
Kävin Tilkassa laserissa, mullakin paksut ja tummat karvat. Kasvoivat takaisin puolessa vuodessa. Hintaa en muista, useampi satanen/käynti.
Älä haaskaa rahojasi.
Its olen erittäin onnellinen, että aloitin laser-karvanpoitot vuonna 2019. Aluksi kävin noin parin kuukauden välein. Noin kahdeksan hoitokerran kerran jälkeen karva on kasvanut hyvin harvakseltaan, joten nykyään olen käynyt vain noin 5-6 kk:n välein poistamassa satunnaisia hajakarvoja bikinistä ja kainaloista. Lopulta tulen pudottamaan hoidot kertaan vuodessa.
Minulle on siis tehty koko bikini (Hollywood -style ts. kaikki pois) ja kainalot. Olen äärimmäisen tyytyväinen, sillä alapääni ja kainaloni ovat sileät, eikä enää ole rumia karvatupen tulehduksia tai sänkeä.
Ensimmäiset hoitoni tein ulkomailla ja nykyään olen tehnyt Pihlajalinnassa Helsingissä. Molemmissa paikoissa käytettiin/ käytetään Aleksandrite -laseria. Ulkomailla hoidot olivat paljon halvempia. Kerta maksaa muistaakseni Pihlajalinnassa (bikini ja kainalot) noin 450 €.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sama asia kuin laser ts. ei yhtä tehokas. Keskustelin tästä muuten vain eilen laser-hoitajani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKävin Tilkassa laserissa, mullakin paksut ja tummat karvat. Kasvoivat takaisin puolessa vuodessa. Hintaa en muista, useampi satanen/käynti.
Älä haaskaa rahojasi.
Tämä on totta, hoitoja tarvitaan yleensä noin kahdeksan kertaa, jotta noin 90% karvoista katoaisi. Ja noin 10 kertaa tai yli, mikä haluaa 100% karvoista pois. Karvat kasvavat sykleissä ja eri tahtia.
Olen kokeillut ja saanut hyödyn useamman hoitokerran jälkeen, jotka tehdään karvan kasvun kierron mukaisesti, eli 4-6 välein. Kävin Sointu Studiolla Lahdessa ja hoidon hinta taisi olla 89 eur / per alue.
Karvat kyllä kasvaa takaisin, koska vain noin 20% karvatupista on kerralla aktiivisia ja karva kasvaa niistä ja niihin laser tehoaa aina yhdellä kerralla. Itsellä vaalea iho ja semi tumma karva ollut ja olen käyny eka kertaa 2019 laseroinnissa ja tein bikinit ja kainalot, alussa kävin about 3kk välein ja jo silloin huomasi miten karvat pehmenivät ja harvenivat jo parin käynnin jälkeen ja sheivaaminen oli uskomattoman helppoa eikä enää tullut esim verta ja kovaa sänkeä ollenkaan. Ehkä kolmannen kerran jälkeen meni ehkä 2kk ennenkuin karvaa edes kasvoi takaisin. Nyt olen käynyt yhteensä ehkä 10 kertaa käsittelyissä ja karva kasvaa tosi hentona ja pehmeänä ja käsittelyn jälkeen vasta 6kk kohdalla (vaihtelee tietty kertojen välillä koska karvankasvun syklit voi vaihdella) olen kokenut tarvetta sheivata ja tässäkin on hentoa karvaa vasta tullut niin on ollut kyllä life saver operaatio. Nyt oli melkein vuosi välissä ja karvaa tullut niin pehmeähkönä harvakseltaan että kävin uusimassa käsittelyn ja nyt taas varmaan pärjää vuoden että joutuu sheivaamaan vaan pari kertaa. Itse voin suositella pihlajalinnaa, sekä epilaserin palveluita :) hinta on kallis ( 400€ kerta kainalot ja bikini) , mutta nyt ylläpitovaiheessa 400€ menee vuodessa ja varmasti menisi sama raha tai enemmän vahaukseen ja sokerointiin. Ja se että karva on niin hentoa niin on parantanut ainakin omaa ihon kuntoa ja vähentänyt ihoärsytystä ja vaikka mitä niin on todellakin ollut hinnan arvoinen itselle iho ongelmien kanssa.
https://www.radicalepil.fi/