Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Illan juomana tapailumiehellä on coca colaa.

Vierailija
13.09.2024 |

Ei olutta eikä lonkeroa vaan coca colaa. Tulee tylsä viikonloppu taas koska tapailumies ei juo alkoholia. Istutaan sohvalla ja katsotaan telkkaria eikä mitään hauskanpitoa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ! ...Minulle.

Vierailija
22/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ero tulee pian ei nainen jaksa tuollaista katsella pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se ! ...Minulle.

Saat tapella minun kanssa siitä.

Vierailija
24/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aloittajalla sitä miehen puhelinnumeroa antaa.

Kyselisin vaan miksei viina maistu..

Vierailija
25/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
26/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen kaveri. Aina naisten kanssa oli juomatta. Tiesi hyvin, ettei sille viina sovi, eikä edes yhtä voi ottaa. Tapasi naista perjantaina, oli raivoraitis, yritti saada. Ja sitten lauantaina veti ihan perskännit. Tai joskus saattoi olla naisen kanssa selvinpäin viikonlopun ja seuraavana viikonloppuna sitten pelkkää ryyppäystä.

Vierailija
27/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon cocista myös. Olen nyt ollut raittiina pari kuukautta jo muutenkin. Aion olla loppuvuoden ilman alkoholia. Kesällä join kerran heinäkuussa koska oli synttärit. On muuta tekemistä ettei maistu alkoholi ja aamuisin pitää herätä aikaisin yleensä etten voi olla krapulassa.

Vierailija
28/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt sinun varmistaa että mies juo alkoholia. Naiset ne vaan valitsee aina vääriä miehiä.

Vierailija
29/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raivoraitis? Moni ei tajuakaan että ei se raittius ole pääasia vaan miten käyttäytyy kännissä

Vierailija
30/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juo uutena vuotena ja juhannuksena mutta ei nyt kun ei ole mitään syytä. Ei edes saunaolutta jaksa juoda viikonloppuisin.

T: ap.

Vierailija
31/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä

Vierailija
32/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde alkoholiin on monen parisuhteen koetinkivi. Tavallisimmin kuitenkin ihan toisin päin kuin ap tässä kuvaa: usein miehen runsas alkoholinkäyttö - eikä suinkaan raittius - häiritsee naista.

Miehen juominen voi olla myös oireilua - mies sanoittaa usein tunteensa vaikenemalla ja runsas juominen voi tosiasiassa olla naiselle suunnattu mykkä hätähuuto. Miehelle ei ole helpoa, kun hänen tapansa vaieta kohtaa voimaantuneen naisen proaktiivisen viestintätyylin.

Kyllä ap:n tilanteesta tulee ihan etsimättä mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Hänen lapsuudenkotinsa lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli luultavasti alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä sanutkaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
33/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulisi kokemuksesta pieni red flag. Vastaava tapaus oli nimittäin alholisti, jolla jäi pienestäkin määrästä ryyppy päälle. Ei antanut juoda minun tippaakaan koko 16v suhteen aikana. Oli todella ahdistavaa seuraa, koska emme voineet mennä minnekkää, missä oli alkoholia saatavana. Haukkui kokoajan kaikkia jotka joivat hörpynkin. En halua sellaista ankeuttajaa elämääni enää koskaan.

Vierailija
34/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde alkoholiin on monen parisuhteen koetinkivi. Tavallisimmin kuitenkin ihan toisin päin kuin ap tässä kuvaa: usein miehen runsas alkoholinkäyttö - eikä suinkaan raittius - häiritsee naista.

Miehen juominen voi olla myös oireilua - mies sanoittaa usein tunteensa vaikenemalla ja runsas juominen voi tosiasiassa olla naiselle suunnattu mykkä hätähuuto. Miehelle ei ole helpoa, kun hänen tapansa vaieta kohtaa voimaantuneen naisen proaktiivisen viestintätyylin.

Kyllä ap:n tilanteesta tulee ihan etsimättä mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Hänen lapsuudenkotinsa lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodan

Ihana pikku mummo Auttaa neuvoillaan vielä haudan takaakin.

Vierailija
35/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕💕💕

Vierailija
36/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulisi kokemuksesta pieni red flag. Vastaava tapaus oli nimittäin alholisti, jolla jäi pienestäkin määrästä ryyppy päälle. Ei antanut juoda minun tippaakaan koko 16v suhteen aikana. Oli todella ahdistavaa seuraa, koska emme voineet mennä minnekkää, missä oli alkoholia saatavana. Haukkui kokoajan kaikkia jotka joivat hörpynkin. En halua sellaista ankeuttajaa elämääni enää koskaan.

Voihan sitä raittiista ihmisestä alkoholistinkin vääntää jos oikein yrittää. =)

Vierailija
37/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle iso Green Sheet.

Vierailija
38/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton Green Light

Vierailija
39/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä raittiista ihmisestä alkoholistinkin vääntää jos oikein yrittää. =)

Raivoraittiilla on lähes aina joku ongelma alkoholin kanssa.

Vierailija
40/51 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se colamies tänne, hoidan sen kyllä💋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi