Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako jotkut oikeasti peruna-sipuli sekoitusta?

Vierailija
13.09.2024 |

Öööh,,,,, siis onko vaikeaa leikata itse perunat ja sipuli?

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen siitä aina, tosin pilkon sekaan yhden sipulin koska sitä on minusta suhteessa tosi vähän.

Kyllä kunnon kermainen janssoni on hyvää pakkaspäivän ruokaa. Samoin lohi- tai kinkkukiusaus. Sinne voi sekaan pistää myös pussin pakastevihanneksia; herneitä, parsaa tms.

Vierailija
22/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaaminen ei oo vaivalloista, mutta perunoiden peseminen ja kuoriminen on mun inhokkihomma keittiössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan koskaan ostanut. Mitä ruokaa siitä perunasipuli pussissta muka tulee.

Jos teen vaikka kirjolohikiusausta niin  ostan perunia ja viipaloin ne ohueksi itse, hiukan sipulia, lohta, mausteita ja kermaa.

Vierailija
24/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta pakasteita vaan valmistan kaiken tuoreista raaka-aineista. 

Vierailija
25/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku maalia valmiina eikä sekoita sitä pellavaöljystä, vernissasta ja pigmentistä? Joo ostaa vaikka sen tekeminen olisikin helppoa.

Vierailija
26/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkoi tehdä mieli janssoninkiusausta kun mä näin tän ketjun

Vierailija
27/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varmaan koskaan ostanut. Mitä ruokaa siitä perunasipuli pussissta muka tulee.

Jos teen vaikka kirjolohikiusausta niin  ostan perunia ja viipaloin ne ohueksi itse, hiukan sipulia, lohta, mausteita ja kermaa.

Siitä perunasipulipussista voi tehdä ihan samanlaista ruokaa kuin itse pilkkomalla.

Vierailija
28/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman samankaltainen kysymys kuin se, että ostatko viiniä, kun sitä voi tehdä itsekin.

Ei se valmiiksi pilkottu perunasipuli edes tule kalliimmaksi, kuin itse tehtynä.

Vierailija
29/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorin ja pilkon niin kauan kun vain voin.

Vierailija
30/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas nin väsähtänyttä settiä että huoh! Mitä ihmettä se kenellekään kuuluu ostaako joku muu niitä vai ei? Vai aletaanko täällä nyt ihmetellä kaikkea? Ap kerro mitä itse ostat niin ihmetellään ne läpi.

Vierailija
31/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä olen huolissani ap:n kirjoitustaidosta. Mikä saa ihmisen kuvittelemaan, että pilkkua voisi käyttää ellipsissä tai että se olisi jotenkin vapaasti päätettävissä, että kuinka monta pistettä (tai siis tässä tapauksessa pilkkua) siinä käytetään?

Vierailija
32/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole ruuanlaitossa oikeastaan ikinä onko se vaikeaa vai ei. Kyse on siitä haluaako käyttää aikaansa ruuanlaittoon vai johonkin muuhun.

Vierailija
33/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan. Kauppa tilaa niitä pakasteosastolle vain koristeeksi. Jos yrität ostaa niin kassalle ne otetaan pois ja sinulle nauretaan. 

Juuri näin. Kassanhoitaja painaa vielä hälytysnappiakin, jotta vartija tulee paikalle kantamaan ostoa yrittäneen niskapersotteella takahuoneeseen. 

Vierailija
34/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

APlla on varmaan muitakin ihmetyksenaiheita elämässään. Menee ulos sateella, kastuu. Hirveä yllätys. Pudottaa kananmuna lattialle, hajoaa. Ei olisi ikinä arvannut...

Vierailija
35/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta pakasteita vaan valmistan kaiken tuoreista raaka-aineista. 

Talvella pakastevihanneksissa on todennäköisesti enemmän vitamiineja kuin ns. tuoreissa. Kvg. 

Vierailija
36/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan. Kauppa tilaa niitä pakasteosastolle vain koristeeksi. Jos yrität ostaa niin kassalle ne otetaan pois ja sinulle nauretaan. 

Kaupoissa on vissiin paljon näitä tuotteita jotka ovat vain koristeita. Sen verran paljon tulee ihmettelyä ostaako joku/ei kukaan osta. 

Vierailija
37/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ja tykkään. Pääsen töistä klo 16 ja olen kotona klo 17. Alan aina tehdä heti ruokaa. Tyttärellä treenit 4 kertaa viikossa, alkavat klo 17.30 ja yhtenä päivänä klo 18. On ihan kätevää laittaa välillä kiusaus uuniin ja lähteä viemään treeneihin, se on paljon nopeampaa kuin alkaa kuoria ja pilkkoa ensin perunaa ja sipulia.

Vierailija
38/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulla on aina oltava yksi pussi pakkasessa sitä päivää varten, kun ei ehdi, jaksa tai huvita, silloin tehdään kiusaus. 

Vierailija
39/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaero ei ole niin merkittävä, että viitsisin itse tuhertaa perunoiden ja sipulin kanssa. Ostan aina valmista sekoitusta. 

Vierailija
40/87 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mä olen huolissani ap:n kirjoitustaidosta. Mikä saa ihmisen kuvittelemaan, että pilkkua voisi käyttää ellipsissä tai että se olisi jotenkin vapaasti päätettävissä, että kuinka monta pistettä (tai siis tässä tapauksessa pilkkua) siinä käytetään?

Pillupsissas on hiekkaa jos noin pilkkuja  on nussittava ....,,,,,,,..,.,.,.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi