Ostaako jotkut oikeasti peruna-sipuli sekoitusta?
Öööh,,,,, siis onko vaikeaa leikata itse perunat ja sipuli?
Kommentit (87)
Kyllä.
On vaikeaa leikata.
Ostan perunasipulisekoitusta nyt ja tulevaisuudessa.
Harvoin teen mitään kiusausta, mutta jos teen, teen sen pakastealtaan peruna-sipulisekoituksesta. Ja kyllä, joskus se pilkkominen on rasittavaa.
Ei kukaan. Kauppa tilaa niitä pakasteosastolle vain koristeeksi. Jos yrität ostaa niin kassalle ne otetaan pois ja sinulle nauretaan.
Kyllä, koska nopeuttaa ruuanlaittoa huomattavasti.
Ei kai se vaikeaa ole, mutta on mulla parempaakin tekemistä.
Ostan. Vihaan sipulin pilkkomista kun silmiä kirvelee. Ja pussi on juuri sen kokoinen joka menee kerralla vuokaan.
Ostan. Säästän aikaa ja vaivaa. Sekä sormeni.
Laiskana kyllä. Helppo laittaa vuokaan ja kerma joukkoon. Päälle kunnon palanen lohta niin maittava ruoka hetkessä.
Ei kun kaikki ostaa juuri samaa kuin sinä.
Joskus ostan. Teen savulohikiusausta. En osta siksi, etten osaisi pilkkoa perunaa ja sipulia, vaan siksi, että joskus on kiva tehdä ruoka nopeasti. Aloittaja nyt tietysti on trolli, mutta kannattaa muistaa sekin, että monet ihmiset eivät pysty pilkkomaan esim. reuman takia.
Tottakai ostan. Typerää olisi käyttää tunti kuorimiseen ja pilkkomiseen, kun samalla hinnalla voi ostaa valmiiksi kuoritut ja pilkotut.
Miksi rupeatte puolustelemaan peruna-sipulisekoituksen ostamista jolllekin random av trollille? Aina teitä saa hävetä toveri av mammat.
No jos mulla menee kiusauksen valmistamiseen aktiivista aikaa sen valmiin peruna-sipulusekoituksen kanssa 2 min vs. itse perunat ja sipulit kuorimalla ja pilkkomalla 10 tai 15 minsaakin, niin totta hitossa teen sen valmiista.
En pidä ruoanlaitosta enkä tasan tarkkaan käytä siihen yhtään enempää aikaa kun on ihan pakko.
Tietysti ostan, ostan myös valkosipuli-ja kermaperunoita + sipulikuutioita pakasteena.
Mitä järkeä kysellä "ostaako joku oikeasti XXX?"
No ostaa, ei niitä muuten olis myynnissä. Sellaset mitä kukaa ei osta katoaa kaupoista.
Mitä veetä moukka teet näillä tiedolla ...osta sinä vapaasti vaikka paskaa ...
Niin ja miettikää kuinka hel-ve-tin monta hyllymetriä kaikissa kaupoissa on ihan vaan koristuksena eineksiä, ei niitäkään kukaan oikeasti osta. Siellä ovat, ja jossain vaiheessa yritetään koristella raikkaanvärisillä -30% tarroilla mutta ei siltikään kukaan osta.
Joskus olen ostanut. En enää.