Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille pitkäaikaistyöttömyys on niin iso turn-off?

Vierailija
12.09.2024 |

Eihän se minusta ole kiinni jos työnantajat ei palkkaa.

Kommentit (190)

Vierailija
61/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on enemmän rahaa kuin naisilla. Kerran nainen antoi pakit kun sanoin että olen työtön. Sitten sanoin sille piruuttani miten paljon minun tilillä on rahaa niin sitten se halusi treffeille mutta annoin pakit. Onko kaikki työttömät köyhiä naisten mielestä ettei ne pysty itseään elättämään. Ilmeisesti.

Vierailija
62/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on enemmän rahaa kuin naisilla. Kerran nainen antoi pakit kun sanoin että olen työtön. Sitten sanoin sille piruuttani miten paljon minun tilillä on rahaa niin sitten se halusi treffeille mutta annoin pakit. Onko kaikki työttömät köyhiä naisten mielestä ettei ne pysty itseään elättämään. Ilmeisesti.

Hyvä tarina, 5minuuttiako meni tämän keksimiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on muka ilmaista asumista? Itse en keksi kuin vanhempien luona tai vankilassa asumisen. Kaikkialla muualla asumisesta pitää itse maksaa.

Työttömätkin asuu asunnoissa, vaikka eivät tienaa mitään.

Siksipä tänne tuleekin jopa somaliasta asti työttömiä asumaan.

Vierailija
64/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tarina, 5minuuttiako meni tämän keksimiseen?

No 25 vuotta vakityötä tein joten minulla on rahaa. Mene sinä töihin niin saat myös rahaa.

Vierailija
65/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvomaailma on liian erilainen, jos toinen elää työttömyystuilla huvikseen. Ne rahat voisi käyttää vaikka vanhusten hyvinvointiin.

Mistä keksit että huvikseen? Kaikille ei yksinkertaisesti vain ole töitä.

Ap

On tietysti, mutta ei välttämättä siinä kotinurkilla. Ihmiset on lähteneet töiden perässä kaupunkeihin, Ruotsiin, Amerikkaan, Australiaan,,, sinä pysyt siellä ja sanot että työt on loppuneet maailmasta ja muut elättäkööt.

Vierailija
66/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä halunnut eikä ole etkä ollut ensimmäisilläkään treffeillä.

Vierailija
67/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se nyt kertoo hyvinkin paljon ihmisestä, jos ei töihin pääse. Sakkaa luultavasti niin koulutus-, kokemus- kuin habituspuolessakin. 

Kyllä työssä käynti on ihan ykköskriteereitä. 

Orjat joutuu käymään töissä.

Vierailija
68/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se nyt kertoo hyvinkin paljon ihmisestä, jos ei töihin pääse. Sakkaa luultavasti niin koulutus-, kokemus- kuin habituspuolessakin. 

Kyllä työssä käynti on ihan ykköskriteereitä. 

Orjat joutuu käymään töissä.

Raha tuo vapautta tehdä asioita.

Vierailija
69/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kymmeniä tuhansia korkeasti koulutettuja työttömänä tai jossain halpatöissä. Ei se koulutus takaa että töitä saa.

Vierailija
70/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN SAATANAN RAKKI

Vierailija
71/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia voi hankkia työttömien kanssa

Vierailija
72/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Varmasti toiselle pitkäaikaistyöttömälle naiselle on ok jos mieskin on työtön.

Silloin molemmat ovat tottuneet siihen että on enemmän vapaa-aikaa mutta vähemmän rahaa eikä kummankaan tarvitse sen kummempi puolustella omaa tilannettaan. Samalla tavalla kaksi uraohjusta tarkkoine aikatauluineen sopinee toisilleen.

Vierailija
73/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kymmeniä tuhansia korkeasti koulutettuja työttömänä tai jossain halpatöissä. Ei se koulutus takaa että töitä saa.

Se on eri asia olla jonkin aikaa työtön, kuin olla työtön siksi että työt ei maistu. Suurin osa ihmisistä, jotka ei parissa vuodessa työllisty, miettii jonkin uuden polun, esim. koulutuksen, eikä päädy siihen lopputulokseen että muut saavatkin elättää minua loppuikäni.

Vierailija
74/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet työtön? Mitä elämänhallinnan ongelmia sulla on?

Niissä voi olla syy naisettomuuteesi.

Oletko yksinkertainen? Tietenkin olen työtön koska työnantajat ei palkkaa minua, kaikille ei yksinkertaisesti ole töitä kun johonkin mäkkärin kassallekin hakee 500 hakijaa yhtä työpaikkaa.

Ap

Vierailija
75/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi työtön puoliso

Vierailija
76/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan elättänyt vaikka olen työtön. Tyttöystävä ei elätä minua ja minä olen elättänyt sitä enemmän. Olen 15 vuotiaasta saakka elättänyt itseni eli 36 vuoden ajan. Välillä on töitä ja välillä ei. Nykyään ei töitä saa johtuu hallituksen surkeista toimista työttömyyden hoidossa.

Vierailija
77/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
78/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen pitkäaikaistyöttömän kanssa, itse olen vakityössä. Emme asu yhdessä.

Mies on ns. ideologisesti työtön, eli ei aiokaan palkkatöitä hakea. Tämä ei minua häiritse, kun minun ei tarvitse häntä elättää ja hän pystyy omat menonsa kustantamaan.

Olen omalta perhetaustaltani alemmasta sosiaaliluokasta, omat vanhemmat päihde- ja mielenterveysongelmaisia. Uskon että siksi olen näissä asioissa avarakatseisempi. Kukin elää tyylillään, eikä se ole ihmisarvosta pois. Monet ystäväni ovat keskiluokkaisia, eivätkä voi ymmärtää/hyväksyä miesystäväni elämäntyyliä.

Vierailija
79/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisille kelpaa tuollainen mies jos se mies käyttää päihteitä. Sitten taas jos on sellainen mies että kaikki muu kunnossa, mutta ei käy vaan töissä niin se ei käy. On päihteetön ja pitää huolta kropastaan urheilemalla. Laittaa luonnollisesti terveellistä ja ravitsevaa ruokaa urheilun vuoksi. Uskon että se johtuu siitä etteivät naiset pidä miehestä joka kulkee omia teitä. Mies on puhdasverinen, hänellä on korkeammat aatteet kuin juosta oravanpyörässä, ottaa kehoonsa mitä systeemi käskee ja nostaa pankista kahlelainoja. Sellainen mies pelottaa naista! Friikki!

Vierailija
80/190 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi