Miksi naisille pitkäaikaistyöttömyys on niin iso turn-off?
Eihän se minusta ole kiinni jos työnantajat ei palkkaa.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs luulet? Tyhjätaskusta ei ole perheen elättäjäksi.
Kaikki ei halua perhettä
Ap
Ne jotka eivät halua perhettä, eivät halua myöskään elättiä.
Miten niin elättiä? Monella työssäkäyvällä on pienempi palkka kuin minun tuet.
Ap
Ei pitkäaikaistyöttömien tuet ole suuret.
Minulle on sit taas naiset turnoff ketkä suhtautuu negatiivisesti jos kerron että olen työtön. Olen oppinut tarkkailemaan naisten suhtautumisen minuun kun kerron näin.
Jätän toki aina kertomatta että talo missä asun, auto minkä ajan ja mökki missä käydään, ovat ihan maksettu pois ja tililtä löytyy yli 100.000€ plus maksettu sijoitusasunto myös olemassa.
Työttömyyteni negatiivisesti suhtautuvat kelpaa sit vain panoseuraksi eikä vakavampaa enää harkitse.
Tavis 46v mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs luulet? Tyhjätaskusta ei ole perheen elättäjäksi.
Kaikki ei halua perhettä
Ap
Niin, esimerkiksi minä en. Olen aika lailla työnarkomaani kutsumusammatissani, ja työni on yksinyrittämistä. En usko, että osaisin olla ihmisen kanssa, joka odottaa työnantajan lupaa ryhtyäkseen töihin ja ansaitsemaan, eikä tee mitään asialle, jos palkkatyötä ei heru. Ehkäpä joku muu lämpenee?
n45
Ei se työttömyys ole mikään turnoff, jos tilillä ja lompakossa on aina riittävästi pelivaraa. No useimmilla ei tietenkään ole.
Vierailija kirjoitti: Minulle on sit taas naiset turnoff ketkä suhtautuu negatiivisesti jos kerron että olen työtön. Olen oppinut tarkkailemaan naisten suhtautumisen minuun kun kerron näin. Jätän toki aina kertomatta että talo missä asun, auto minkä ajan ja mökki missä käydään, ovat ihan maksettu pois ja tililtä löytyy yli 100.000€ plus maksettu sijoitusasunto myös olemassa. Työttömyyteni negatiivisesti suhtautuvat kelpaa sit vain panoseuraksi eikä vakavampaa enää harkitse. Tavis 46v mies
Joopa joo, kaikki uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on omaa saamattomuutta/viitsimättämyyttä mukana, jos on pitkäaikaistyötön. Ei koulutettu työssä oleva nainen halua sohvalla makaavaa elätettävää riippakiveä taakakseen.
Olen usein ollut varakkaampi kun nainen mutta ei naiset silti halua työtöntä miestä. Meinaako kaikki naiset että joutuvat työtöntä elättämään oikeesti ja maksamaan sen laskut ja ruuan. Naiset kuitenkin seurustelee juoppojen ja välivaltaisten miesten kanssa mutta ei työtön mies kelpaa.
Riippuu millä ne päivänsä täyttää. Työttömänä elämä helposti kapenee. Työttömyys masentaa, eristää helposti sosiaalisesta elämästä. Jos vaan palstailee/pelaa/kattoo viihdettä kotona, ei oo henkisesti kovin kiinnostava tyyppi. Mut silloin ensisijainen syy kiinnostuksen puutteeseen ei ole se työttömyys.
Jos taas ei tarvii töitä tehdä, on niin hyvä taloudellinen tilanne jotenkin muuten, niin en usko, että sellaisenkaan miehen kanssa maailmankuvat riittävästi kohtaa suhdetta ajatellen.
t. pienipalkkainen osa-aikatyönainen itsekin tuilla elävä
Vierailija kirjoitti: Minulle on sit taas naiset turnoff ketkä suhtautuu negatiivisesti jos kerron että olen työtön. Olen oppinut tarkkailemaan naisten suhtautumisen minuun kun kerron näin. Jätän toki aina kertomatta että talo missä asun, auto minkä ajan ja mökki missä käydään, ovat ihan maksettu pois ja tililtä löytyy yli 100.000€ plus maksettu sijoitusasunto myös olemassa. Työttömyyteni negatiivisesti suhtautuvat kelpaa sit vain panoseuraksi eikä vakavampaa enää harkitse. Tavis 46v mies
Oikein hyvin sopisit minulle panoseuraksi, kun sellaista etsin. Sen vakavampaa suhdetta en edes halua.
Tavis 59 v nainen
Ei kyseessä ole työttömyys vaan elämäntyyli kokonaisuudessaan. Olkaa avoimia, pelkkä status työtön ei kerro oikeastaan mitään.
Arvomaailma on liian erilainen, jos toinen elää työttömyystuilla huvikseen. Ne rahat voisi käyttää vaikka vanhusten hyvinvointiin.
Koska ehkä evolutiivisista syistä nainen viehättyy miehistä, jotka ovat osaavia ja pystyviä ja kykenevät turvaamaan perheen elannon.
Pitkäaikaistyöttömyys saa alitajuisesti ajattelemaan, että miehellä ei ole ammattitaitoa tai kunnianhimoa, tai että hänellä on psyykkisiä ongelmia. Ilman työpaikkaa myös sosiaaliset ympyrät ovat pienemmät (laskee miehen statusta, elämä luultavasti tylsempää ja vähemmän yhteisiä puheenaiheita) ja ilman rahaa ei voi tehdä kivoja ja normaaleina pidettyjä, mutta rahaa vaativia asioita, kuten elokuvissa käynti tai matkustelu. Myös perheen elättäminen vaatii silloin naiselta isompaa taloudellista panosta.
Työssäkäynti tekee miehestä houkuttelevamman, koska elämä on helpompaa kun miehellä on rahaa ja hän on kiinnostavampaa seuraa, kun työ tuo hänen elämäänsä sisältöä.
Ei pitkäaikaistyöttömyys välttämättä ole ongelma, vaan rahattomuus ja näköalattomuus.
Jos olisit osinkotuloilla elävä (työtön) miljonääri joka käyttää aikaansa hyödylliseen vapaaehtoistoimintaan, niin kumppaniehdokkaita olisi jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden näkymät pitkäaikaistyöttömän kanssa ei ole kovin houkuttelevat. Eiköhän suurin osa ryhdy parisuhteeseen sillä mielellä, että toivoo sen kestävän, ja jossain vaiheessa johtavan mahdollisesti yhteiseen arkeen, kotiin ja ehkä perheeseenkin. Jos alusta asti näyttää todennäköiseltä, ettei toinen tule pystymään kuluihin osallistumaan, ja hyvä elämä jää vain haaveeksi, niin on kai aika luonnollista ettei halua asettaa itseään sellaiseen tilanteeseen. Sen väistäminen kun on vielä siinä vaiheessa helppoa, kun minkäälaista tunnesuhdetta ei ole ehtinyt kehittyä.
Kaikki ei halua mitään pinnallista elämää esim omaa taloa, lapsia ja autoa
Ap
No jos kaikki ei sitä tai tätä niin mikä ongelma sulla on?
EIHÄN SIINÄ MUUTA KUIN NAISTA HAKEMAAN SITTEN, jos ei mitään rajoitteita ole.
Koska sinulla ei ole silloin rahaa. Naiset ei tykkää miehistä joilla ei ole rahaa. Pitää päästä matkustamaan ja ostamaan ikeasta uutta krääsää. Hyvällä tuurilla voit löytää jonkun hippitytön joka ei välitä rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Arvomaailma on liian erilainen, jos toinen elää työttömyystuilla huvikseen. Ne rahat voisi käyttää vaikka vanhusten hyvinvointiin.
Mistä keksit että huvikseen? Kaikille ei yksinkertaisesti vain ole töitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on omaa saamattomuutta/viitsimättämyyttä mukana, jos on pitkäaikaistyötön. Ei koulutettu työssä oleva nainen halua sohvalla makaavaa elätettävää riippakiveä taakakseen.
Kuka sanoo että elätettävänä? EI se sitä tarkoita. Omat rahat kummallakin. Tasa-arvoisessa maailmassa eikö niin? Vai eikö? Ei mua tarvitse kenenkään naisen ELÄTTÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, kaikki uskoo.
Joopa joo, olet tyhmä ja ilkeä. Tilanteita on erilaisia.
Miten niin elättiä? Monella työssäkäyvällä on pienempi palkka kuin minun tuet.
Ap