Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kumpi on parempi paino 180cm miehelle? 70 vai 90kg?

Vierailija
12.09.2024 |

Sanotaanko, että mies ei treenaa salilla.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on pituutta 162 cm ja painoa 89 kiloa. Melkoinen kukka*keppi olisit rinnallani, enkä edes pidä itseäni mitenkään lihavana.

N42

En minäkään pitänyt kuin korkeintaan pikkaisen pulskana kunnes näin itsestäni otetun valokuvan josta en edes ekaksi ymmärtänyt olevani siinä, koska se ihminen oli oikeasti lihava. Olen siis sentilleen saman mittainen kuin sinä ja painoa oli tuossa vaiheessa pari kiloa vähemmän kuin sinulla.

Sitä on valitettavan helppo huijata itseään.

Sama: Peilissä näin hieman massaa sopiviin kohtiin saaneen entisen urheilijan. Kesälomakuvassa oli hahmo (minä) josta ihmettelin, että miksi se oli pukenut pelastusliivit  (sellaiset vanhan liiton pulleat oranssit) vaatteiden alle.

Vierailija
42/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on pituutta 162 cm ja painoa 89 kiloa. Melkoinen kukka*keppi olisit rinnallani, enkä edes pidä itseäni mitenkään lihavana.

N42

Sulla on 30kg ylipainoa, ehkä et ole paras arvostelemaan muiden painoa?

PS Naisen ei tule koskaan painaa yli 65 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm pitkä mies ja painan noin 90kg. En käy salilla, mutta liikun paljon kävellen. Pitkiäkin lenkkejä. Ei ole kaljamahaa. Ihan normaalivartaloinen olen. Aiemmin harrastin itsepuolustuslajeja myös. Olen hyvässä peruskunnossa. 

Eli 70kg on jo melko kuivakka äijä. 80-95kg on hyvä tämän mittaiselle miehelle.

Vierailija
44/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin 70kg koska pidän sopusuhtaisista miehistä.

Vierailija
45/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin 70kg koska pidän sopusuhtaisista miehistä.

"Laiha läski"-jos olet kuullut, myös laihalla voi olla korkea rasvaprosentti ja huomattavan vähän lihaksia.

Kapea hartiat ja pömppömaha, sellaisiakin on aika paljon noissa alipainoissa miehissä, jotka ei harrasta liikuntaa.

Vierailija
46/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään vantterista miehistä, hoikat ei oikein sytytä. Eli 90. Saa olla 100kin.

Vierailija
47/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan. En voi valita. 90kg liikaa ja 70kg liian vähän aikuiselle miehelle. 80kg hyvä. 

90kg liikaa!? Millaisista kukkakepeistä oikein sytyt? XD

t. 180cm/136kg, rasvat 11%, hauis 53cm, penkistä 4 x 242,5kg (raw), maastaveto 340kg, cooper 3050m, useita leukoja 50kg lisäpainolla, vasarakääntöä 60kg käsipainoilla, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa

Vautsivau ja todellisuus penkkitulosten flexaulle on https://image.spreadshirtmedia.com/image-server/v1/compositions/T210A2P…

Vierailija
48/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

En minäkään pitänyt kuin korkeintaan pikkaisen pulskana kunnes näin itsestäni otetun valokuvan josta en edes ekaksi ymmärtänyt olevani siinä, koska se ihminen oli oikeasti lihava. Olen siis sentilleen saman mittainen kuin sinä ja painoa oli tuossa vaiheessa pari kiloa vähemmän kuin sinulla.

Sitä on valitettavan helppo huijata itseään.

Sama: Peilissä näin hieman massaa sopiviin kohtiin saaneen entisen urheilijan. Kesälomakuvassa oli hahmo (minä) josta ihmettelin, että miksi se oli pukenut pelastusliivit  (sellaiset vanhan liiton pulleat oranssit) vaatteiden alle.

Tuo on ihan hirveää kun todellisuus lävähtää silmille ihan yllärinä. Se on oikeasti aika käsittämätöntäkin kuinka täydellisesti sitä itseään onnistuukin huijaamaan kunnes sitten eteen tulee just joku itsestä vastikään otettu valokuva (tai ehkä punnitus lääkärillä toimii vastaavalla tavalla) ja se oma kokoluokka paljastuu ilman mitään ennakkovaroitusta.

Toisaalta siitä saa hirveän tsempin ja boostin elämäntapamuutokseen mutta toisaalta se on niin musertavaa, että siinä jotenkin ihan lamaantuu ja tulee tunne ettei mitään enää ole tehtävissä ja jos vaikka onkin niin se on ihan hirmuinen savotta. Eikä oikeasti huvittaisi näyttää naamaansa eikä varsinkaan kroppaansa enää missään ikinä ennen kuin on taas normaalipainoinen.

Ja niin, vastaus ap:n kysymykseen on 70kg. Tuo 90kg on melkoinen mötkö mieheksi(kin).

Vierailija
49/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on 180cm  ja 70kg niin on joku sairaus

Vierailija
50/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70 kg. 90 kg on jo ylipainoinen jos tosiaan ei treenaa niin, että se paino muodostuisi lihaksista. 

T. 175 senttinen ja 55 kiloinen nainen, joka arvostaa myös kumppaniltaan tiettyä hoikkuutta. 

Riippuu pituudesta. 70 kg ja 200 cm mittainen mies olisi pelkkää luuta ja nahkaa

Vierailija
51/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 kg parempi!

Luurankomies ei ole miehekäs mitenkään!

Nolo. 🙄

Kokeiltu kaikkia versioita.

Vierailija
52/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

180-100=80 oli se entinen kaava, joten 70 lähempänä, liika lihas haittaa jänteet ei niinkään eli 70kg vaikka vähän vois olla lisää...kin ruumiillisen työntekijälle 70 riittää

Vierailija
53/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies painaa 66kg ja on 178 pitkä ja mun mielestä hänellä on täydellinen kroppa joten valitsen ton 70 kilosen noista vaihtoehdoista. Oon muutenkin aina pitäny enemmän hoikista miehistä, mut makuasioita sanoisin. Eipä toi 90kg oikeesti ihan hirveesti ylipainoa 180 senttiselle ole. Tiedän myös monia naisia, jotka tykkää isompi kokoisista miehistä.

Vierailija
54/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään vantterista miehistä, hoikat ei oikein sytytä. Eli 90. Saa olla 100kin.

eihän seksikään suju lihasmöykyiltä enää, haba ja pena tärkeimmäät, kertoo jo aivoistaki kun podaa

Vierailija
55/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salimies voi painaa sata kiloa helpostikin. Ripakinttu on aika laiha, jos painaa vain 70 kg. Kympin juoksija. 

Kauhea heinäsirkka. Mitä sillä tekee?

T. Nainen

Vierailija
56/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70 kg. 90 kg on jo ylipainoinen jos tosiaan ei treenaa niin, että se paino muodostuisi lihaksista. 

T. 175 senttinen ja 55 kiloinen nainen, joka arvostaa myös kumppaniltaan tiettyä hoikkuutta. 

Riippuu pituudesta. 70 kg ja 200 cm mittainen mies olisi pelkkää luuta ja nahkaa

Luitko sä edes tätä!? 180cm 70 vai 90 ja tuut selittää jostain 2 metristä. 

T. Eri

Vierailija
57/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuranko..

Niin on, mutta nimittely on rumaa.

Vierailija
58/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Sulla on 30kg ylipainoa, ehkä et ole paras arvostelemaan muiden painoa?

PS Naisen ei tule koskaan painaa yli 65 kg.

Et vissiin ole koskaan tavannut yli 180cm naisia. 65kg/180, niin ei pahemmin ole tissejä tai persettä.

Vierailija
59/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180-100=80 oli se entinen kaava, joten 70 lähempänä, liika lihas haittaa jänteet ei niinkään eli 70kg vaikka vähän vois olla lisää...kin ruumiillisen työntekijälle 70 riittää

90 on tasan yhtä kaukana kuin 70.

Vierailija
60/147 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos on 180cm  ja 70kg niin on joku sairaus

Sniffaa kevyesti keskellä päivää tai heti herättyään. Se on vain viihdekäyttöä. Niin kai.

Kutistui rusinaksi seitsemässä vuodessa fyysisesti ja henkisesti.

Ällöän luurankolaihoja nsmiehiä.

Onnex on ex ja nyt mul on sex. Ihana oikea mies eikä mikään kukkakeppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi