Kyllä ne on harvassa sellaiset naiset jotka saavat orgasmin ihan normaali yhdynnässä
Siten ettei tarvitse miehen edes vemputtaa naista, onneksi on tuollainen nainen minulla.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne naiset, jotka pystyvät saamaan orgasmin myös yhdynnässä, haluavat sen nimenomaan mieluiten yhdynnässä. On kuulemma parhaan tuntuinen orgasmi.
Noin miehet haluavat sen kuulla, ja siksi nainen saattaa noin sanoa.
Olen kuullut väitteen, että mitä pienempi ÄO, sitä helpommin nainen saa orgasmin. Ehkä naisenne ovat vaan liian fiksuja? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne naiset, jotka pystyvät saamaan orgasmin myös yhdynnässä, haluavat sen nimenomaan mieluiten yhdynnässä. On kuulemma parhaan tuntuinen orgasmi.
"Kuulemma" on tosiaan kuulemma. Miehet haluavat kuulla juurikin tuollaista. Mutta kokemukset ovat jokaisella erilaiset, itse ja se on omakohtainen kokemus, nautin parhaiten suulla tai käsin saadulla orgasmilla, toisinaan voi olla samalla kalukin sisällä, siis käsin saadussa.
Naisilla myös tapana sanoa miehille mitä tietävät heidän haluavan kuulla.
Niinpä niin. Entä miten selität sen, että kun nainen lähestyy orgasmia miehen antaessa suuseksiä, hän pyytää miestä aloittamaan panemisen, että saisi orgasmin vasta siinä yhteydessä. Onko tämäkin vain joku temppu siksi, että nainen haluaisi jotenkin vääristellä miehen saamaa informaatiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuulemma" on tosiaan kuulemma. Miehet haluavat kuulla juurikin tuollaista. Mutta kokemukset ovat jokaisella erilaiset, itse ja se on omakohtainen kokemus, nautin parhaiten suulla tai käsin saadulla orgasmilla, toisinaan voi olla samalla kalukin sisällä, siis käsin saadussa.
Niinpä niin. Entä miten selität sen, että kun nainen lähestyy orgasmia miehen antaessa suuseksiä, hän pyytää miestä aloittamaan panemisen, että saisi orgasmin vasta siinä yhteydessä. Onko tämäkin vain joku temppu siksi, että nainen haluaisi jotenkin vääristellä miehen saamaa informaatiota?
No kun naiset opetteu siihen, että se on SAATAVA yhdynnässä, niin varmasti monikin sitä sitten vimmalla yrittää saada noin. Täällähän monen monta kertaa jauhetta, että "olempas onnekas kun naistani ei tarvitse vemputtaa" ja paras nainen on sellainen joka saa pelkällä panolla. Näin synntyy myös feikkauskultti, kukapa nainen haluaisi olla miehelle "sekundaa". J varmasti joku silloin saattaa saadakkn, kun on ensin kunnolla kihoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Taitava teeskentelijä sulla. Nainen ei saa orgasmia kuvaamallasi tavalla.
Hyvältä voi tuntua, mutta laukeamista ei tapahdu.
Tulenko tuuppaamaan?
M40 Kik Kestokiima
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jos kaikki natsaa ja se onkin maailman ihanin tunne. Kun rakastaa ja tietää että toinenkin rakastaa🥰😍😘
t. valitettavan usein teeskennellyt
Naiset nauttii rakastelusta, miehillä käy ihan vaan seksikin.
Jaha, ap:lle kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!
"No kun naiset opetteu siihen, että se on SAATAVA yhdynnässä, niin varmasti monikin sitä sitten vimmalla yrittää saada noin. Täällähän monen monta kertaa jauhetta, että "olempas onnekas kun naistani ei tarvitse vemputtaa" ja paras nainen on sellainen joka saa pelkällä panolla. Näin synntyy myös feikkauskultti, kukapa nainen haluaisi olla miehelle "sekundaa". J varmasti joku silloin saattaa saadakkn, kun on ensin kunnolla kihoitettu."
Enemmistön maailma ei ole noin surullinen kuitenkaan.
Se on ymmärrettävää, että orgasmin saaminen yhdynnässä herättää kateutta niissä naisissa, jotka eivät sitä yhdynnässä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten heikko seksuaalinen kiihottuminen sekä suorituskyky, luonnollisella tavalla eli yhdynnässä, on sosiaalisesti aiheutettua, heidän seksuaalinen kehitys estetään lain voimalla. Naisen aivot, sekä kaikki muukin elimistö, kehittyvät aina jonnekin 20-22 ikävuoteen asti. Kun naisten luonnollinen seksuaalinen kehitys estetään, niin etteivät he saa/voi vakituisesti harrastaa seksiä kehitysjaksonsa aikana, alkaen heti siitä kun tulevat seksuaaliseksi eli hedelmälliseksi (menarche) naiset eivät kehity luonnollisella tavalla, siten kuinka Jumala tai luonto on tarkoittanut. Seksuaalinen kehitys on elimellinen osa niin miehen kuin naisen kehitysjaksoa. Mies kykenee itse harjoittamaan elimistöön aina tarpeen tullen, nainen ei kykene.
Naisen seksuaalisen toiminnan tukahduttaminen/estäminen kehitysvaiheensa aikana aiheuttaa heille myöhäaikaisen kliimaksin (myöhäaikaisen "orgasmin"), ongelmia kliimaksin saav
Vää vää vää. Tottahan toki se on niin, että kaikki hyvä mitä nainen tekee ja saavuttaa, on naisen omaa kykyä mutta kaikki huono mitä kokevat on miesten syytä.
Vierailija kirjoitti:
"No kun naiset opetteu siihen, että se on SAATAVA yhdynnässä, niin varmasti monikin sitä sitten vimmalla yrittää saada noin. Täällähän monen monta kertaa jauhetta, että "olempas onnekas kun naistani ei tarvitse vemputtaa" ja paras nainen on sellainen joka saa pelkällä panolla. Näin synntyy myös feikkauskultti, kukapa nainen haluaisi olla miehelle "sekundaa". J varmasti joku silloin saattaa saadakkn, kun on ensin kunnolla kihoitettu."
Se on ymmärrettävää, että orgasmin saaminen yhdynnässä herättää kateutta niissä naisissa, jotka eivät sitä yhdynnässä saa.
No en usko kateuteen. Ainakin itse olen saanut niin paljon ihania orgasmeja mieheltäni, ettei ole mitään syytä mihinkään kateuteen. Pääasiahan on että saa orgasmeja, ei se miten ne saa. Tuokin ajatus kateudesta sisältää ajatuksen, että se olisi jotenkin hienompaa. Ja em ajatus sitten pohjaa siihen että MIES haluaa tuntea olevansa tosimies, ja hänellä ylivertainen ihmekalu. Näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Entä miten selität sen, että kun nainen lähestyy orgasmia miehen antaessa suuseksiä, hän pyytää miestä aloittamaan panemisen, että saisi orgasmin vasta siinä yhteydessä. Onko tämäkin vain joku temppu siksi, että nainen haluaisi joten
No kun naiset opetteu siihen, että se on SAATAVA yhdynnässä, niin varmasti monikin sitä sitten vimmalla yrittää saada noin. Täällähän monen monta kertaa jauhetta, että "olempas onnekas kun naistani ei tarvitse vemputtaa" ja paras nainen on sellainen joka saa pelkällä panolla. Näin synntyy myös feikkauskultti, kukapa nainen haluaisi olla miehelle "sekundaa". J varmasti joku silloin saattaa saadakkn, kun on ensin kunnolla kihoitettu.
Olipa katkeraa tilitysta naiselta joka ei selvästikään itse saa. Vai vielä opetettu ja saatava yhdynnä. Ei sitten ole käynyt mielessä että naiset haluavat ja vaativat ihan itse saada orgasminsa yhdynnöissä. Omakin vaimo ollut tälläinen koko ikänsä ja vain toisinaan suostunut saamaan suuseksillä. Hän on ihan itse päättänytt miten on hallunnut saada milloinkin. Hän ei ole seksiä ollessa saanut kuin kerran ja kovaa, joten on halunnut itse valita miten sen ainukaisen on saanut. Toiset naiset osaa ajatella ihan omilla aivoillaan ja vaatia itselleen tyydytystä niinkuin he itse haluavat. Mutta ehkä toiset on sitten laumasieluja ja tekevät nin kuin heidän kuvitelllaan tekevään ja kuten muutkin tekee.
"No kun naiset opetteu siihen, että se on SAATAVA yhdynnässä, niin varmasti monikin sitä sitten vimmalla yrittää saada "
Ei ole opetettu, eikä ole painostettu. Ei tyttöjä, eikä poikia. Nyt seksuaalista opetusta hieman annetaan, mutta yleensä sitä antaa feministi opettajat, eli tilanne menee paljon huonommaksi kun se oli silloin kun kaikki piti opetella itse.
Onhan opetettu, juuri näillä sanomisilla esim täällä. Ettekö osaa lukeakkaan?
Eikä se orgasmi vaatimalla kyllä tule, vaan oikealla kiihoituksella.
"Olipa katkeraa tilitysta naiselta joka ei selvästikään itse saa." Sun piti saada sanoa noin, "taas yksi raukka joka ei saa".
En useimmiten saakkaan, mutta sepä ei haittaa minua eikä mun miestäkään pätkän vertaa. Ja sitäpaitsi olet itse täällä jo maonasti sanonut, ettei vaimosikaan enää saa. Mutta se on ihan teidän oma asianne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en usko kateuteen. Ainakin itse olen saanut niin paljon ihania orgasmeja mieheltäni, ettei ole mitään syytä mihinkään kateuteen. Pääasiahan on että saa orgasmeja, ei se miten ne saa. Tuokin ajatus kateudesta sisältää
Pääasia on että saa orgasmeja?
Kerro mihin minä tai kukaan muukaan mies naista tarvitsee jos pääasia on saada orgasmi?
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään sisäkautta laukeaminen on valtaosalle naisista anatomisesti mahdotonta. Muistaakseni 80% (finsex) tarvitsee klitoriksen näkyvän osan stimulointia.
Mutta kun se klitoriksen näkyvä osa voi saada stimulointia myös yhdynnässä. Oma yhdyntäorgasmini perustuu nimenomaan siihen. Tarvitsen näkyvän osan stimulointia ja saan sen myös yhdynnässä. Sama klitorisorgasmi se silti on kuin vaikka kädellä tai suulla tehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Entä miten selität sen, että kun nainen lähestyy orgasmia miehen antaessa suuseksiä, hän pyytää miestä aloittamaan panemisen, että saisi orgasmin vasta siinä yhteydessä. Onko tämäkin vain joku temppu siksi, että nainen haluaisi joten
Missä näin on opetettu? Ymmärtääkseni vähemmistö naisista saa orgasmin pelkällä pentraatiolla. Ainakin jos on roskalehtien kyselyitä uskominen. Oma otos ei nyt ihan mahdottoman iso ole, mutta niistä vain yksi nainen on saanut orgasmin pelkästään yhdynnässä. Muiden kohdalla klitorista hyväilemällä.
Pääasia on että saa orgasmeja?
Kerro mihin minä tai kukaan muukaan mies naista tarvitsee jos pääasia on saada orgasmi?
No kerroppas sitten miksi itse harrastat seksiä, jos se orgasmi ei olekkaan se tärkeä lopputulema?