Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi äsken, että hänestä olisi kiva jos hänellä olisi kaksi vaimoa!! Kihisen raivosta!!

Vierailija
11.09.2024 |

Siis osittain vitsaili ja tietää järjellä, että en hyväksy tuollaista, mutta mies ihan vakavissaan alkoi selittämään, että olisihan siinä hyvätkin puolensa, saisi vaihtelua ja voisi laittaa toisen vaimon aina lepämään jos alkaa nalkutus ja ottaa toisen tilalle.

Miehellä on ikää pian 50v olen pöyristynyt.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me erottiin exän kanssa, hänellä oli jo toinen nainen. Silloin ajattelin että vois olla ihan hyvä idea, jos oltaisiin saman katon alla. Minä voisin käydä töissä ja luoda uraa ja se toinen nainen hoitaisi kodin ja lapsia. Se olisi vaatinut kyllä että olisimme voineet ystävystyä sen toisen naisen kanssa. 

Vierailija
62/68 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun me erottiin exän kanssa, hänellä oli jo toinen nainen. Silloin ajattelin että vois olla ihan hyvä idea, jos oltaisiin saman katon alla. Minä voisin käydä töissä ja luoda uraa ja se toinen nainen hoitaisi kodin ja lapsia. Se olisi vaatinut kyllä että olisimme voineet ystävystyä sen toisen naisen kanssa. 

Tuskin hän olisi sinun piiaksesi halunnut ruveta. Sinä käärit massia ja hän istuisi rahattomana kotona. Sehän olisi ollut reilu temppu "ystävälle".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä nyt vanhemman kansan edustajana jotain sanoisi niin lähinnä sen, että tuollaisia asioita ei edes vitsin nimissä pidä puolisolle sanoa ellei halua ottaa jotain asiaa esille tai piruuttaan vain pahoittaa toisen mieltä.

Jotain on varmaan meneillään ja tehtäväsi on selvittää ajatuksen perimmäinen syy ja tehdä siitä johtopäätökset.

Onneksi tuollaisista vitsailijoista pääsee nykyään helposti eroon, sehän on vain ilmoitusasia.

Vierailija
64/68 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tietty oltaisiin sen miehen kanssa pidetty huolta, että hänen elämänsä on taloudellisesti turvattu.

Eikähän hän olisi ollenkaan istua nököttänyt kotona kun liuta lapsia olisi pitänyt hänet liikkeellä.

Vierailija
65/68 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä itsesi aina ykkösvaimona!

Vierailija
66/68 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimot on hiukan tyyriitä, tyttöystäviä ennemminkin. Semmoisia kisakireitä reilu parikymppisiä, jotka eivät vielä ole oppineet nalkuttamaan ja vaatimaan milloin mitäkin. Jos vielä onnistuisi löytämään sellaiset joilla on eritahtiset kuukautiskierrot niin elämähän olisi yhtä juhlaa. 

Vierailija
67/68 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hyvä jos olisi kaksi, ei kai molemmilla voisi olla päänsärky yhtä aikaa.

Vierailija
68/68 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin mielelläni toisen miehen, nuoremman kuin tämä nykyinen.