Mies kehuu toista naista viehättäväksi.
Olen kuulemma sairaalloisen mustasukkainen, kun kerron sen tuntuvan todella pahalta?!
Kommentit (122)
Pukeudu miestä varten oikein seksikkääksi, meikkaa ja laita hiukset... ehkä mieli muuttuu eikä edes katso muiden naisten perään!
Kehu puolestasi toista miestä komeaksi ja jos miehesi loukkaantuu, niin hän on sairaalloisen mustasukkainen.
Katsos, mies voi kehua toista naista. Nainen taas ei niin saa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on viehättävä niin sitten hän on. Pitäisikö miehen valehdella?
Ei sitä nyt tarvii ääneen sanoa, ootko ihan puupää? Sinustakin varmaan tuntuisi mukavalta jos sinun nainen himoitsisi toista miestä ja saisit kuulla tästä jatkuvasti. Ai niin ethän sinä voi samaistua kun ei sulla ole naista koskaan ollutkaan.
M38
Kyllä mulla ainakin on todella pitkä matka siitä että joku on viehättävä siihen että himoitsen toista 🤣
Varmaan. Mutta siitä, että sinun pitäisi toistuvasti ääneen kehua jotain viehättäväksi, ei olisikaan.
Toistuvasti? Missä sellainen mainitaan?
Kehuu, ei kehui. Lukutaito on romahtanut, tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Minun ex käytti tuollaista valtapelitaktiikkaa. Asiaan kuului, ettei hän koskaan kehunut minua. On siis ex ja syystä. Narsisteille tyypillistä.
Jep. Minä olin korkeintaan *tavallisella tavalla kivan näköinen* ja *hot* - silloin kun teki mieli pillua. Negatiivisia lauselmia löytyykin sitten ison talon ullakollinen - niissä ei paskajantteri säästellyt.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu miestä varten oikein seksikkääksi, meikkaa ja laita hiukset... ehkä mieli muuttuu eikä edes katso muiden naisten perään!
Aika raskasta elää noin. Ja silti olisi olemassa muita viehättäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinustakin varmaan tuntuisi mukavalta jos sinun nainen himoitsisi toista miestä
Jotkut vaan ovat niin sairaalloisen mustasukkaisia, että jos kumppani pitää jotakin viehättävänä, niinkuvittelee hänen heti himoitsevan tätä. Minä pidän Havis Amandan patsasta viehättävänä .... no mitä sä nyt aloitkaan kuvittelemaan ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä nyt tarvii ääneen sanoa, ootko ihan puupää? Sinustakin varmaan tuntuisi mukavalta jos sinun nainen himoitsisi toista miestä ja saisit kuulla tästä jatkuvasti. Ai niin ethän sinä voi samaistua kun ei sulla ole naista koskaan ollutkaan.
M38
Kyllä mulla ainakin on todella pitkä matka siitä että joku on viehättävä siihen että himoitsen toista 🤣
Jos ihan pitää ääneen mainita että viehättävä nainen omalle kumppanille niin siitä tietää että on kyllä tehnyt vaikutuksen ja olet sen pauloissa. Naisen tarviis kun sormia napsauttaa niin tollanen puupää ois sulaa laavaa
Tämä. Sanoinkin kerran, että sinä reppana lähtisit tuon kuolaamasi naisen matkaan jos ikinä vain saisit mahdollisuuden - harmi ettet noilla spekseillä saa. Kovasti loukkaantui.
Vierailija kirjoitti:
Kehu puolestasi toista miestä komeaksi ja jos miehesi loukkaantuu, niin hän on sairaalloisen mustasukkainen.
Mitä minä taas luin? Vaimoni on lukuisia kertoja todennut jonkun miehen olevan komea. Mitä haittaa siitä nyt olisi? Katsokoot rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Voi, harmi kun komeita miehiä on niin vähän ettei ole oikein materiaalia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Varmaan. Mutta siitä, että sinun pitäisi toistuvasti ääneen kehua jotain viehättäväksi, ei olisikaan.
Toistuvasti? Missä sellainen mainitaan?
Kyseessä voi olla myös kesken keskustelun kirjoitettu aloitus, ei näistä läheskään aina tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on paljon viehättäviä ihmisiä. Niistä ei kuitenkaan tarvitse mainita kumppanille ääneen - etenkin jos ne ovat tuttuja.
Jos mies alkaisi elämään jotain pikkupojan alfamiesfantasiaansa (sillä tyylillä että kyllä minä tuonkin saisin) ja jatkuvasti kehuisi tuttujen naisten ulkonäköä 🚪
Kehutaanhan kaunista maisemaakin, miksei kauniita ihmisiä saisi kehua?
Siksi että se tehdään siinä tarkoituksessa että toinen tuntee itsensö huonoksi.
Toi on ihan tyypillinen kikka mustaisukkasilta ja huonoitsetuntoisilta miehiltä, että kehuvat ja kuolaavat muita naisia ihan tarkootuksella, lisäksi saattavat haukkua suoraan tai vaivihkaa oman kumppanin ulkoisia ominaisuuksia.
Tarkoituksena on "näyttää naiselle paikkansa", pitää se ruodussa, ettei ala liikoja vaa
Juuri näin.
Ja tätä saa kuulla ihan kaiken näköiset naiset, vielä enemmän varmasti ne superkauniit missin näköiset naiset, joiden miehet tuntuvat olevan kaikkein huonointa laatua aina, vaikka olisivat miten silmäätekeviä.
Kerran lohdutin erästä kaupunkimme lumoavinta kaunotarta baarissa, jonka itsetunto oli täysin murskattu, itki tupakkapaikalla ja tivasi minulta onko hän ruma, onko hän ruma. Tiesin kenen kanssa oli yhdessä, minun vanhan nuoruuden kaverini, jolla oli tarve tuhota tämän naisen itsetunto maan rakoon. Onneksi nainen pääsi äijästä eroon, mutta miesvalinnat on jatkaneet samantyylistä linjaa, ikävä kyllä.
Mun mies sanoi, että eräs nainen näyttää siltä, että on liukas xxx. Toisin kuin sulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä taas luin? Vaimoni on lukuisia kertoja todennut jonkun miehen olevan komea. Mitä haittaa siitä nyt olisi? Katsokoot rauhassa.
No ehkä te olette jotain alivireisiä hipsteteitä helsingistä, vähän eri taajuuksilla, vietit ei ole niin voimakkaat sinulla kuin perinteisemmällä miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan aloittajalla kovin heikko itsetunto? Näin minäkin asian näen, totta kai maailmassa on paljonkin ihmisiä, joita voi pitää viehättävinä sen oman kumppanin lisäksi. Miehiä ja naisia. Ei se silti merkkaa sen enempää, ellei sitten se parisuhteen osapuoli esimerkiksi ala vaatimaan kumppania muuttumaan tämän ihannehenkilönsä näköiseksi tjsp.
Ei välttämättä ole, koska tuollainen kommentointi omalle kullalle on tarkoitettu itsetunnon murentamiseen. Pikkuhiljaa kommentteja tiputellaan lisää, kunnes saa ylimielisenä katsella toisen kärsimystä. Ei empatiaa, ei rakkautta ja ei parisuhteen eteen toimimista. Noista voikin vetää omat johtopäätökset.
Millä se itsetunto tuosta murenee? Ellei mies sit samalla mollaa ap:tä. Fyi, maailmassa on helvetisti kauniita ihmisiä joita teidän jokaisen mies katselee. Itsekin katson kauniita naisia/miehiä ja saatan joskus jopa mainita kumppanillekin. Hän tekee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä te olette jotain alivireisiä hipsteteitä helsingistä, vähän eri taajuuksilla, vietit ei ole niin voimakkaat sinulla kuin perinteisemmällä miehellä.
Ihan mielenkiinnosta, miten vietit liittyy tähän?!?
Pahinta minusta tässä yhteydessä on se, että jos kommentoija ei huomio toisen loukkaantumista ollenkaan. Hyvä rakastava ja lämmin kumppani ottaisi toisen tunteet huomioon ja pahottelisi tapahtunutta. Jos näin ei tee, voi olla varma, että kommentti oli valtapeliä ja tarkoitettu satuttamaan.
Vaikka itsetunto olisikin monessa asiassa hyvä, voi esim. kehollisuus olla herkkä paikka. Jos tätä ei ihminen ja kumppani ymmärrä, ei hän minusta ole parisuhteen arvoinen. Sama myös muista "heikoissa" kohdissa. Jota meillä kaikilla siis on. Miksi tuomita ja lytätä tätä asiaa!
Kiehtovaa, kuinka voimakkaita tunteita tämä aihe ihmisissä herättää. Haukutaan toisia kommentoijia jotka ovat eri mieltä ja maalaillaan melkoisia uhkakuvia. Eikö tosiaankaan ole mahdollista, että ihmiset näkevät tämän eri tavoin ja kehuvat muita eri syistä?
Seuraava askel tästä on, että mies puhui toiselle naiselle tai katsoi liian pitkään tai jopa viihtyy toisten miesten kanssa liikaa.
Vastaavasti naisen meikatessa tai laittaessaan hiuksiaan kysytään ketä varten oikein laittautuu.
Parempi näiden ihmisten mielestä olisi, jos pysyisi koko ajan kotona ja vahdittavana, ettei vaan pääse kehumaan edes samaa sukupuolta olevaa mukavaksi tyypiksi, koska vaara pyörii jokaisessa muussa ihmisessä paitsi vahtijassa.
Yksi asia on loputonta, nimittäin ihmisten typeryys. Ette kai elä sellaista itsepetosta todella, ettei maailmassa ole lisäksenne ketään toista viehättävää saman sukupuolen edustajaa? Aloittaja ei kertonut paljoa, mutta heikot ja typerät yksilöt vetävät välittömästi naurettavia skenaarioitaan ja hölmöille tyypillisiä yleistyksiään. Kuinka tyhmiä te oikein olette?
Jos ihan pitää ääneen mainita että viehättävä nainen omalle kumppanille niin siitä tietää että on kyllä tehnyt vaikutuksen ja olet sen pauloissa. Naisen tarviis kun sormia napsauttaa niin tollanen puupää ois sulaa laavaa