Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehuu toista naista viehättäväksi.

Vierailija
11.09.2024 |

Olen kuulemma sairaalloisen mustasukkainen, kun kerron sen tuntuvan todella pahalta?!

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö ihan "mies" kutsuu viehättäväksi.  Enempi kyllä puppelipojan puhetta.

Vierailija
82/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten eri tavalla parisuhteissa asiat nähdään. Me kommentoimme miehen kanssa ihmisiä keskenämme, kuka on viehättävä, kuka miellyttävä, kuka vastenmielinen. Yleensä olemme samaa mieltä ja yhtä lailla voin minä kommentoida jostakin naisesta, että on sitten ihana ihminen ja vielä hyvännäköinenkin ja mies voi sanoa jostakin miehestä, että siinä on kyllä niin miellyttävä mies kaikin puolin. Ei ole koskaan tullut mieleen, että toisen mieli jotenkin pahoittuisi siitä, että toinen on tavannut miellyttävän ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on viehättävä niin sitten hän on. Pitäisikö miehen valehdella?

Ei tuollaisia asioita sanota kumppanille.

Miksi ei? Ette kai vaan kuvittele olevanne ainoa viehättävä ihminen? Jännä kuttu näin of-aikaan ettei vahvat naiset kestä mitään.

Vierailija
84/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ex käytti tuollaista valtapelitaktiikkaa. Asiaan kuului, ettei hän koskaan kehunut minua. On siis ex ja syystä. Narsisteille tyypillistä.

Jep. Minä olin korkeintaan *tavallisella tavalla kivan näköinen* ja *hot* - silloin kun teki mieli pillua. Negatiivisia lauselmia löytyykin sitten ison talon ullakollinen - niissä ei paskajantteri säästellyt. 

Samoin. Mun olis pitänyt rajoittaa syömisiäni. Itse osti mun aikana grilliruokaa, sipsejä jne, katselin vierestä kun mussutti niitä.

Minun olisi pitänyt kuulemma nyppiä kulmakarvat, nenäkarvat, jne. 

Olin kuulemma mielisairas. 

Ja kun oli saanut uuden omasta mielestään kauniimman uhrin verkkoon, minun olisi pitänyt "kieriä" kotiin. Muistan kun siinä istuttiin ja hän piti erosaarnaansa ja lopuksi tuli se kieriminen. 

Voi hyvää päivää. Nyt naurattaa, nuorempana ei todellakaan naurattanut. Sydämeni murskautui pitkäksi aikaa. Se nuori mies oli mielestäni vaan niin lumoavan kaunis adonis pitkine kiharoineen. 😂

Kolmas tollasen kanssa heilastellut

Vierailija
85/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi, että eräs nainen näyttää siltä, että on liukas xxx. Toisin kuin sulla...

Miksi laitatte elämästänne aikaa teitä halveksuviin öykkärimiehiin

Vierailija
86/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Nyt kun jälkikäteen mietin sen jolpin ulkonäköä, ei todellakaan olisi enää silmiini mikään "kaunis adonis". Suuhun mädänneet tai keltaiset hampaat, todella hennot viikset, alipainoinen letkukoipi, joka järsi likaisia kynsiään jne. Mutta minua oli vara arvostella.

Kommentoija84. 

Vierailija
87/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiehtovaa, kuinka voimakkaita tunteita tämä aihe ihmisissä herättää. Haukutaan toisia kommentoijia jotka ovat eri mieltä ja maalaillaan melkoisia uhkakuvia. Eikö tosiaankaan ole mahdollista, että ihmiset näkevät tämän eri tavoin ja kehuvat muita eri syistä? 

Niin kiehtovaa tosiaan kuinka moni kommentoija ei tajua, miten mustia toiset ihmiset ovat sisältä. Ollaan yhdessä ja silti pahoitettuaan rakkaansa mielen, loukataan lisää haukkumalla toista mustasukkaiseksi yms. Valtapelejä.

Vierailija
88/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten eri tavalla parisuhteissa asiat nähdään. Me kommentoimme miehen kanssa ihmisiä keskenämme, kuka on viehättävä, kuka miellyttävä, kuka vastenmielinen. Yleensä olemme samaa mieltä ja yhtä lailla voin minä kommentoida jostakin naisesta, että on sitten ihana ihminen ja vielä hyvännäköinenkin ja mies voi sanoa jostakin miehestä, että siinä on kyllä niin miellyttävä mies kaikin puolin. Ei ole koskaan tullut mieleen, että toisen mieli jotenkin pahoittuisi siitä, että toinen on tavannut miellyttävän ihmisen.

Ap on nyt kuitenkin suoraan todennut, että tuntuu pahalta. Mies vain jatkaa ja syyllistää. Veikkaan, että asiat nähdään eri tavalla, koska ne ovat eri tavalla.

Vierailija
89/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei ole missään tilanteessa sallittua kommentoida vaimolleen/naisystävälleen kenenkään muun naisen ulkonäköä eikä muutakaan ominaisuutta.

Naisen itsetunto murenee sillä samalla hetkellä ja hän kokee itsensä rumaksi, lihavaksi ja epäviehättäväksi. Olipa mies erehtynyt sitten kehumaan tai moittimaan toisen naisen ominaisuuksia.

Vaimo/naisystävä voi luonnollisestikin kehua muita miehiä ja makustella ääneen kuinka hyvä se ja se olikin kaikessa mitä teki ja mikset sinäkin voisi olla kuten naapurin Fabio...

Vierailija
90/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaisia asioita sanota kumppanille.

Ei sanota silloin, kun tietää kumppanilla olevan heikon itsetunnon ja hänen pelkävän kumppaninsa menettämistä. Mies ehkä kuvitteli suhteenne jo olevan varmemmalla pohjalla.

Mikä tarve muutenkaan sanoa?

Ja mikä tarve on muutenkaan sanoa mistään asiasta?

Vierailija
91/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No en usko, läheskään aina. Tuossa on kyse ihan vastaanottajan tulkinnasta. Jos ei reagoi kehuun mitenkään tai kertoo olevansa samaa mieltä, niin eihän sinua kukaan voi sillä pitää ruodussa." 

Se on sinun ongelmasi. Maailma on kuitenkin oikeasti täynnä miehiä, jotka lyttäävät naiskumppaneitaan ihan tarkoituksella. Etteivät ne vain "luulisi liikoja itsestään ja ylpistyisi", jättäisi heitä paremman ja komeamman miehen vuoksi.  Ja näitä miehiä on ihan kaikissa yhteiskuntaluokissa. 

Useissa tapauksessa nämä alkavat käyttää myös väkivaltaa, mutta ei aina, jos henkinen alistaminen tehoaa. 

Vierailija
92/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi.

Vierailija
93/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä kauniita ja viehättäviä naisia. En mä itse koe mitenkään loukkaavana jos puoliso sen ääneen jonkun kohdalla sanoo. Itsekin, täysin heterona, saatan hämmästellä jonkun toisen naisen upeaa ulkonäköä. Kaunista naista katsoo mielellään.

Ihan eri juttu on sitten se, kun aloittaja on tuonut esiin oman loukkaantumisensa. Fiksu ja empaattinen mies ei lähde silloin syyttelemään kumppaniaan mustasukkaiseksi. Ei rakastava puoliso haluaa tahallisesti loukata toista. Ja jos niin silti käy niin pyrkii korjaamaan aiheuttamansa vahingon.

Vierailija
94/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin väärä pelinavaus, ap. Sun pitää katsoa naista ja kertoa kuinka ihana hän on. Nosta esiin yksityiskohta toisen jälkeen kehuttavaksi ja vilkaise miestä aina välillä... Jos ei kymmenennen kehun jälkeen sano, kuinka Sinä olet hänelle kuitenkin se kaikkein tärkein tiedät, että tätä makeaa on luvassa jatkossakin niin arkena kuin pyhänäkin... Sitäkö haluat? 

Vierailija
95/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä taitaa puuttua tilannetaju.

Taitaa olla vaan pirullinen.

Vierailija
96/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiehtovaa, kuinka voimakkaita tunteita tämä aihe ihmisissä herättää. Haukutaan toisia kommentoijia jotka ovat eri mieltä ja maalaillaan melkoisia uhkakuvia. Eikö tosiaankaan ole mahdollista, että ihmiset näkevät tämän eri tavoin ja kehuvat muita eri syistä? 

Niin kiehtovaa tosiaan kuinka moni kommentoija ei tajua, miten mustia toiset ihmiset ovat sisältä. Ollaan yhdessä ja silti pahoitettuaan rakkaansa mielen, loukataan lisää haukkumalla toista mustasukkaiseksi yms. Valtapelejä.

Olettaisin että noita merkkejä olisi sitten muitakin. Minusta tosi nollasta sataan -meininkiä heti olettaa tuollaista. 

Vierailija
97/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No en usko, läheskään aina. Tuossa on kyse ihan vastaanottajan tulkinnasta. Jos ei reagoi kehuun mitenkään tai kertoo olevansa samaa mieltä, niin eihän sinua kukaan voi sillä pitää ruodussa." 

Se on sinun ongelmasi. Maailma on kuitenkin oikeasti täynnä miehiä, jotka lyttäävät naiskumppaneitaan ihan tarkoituksella. Etteivät ne vain "luulisi liikoja itsestään ja ylpistyisi", jättäisi heitä paremman ja komeamman miehen vuoksi.  Ja näitä miehiä on ihan kaikissa yhteiskuntaluokissa. 

Useissa tapauksessa nämä alkavat käyttää myös väkivaltaa, mutta ei aina, jos henkinen alistaminen tehoaa. 

Mikä on minun ongelmasi? Eihän minulla tuon kehumisen kanssa ole mitään ongelmaa. 

Vierailija
98/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä nyt tarvii ääneen sanoa, ootko ihan puupää? Sinustakin varmaan tuntuisi mukavalta jos sinun nainen himoitsisi toista miestä ja saisit kuulla tästä jatkuvasti. Ai niin ethän sinä voi samaistua kun ei sulla ole naista koskaan ollutkaan. 

M38

Kyllä mulla ainakin on todella pitkä matka siitä että joku on viehättävä siihen että himoitsen toista 🤣

Jos ihan pitää ääneen mainita että viehättävä nainen omalle kumppanille niin siitä tietää että on kyllä tehnyt vaikutuksen ja olet sen pauloissa. Naisen tarviis kun sormia napsauttaa niin tollanen puupää ois sulaa laavaa

Olen ilmeisesti aika monen miehen ja naisen pauloissa sitten. Ja taideteoksen, huonekalun, maiseman, jne. 

Vierailija
99/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisia saa kehua. Olet kai huono itsetuntoinen jännämiehen tyttöystävä.

Vierailija
100/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kertoili viinipöhössä seuralleensa 3 vuotta jotain naista somessa, siis 3, itseäni ei kehu, pitäisi mies laittaa ulos. Kuulemma ei enää löytänyt sitä naista, ajatelkaas, kohta 40 vuotta ku  sanoimme tahdon. Olen siis vai vanha nainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi