Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehuu toista naista viehättäväksi.

Vierailija
11.09.2024 |

Olen kuulemma sairaalloisen mustasukkainen, kun kerron sen tuntuvan todella pahalta?!

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on viehättävä niin sitten hän on. Pitäisikö miehen valehdella?

Ei sitä nyt tarvii ääneen sanoa, ootko ihan puupää? Sinustakin varmaan tuntuisi mukavalta jos sinun nainen himoitsisi toista miestä ja saisit kuulla tästä jatkuvasti. Ai niin ethän sinä voi samaistua kun ei sulla ole naista koskaan ollutkaan. 

M38

Kyllä mulla ainakin on todella pitkä matka siitä että joku on viehättävä siihen että himoitsen toista 🤣

Samoin. En tiedä onko täällä kommentoivilla jotenkin erilainen libido kuin minulla, sen verran outoja pointteja. 

Vierailija
102/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kertoili viinipöhössä seuralleensa 3 vuotta jotain naista somessa, siis 3, itseäni ei kehu, pitäisi mies laittaa ulos. Kuulemma ei enää löytänyt sitä naista, ajatelkaas, kohta 40 vuotta ku  sanoimme tahdon. Olen siis vai vanha nainen...

Kuulostaa siltä että haluat erota ja etsit syitä sille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten eri tavalla parisuhteissa asiat nähdään. Me kommentoimme miehen kanssa ihmisiä keskenämme, kuka on viehättävä, kuka miellyttävä, kuka vastenmielinen. Yleensä olemme samaa mieltä ja yhtä lailla voin minä kommentoida jostakin naisesta, että on sitten ihana ihminen ja vielä hyvännäköinenkin ja mies voi sanoa jostakin miehestä, että siinä on kyllä niin miellyttävä mies kaikin puolin. Ei ole koskaan tullut mieleen, että toisen mieli jotenkin pahoittuisi siitä, että toinen on tavannut miellyttävän ihmisen.

Taidat olla jotenkin yksinkertainen. Selvästikään et tajua millaisesta kommentoinnista puhutaan, ja millaisten miesten suusta.. 

Sinä kuvittelet että tässä tarkoitetaan jotain sohvaperunapariskuntaa, joka keskenään kommentoi tv-ohjelmassa esiintyviä ihmisiä. Se nyt on aivn eri asia, kuin se että haluaa alistaa ja tuhota kumppaninsa itsetunnon.

Voi teitä pumpulissa kasvaneita. Tai siis onnekkaita olette, kun ette kontrolloivien miesten kanssa ole joutuneet tekemisiin.  

Vierailija
104/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että miehet voi kyllä kehua ja kommentoida toista naista oman naisensa läsnäollessa mutta sitten heillä menee niin tunteisiin kun nainen sanoo toista miestä komeaksi?? 

Vierailija
105/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran miestä, joka kehui mulle muiden naisten ulkonäköä. Tein sitten saman ja kommentoin työkaverini maskuliinista komeutta hetkellä, jolloin mies luuli pääsevänsä kanssani sänkyyn. Miehen naama venähti ja totesin pettyneenä, että sama taisi käydä alakerrassakin. Sanoin, että en viitsi tapailla huonolla itsetunnolla ja potenssilla varustettuja miehiä, jotka eivät kestä kuulla totuutta. Poistuin paikalta ja se oli siinä. Toivottavasti oppi jotain ja seuraava nainen saa kohteliaampaa käytöstä osakseen.

Vierailija
106/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten eri tavalla parisuhteissa asiat nähdään. Me kommentoimme miehen kanssa ihmisiä keskenämme, kuka on viehättävä, kuka miellyttävä, kuka vastenmielinen. Yleensä olemme samaa mieltä ja yhtä lailla voin minä kommentoida jostakin naisesta, että on sitten ihana ihminen ja vielä hyvännäköinenkin ja mies voi sanoa jostakin miehestä, että siinä on kyllä niin miellyttävä mies kaikin puolin. Ei ole koskaan tullut mieleen, että toisen mieli jotenkin pahoittuisi siitä, että toinen on tavannut miellyttävän ihmisen.

Taidat olla jotenkin yksinkertainen. Selvästikään et tajua millaisesta kommentoinnista puhutaan, ja millaisten miesten suusta.. 

Sinä kuvittelet että tässä tarkoitetaan jotain sohvaperunapariskuntaa, joka keskenään kommentoi tv-ohjelmassa esiintyviä ihmisiä. Se nyt on aivn eri asia, kuin se että haluaa alistaa ja tuhota kumppaninsa itsetunno

Valistahan meitä pumpulissa kasvaneita, mikä tässä antaa sen kuvan että tuo mies pyrkii tuhoamaan aloittajan itsetunnon? Minä taas en oikein usko, että sellainen näkyisi pelkästään tässä yhteydessä, vaan tämä aloitus olisi sitten tehty luettelemalla erilaisia asioita mitä se mies on tehnyt ja sanonut. Kuka tahansa voi sanoa jotain typerää, ei se tee hänestä alistajaa. 

Vierailija
107/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pöljä! Vaihda parempaan.

Vierailija
108/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoi, että eräs nainen näyttää siltä, että on liukas xxx. Toisin kuin sulla...

Miksi laitatte elämästänne aikaa teitä halveksuviin öykkärimiehiin

Eihän nuo tuommoiset miehet pitkään aikaan alussa näytäkään todellista luontoaan. Vasta kun nainen on saatu kunnolla satimeen, esim kun on menty naimisiin, saatu yhteinen lapsi tms. Siitä alkaa sitten nöyryyttäminen, ja jos ei heti pääse pois kyydistä, lopulta ei enää kykene, on niin tuhottu että on invalidisoitunut mieleltään. 

Vierailija
109/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viesti on: Se oma rouva ei kelpaa ulkonäöllisesti. Oman rouvan ulkonäkö ei ole viehättävä/enää nuori. Puolisot ovat messuilla, yhtäkkiä mies tunnistaa tutun miehen harrastuspiireistään ja kertoo tälle kehuen että he kävivät kuuntelemassa messuilla luentoa, jonka vetäjä oli viehättävä. Mutta koko iltama mies ei kehu omaa naistaan kauniiksi, vaikka nainen oli tälläytynyt. 

Vierailija
110/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No en usko, läheskään aina. Tuossa on kyse ihan vastaanottajan tulkinnasta. Jos ei reagoi kehuun mitenkään tai kertoo olevansa samaa mieltä, niin eihän sinua kukaan voi sillä pitää ruodussa." 

Se on sinun ongelmasi. Maailma on kuitenkin oikeasti täynnä miehiä, jotka lyttäävät naiskumppaneitaan ihan tarkoituksella. Etteivät ne vain "luulisi liikoja itsestään ja ylpistyisi", jättäisi heitä paremman ja komeamman miehen vuoksi.  Ja näitä miehiä on ihan kaikissa yhteiskuntaluokissa. 

Useissa tapauksessa nämä alkavat käyttää myös väkivaltaa, mutta ei aina, jos henkinen alistaminen tehoaa. 

Mikä on minun ongelmasi? Eihän minulla tuon kehumisen kanssa ole mitään ongelmaa. 

Se ettet usko, että alistavia  miehiä on oikeasti olemassa. Oletko itse mies, vai vain pumpulissa kasvanut.

Luulisi että edes true crimeä olisit joskus katsonut. Suuriosa vaimonsa mur haa vis ta miehistäkin on ollut sellainen lyttääjämies. Lopulta mikään kontrolli ei sille riitä, ja viedään naiselta elämän lisäksi vielä henkikin. 

Vierailija
111/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuulemma sairaalloisen mustasukkainen, kun kerron sen tuntuvan todella pahalta?!

No eihän tuo ole ihan normaalia - vetää hernettä nenään tuosta. Kommentoimme koko ajan vaimoni kanssa toisillemme jos joku mies tai nainen on hyvännäköinen tai tyylikäs. Ei kumpikaan pidä sitä mitenkään toista väheksyvänä, eikä se sitä olekaan. On ihan normaalia. Hanki elämä.

Vierailija
112/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo ole ihan normaalia - vetää hernettä nenään tuosta. Kommentoimme koko ajan vaimoni kanssa toisillemme jos joku mies tai nainen on hyvännäköinen tai tyylikäs. Ei kumpikaan pidä sitä mitenkään toista väheksyvänä, eikä se sitä olekaan. On ihan normaalia. Hanki elämä.

Voi pikku mussukkaa, ihanko vaimon kanssa yhdessä katselette panosaari-realityjä ja kommentoitte osallistujia.

Selvästi tosi hyvin olet tajunnut ketjun pointin..😣

Eri

Vierailija
113/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kerran miestä, joka kehui mulle muiden naisten ulkonäköä. Tein sitten saman ja kommentoin työkaverini maskuliinista komeutta hetkellä, jolloin mies luuli pääsevänsä kanssani sänkyyn. Miehen naama venähti ja totesin pettyneenä, että sama taisi käydä alakerrassakin. Sanoin, että en viitsi tapailla huonolla itsetunnolla ja potenssilla varustettuja miehiä, jotka eivät kestä kuulla totuutta. Poistuin paikalta ja se oli siinä. Toivottavasti oppi jotain ja seuraava nainen saa kohteliaampaa käytöstä osakseen.

Kiitos sisko! 💪

Vierailija
114/122 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valistahan meitä pumpulissa kasvaneita, mikä tässä antaa sen kuvan että tuo mies pyrkii tuhoamaan aloittajan itsetunnon?" 

Tämä mies loukkasi naista selvästi ihan tarkoituksella, tämän jälkeen maksimoi loukkaamalla tätä vielä lisää, väittäen että vika on naisessa. Leimaa naisen epävakaaksi, syyttämällä" sairaalloisen mustasukkaiseksi". Tämä nimitys taas viittaa siihen että joku nainen on aiemmin sanonut miehelle näin, ja nyt tämä kontrolloiva mies käyttää termiä itse nykyiseen naiseen, jonka haluaa pitää kilttinä lieassa. Narsistit vääntävät kaiken päälaelleen ja vika on aina muissa. 

Milloin muka mies käyttäisi itsenäisesti termiä "sairaalloisen mustasukkainen". Miehet ovat papukaijoja, ne toistavat asioita, joita heille on sanottu. 

Vierailija
115/122 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että miehet voi kyllä kehua ja kommentoida toista naista oman naisensa läsnäollessa mutta sitten heillä menee niin tunteisiin kun nainen sanoo toista miestä komeaksi?? 

Väärin. Projisoit nyt juuri sitä mitä naiset tekee.

Vierailija
116/122 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, paljonko painat?

Vierailija
117/122 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on viehättävä niin sitten hän on. Pitäisikö miehen valehdella?

Pitää, kauniit pitää haukkua rumiksi, korkeintaan tavallisennäköisiksi jne. Niinhän naisetkin tekevät.

Vierailija
118/122 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viallisten ihmisten ketju. Teillä on varmaan kurja elämä, jatkakaa samaan malliin, kuolkaa katkeruuteen 

Vierailija
119/122 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on semmoinen heikkoitsetuntoinen ruikuttaja, joka odottaa että koko maailma hioo kulmansa pois ettei juuri hänen itsetunto naarmuunnu millään tavalla. Ei niin vaan saa tehdä, kun tuntuu pahalta :((((((

Teillä on näkemysero ukkosi kanssa.

Miesten maailmassa kaikki on vastuussa omasta itsetunnostaan, tilanteesta huolimatta. Sen sijaan että uhriudut siinä, voisit kysyä mieheltä että mikä siinä toisessa emännässä viehättää niin. Jos et heti kompuroi siihen omaan piipitykseen, saattaisit oppia jotain. Ehkä siitä toisesta naisesta teki viehättävän juuri se ettei hän pienestä ota itteensä?

Vierailija
120/122 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on semmoinen heikkoitsetuntoinen ruikuttaja, joka odottaa että koko maailma hioo kulmansa pois ettei juuri hänen itsetunto naarmuunnu millään tavalla. Ei niin vaan saa tehdä, kun tuntuu pahalta :((((((

Teillä on näkemysero ukkosi kanssa.

Miesten maailmassa kaikki on vastuussa omasta itsetunnostaan, tilanteesta huolimatta. Sen sijaan että uhriudut siinä, voisit kysyä mieheltä että mikä siinä toisessa emännässä viehättää niin. Jos et heti kompuroi siihen omaan piipitykseen, saattaisit oppia jotain. Ehkä siitä toisesta naisesta teki viehättävän juuri se ettei hän pienestä ota itteensä?

Huoramarkon horinaa. Luiskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan