Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehelle ei kelpaa naisen ystävyys?

Vierailija
10.09.2024 |

Vaan kaikkeen täytyy väkisin tunkea mukaan seksi-, parisuhde yms. kuvioita.

Siis ei niissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta olisi vaan hienoa edes joskus voida tutustua johonkin mieheen tai miehiin ihan ystävänä, niin että molemmat voivat olla omia itsejään ja ottaa rennosti, ilman että kumpikaan yrittää teeskennellä jotain muuta kuin mitä on ja koittaa epätoivoisesti tehdä vaikutusta.

Kommentit (354)

Vierailija
141/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut naiset, mitä mieltä teidän miehenne on siitä että lähdette miestpuolisten ystävienne kanssa esim. festareita viettämään ja mahdollisesti yövytte samoissa tiloissa tai ainaki samassa hotellissa? Tai leppoisista peli-illoista toisen miehen asunnolla? Koska jos näinkään yksinkertaiset asiat eivät ole mahdollisia, ei se mitään ystävyyttä ole. Toki oletuksena on että mies ei tule mukaan näihin rientoihin, ellei se ole joku tosi vanha tuttu.

Eivät ole joko ihan suoraan tykänneet ja järjestäneet kohtausta tai sit ovat olleet myötämielisiä ja jotenkin muuten ne pilanneet (toki itsellä älliä sen verran, että en menisi toisen miehen kanssa yöpymään ihan kunnioituksesta kumppania kohtaan plus se tuntuisi itsestä epämiellyttävältä ja suoraan sanoen, en tykkäisi jos menisi toisinkaan päin niin).

Tosin. Nämä miehet ketkä on suurimpaan ääneen ladelleet syytöksiä ja epäilyijä, on itse paljastuneet pettäjiksi. Niille ei vaan iskostu mieleen, että keikalle ja festareille mentäis ihan musiikin takia eikä etsimään panoseuraa, kuten ilmeisesti he itse ovat tehneet aina. Itse hän halutessaan he sit järjesti jonkun kohtauksen, jonka varjolla olikin hyvä syy lähteä rellestämään ja panemaan muita kun "on riitaa".

Yksi poikakaveri on semmoinen, joka vaan toivotti sydämestään hauskaa iltaa ja otti rennosti, hän oli just semmoinen itsekin että ei olis pettänyt ikinä. 

Mutta näin naisena. Jos nyt olis joku pakko yöpyä vaikka samassa hotellissa jonkun muun miehen kanssa, niin pitäisin itseni selvänä, ilmoittelisin ihan oma-aloitteisesti kotiin kuten normaalistikin ja menisin ajoissa nukkumaan. 

Vierailija
142/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi pitäisi opetella? En minä naisten seuraan ole menossa. Itseäni ottaa päähän, kun istun yksin rauhassa terassilla ja sitten pöytääni istuu joku vieras nainen ja alkaa pälättämään omiaan. Yritän siinä sitten kohteliaasti ilmaista, että ei minua nyt kiinnosta, mutta kun ei perkele vaan mene naiselle perille. Pakko on alkaa heittämään sovinistista läppää, jotta nainen itse älyäisi lähteä.

- ohis"

Miksi et vaan vaihtanut pöytää? Aika junttimaista alkaa tuollaisessa tilanteessa heittämään sovinistista läppää...

Tällaisessa tilanteessa normaali roolijako on se, että pöytään myöhemmin tunkeutunut häiritsijä häipyy tarvittaessa poken suosiollisella avustuksella ja pöydässä alun perin istunut saa jatkaa samassa pöydässä joutumatta häirityksi.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet toivovat, että kaverinainen antaisi piparia palkinnoksi uhratusta ajasta edes joskus.

Vierailija
144/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä sukupuolella edes on? Ihme miesten syyllistämistä taas kerran.

Jostain syystä naiset tunkee miesten seuraa ihan vaan ystävinä, sitten loukkaantuu kun mies luuli, että ehkä tästä voisi syntyä jotain vakavampaa. Parasta olisi, jos naiset ja miehet pysyisivät omissa leireissään sukupuolen mukaan. Näin vältyttäisiin väärinkäsityksiltä sekä mielensä pahoittamiselta. Ei tarvitsisi lukea päivittäin naisten valitusta miehistä, että miehet sitä ja tätä!

Nykynuoret eivät onneksi ole noin tyhmiä, vaan osaavat hengailla sekä tyttö- että poikaseurassa ja osaavat suhtautua toisiinsa ihmisinä. He ovat oppineet jo kakaroina olemaan toistensa seurassa. Yhdessä voi tehdä paljon asioita olivat ne sitten tyypillisiä toiseen sukupuoleen liitettyjä juttuja tai neutraalimpia juttuja. 

Pitää kyllä paikkansa. Mutta "hengaileminen" sekä tyttö- että poikaseurassa tarkoittaa useimmiten sitä, että ollaan porukassa, jossa on mukana useampia tyttöjä ja useampia poikia. Ja juuri sillä tavalla oppii suhtautumaan toisiinsa ihmisinä ja myös tuntemaan toisensa ihmisinä. Seurustelukuvioiden aika tulee sitten myöhemmin, jos on tullakseen.

eri

Vierailija
145/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut naiset, mitä mieltä teidän miehenne on siitä että lähdette miestpuolisten ystävienne kanssa esim. festareita viettämään ja mahdollisesti yövytte samoissa tiloissa tai ainaki samassa hotellissa? Tai leppoisista peli-illoista toisen miehen asunnolla? Koska jos näinkään yksinkertaiset asiat eivät ole mahdollisia, ei se mitään ystävyyttä ole. Toki oletuksena on että mies ei tule mukaan näihin rientoihin, ellei se ole joku tosi vanha tuttu.

Ei meillä ole ainakaan tällaisesta mitään ongelmaa, eikä koko kysymys ole tullut edes mieleen - miksi ihmeessä olisi? En voi kuin ihmetellä, millaisissa parisuhteissa ilmeisen moni elää, ja millaisia ystäviä lähellään pitää.

Vierailija
146/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää edes yritä ystävystyä miesten kanssa. Kaikki mieskaverit ovat jossain vaiheessa yrittäneet vongata. Jos alan kaveeraamaan enää yhdenkään miehen kanssa, niin se on sitten sellainen, jonka kelpuuttaisin seksi- tai parisuhteeseen. Näin ne miehetkin tuntuu tekevän. Eli heippa vaan pätkät ja pullerot! Tämä tyttö kaveeraa vain kaltaistensa sporttaajien kanssa.

Vierailija
147/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi pitäisi opetella? En minä naisten seuraan ole menossa. Itseäni ottaa päähän, kun istun yksin rauhassa terassilla ja sitten pöytääni istuu joku vieras nainen ja alkaa pälättämään omiaan. Yritän siinä sitten kohteliaasti ilmaista, että ei minua nyt kiinnosta, mutta kun ei perkele vaan mene naiselle perille. Pakko on alkaa heittämään sovinistista läppää, jotta nainen itse älyäisi lähteä.

- ohis"

Miksi et vaan vaihtanut pöytää? Aika junttimaista alkaa tuollaisessa tilanteessa heittämään sovinistista läppää...

Siis pitäisi vaihtaa omasta pöydästä(jonka ääressä olet jo istuskellut mahdollisesti hyvän tovin) muualle, kun joku nainen tulee häiritsemään?

Tässä nähdään naisten logiikka ja sen, että miehet ja naiset ajattelevat eri tavoin. Naisten mielestä miehen pitää aina joustaa. Jos tilanne olisi toisinpäin, niin mies saisi syytteen häirinnästä!

Jos tilanne olisi toisinpäin nainen voisi joutua vaihtamaan terassia.

Vierailija
148/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikset sano että tähän ei nyt sovi. Tämä pöytä on täynnä."

Viesti ei mene kaikille jakeluun, jos pöydän ääressä olevat paikat eivät ole fyysisesti täynnä. Fiksumpi toki tajuaa, että "ei sovi" tarkoittaa myös sitä, että "ei käy päinsä", eikä vain sitä, että "ei mahdu". 

Vierailija
149/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa miehetkin friendzonaisi meitä naisia, josta eivät viehäty sen sijaan että kohtelevat kuin näkymätöntä, luikkivat karkuun tai pahimmillaan aukovat päätä. Olkaa nyt miehet vain kiitollisia, että se yksipuolinen ihastus haluaa olla teidän kanssanne väleissä, asiat voisi olla niin paljon huonomminkin

Vierailija
150/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää edes yritä ystävystyä miesten kanssa. Kaikki mieskaverit ovat jossain vaiheessa yrittäneet vongata. Jos alan kaveeraamaan enää yhdenkään miehen kanssa, niin se on sitten sellainen, jonka kelpuuttaisin seksi- tai parisuhteeseen. Näin ne miehetkin tuntuu tekevän. Eli heippa vaan pätkät ja pullerot! Tämä tyttö kaveeraa vain kaltaistensa sporttaajien kanssa.

T. 160 cm ja 150 kg Maikku 😂

Vierailija
151/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausten perusteella vaikuttaa jälleen siltä, että monella palstalaisella on erilaiset tarpeet kaverisuhteissa ja ystävyydessä kuin minulla. Se ei tietenkään ole väärin, mutta ehkä olisi hyvä muistaa että näissä asioissa on muitakin muuttujia kuin sukupuoli.

Vierailija
152/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua olla mun ystäviä koska olen kamala, ruma ja läski.

Vierailija
153/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa miehetkin friendzonaisi meitä naisia, josta eivät viehäty sen sijaan että kohtelevat kuin näkymätöntä, luikkivat karkuun tai pahimmillaan aukovat päätä. Olkaa nyt miehet vain kiitollisia, että se yksipuolinen ihastus haluaa olla teidän kanssanne väleissä, asiat voisi olla niin paljon huonomminkin

Yksipuolinen ihastus on yksi pahimmista asioista, jota mies voi kokea. Parempi on olla kokonaan erossa naisesta kuin olla yksipuolisesti ihastunut johonkin naiseen.

Vierailija
154/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kaverina on sama kuin nainen seurustelukumppanina, paitsi ettei saa seksiä. Muuten saa kuulla osansa naisen kiukutellessa rättipäivinään yms. Miksi siis tyytyä moiseen puolikassuhteeseen.

Vierailija
155/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kiintiöajattelu ja pelkkä seksiajattelu, johtaa naisten yksinäisyyteen ja heidän torjumiseensa joskus turhaankin.

Vierailija
156/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät teeskentele olevansa jotain muuta kuin ovat, vaikka olisivatkin toisesta kiinnostuneita.

Mutta henkilökohtaisesti en ryhdy pelkäksi ystäväksi naisten kanssa samasta syystä kuin en hanki uusia miespuolisiakaan ystäviä.

Minulla on jo enemmän kuin tarpeeksi ystäviä muutenkin. En tarvitse ainoatakaan uutta ystävää.

Parisuhde minulta kuitenkin puuttuu.

Vierailija
157/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kiintiöajattelu ja pelkkä seksiajattelu, johtaa naisten yksinäisyyteen ja heidän torjumiseensa joskus turhaankin.

Mikä on tämä miesten kiintiöajattelu? Luulisi ainakin, että miesten seksiajattelu ei johda naisten yksinäisyyteen, vaan johtaa ennemmin siihen, että naisella on hyvin pian patukkaa vakosessa.

Vierailija
158/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa! Minäkin haluaisin olla paras ystävä oman rakkaan naiseni kanssa, jota bylsisin sitten iltaisin nukkumaan mennessä.

Mikseivät naiset halua yhdistää rakkautta ja ystävyyttä? No, ei se mitään. Käyn sitten huorissa.

Kyllä kelpaisi tuo suunnitelma, kunhan suhteessa olisi riittävästi tunnetta ja ulkopuoliset ja maksulliset seksikuviot suhteessa ollessa jäisi molemmilta pois.

Vierailija
159/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa kun on aikansa ensin nussittu.

Vierailija
160/354 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa jos kamunaisilta saisi välillä poskihoitoja tai edes käsihoitoja. Ei sen tarvitse sen kummempaa tarkoittaa. Tehtäisiin vain hyvää toisillemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi