Miksi miehelle ei kelpaa naisen ystävyys?
Vaan kaikkeen täytyy väkisin tunkea mukaan seksi-, parisuhde yms. kuvioita.
Siis ei niissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta olisi vaan hienoa edes joskus voida tutustua johonkin mieheen tai miehiin ihan ystävänä, niin että molemmat voivat olla omia itsejään ja ottaa rennosti, ilman että kumpikaan yrittää teeskennellä jotain muuta kuin mitä on ja koittaa epätoivoisesti tehdä vaikutusta.
Kommentit (354)
Öö, koska te muijat hyväksikäytätte miehen ystävyyttä.
Koska ystävyys ei riitä, pitää tyhjätä pussitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies on eläin.
Mies on eläin? Mikä nainen sitten on? Alien?
Sellainenkin vaihtoehto on käväissyt aina välillä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kiintiöajattelu ja pelkkä seksiajattelu, johtaa naisten yksinäisyyteen ja heidän torjumiseensa joskus turhaankin.
Mikä on tämä miesten kiintiöajattelu? Luulisi ainakin, että miesten seksiajattelu ei johda naisten yksinäisyyteen, vaan johtaa ennemmin siihen, että naisella on hyvin pian patukkaa vakosessa.
Miten patukka vakosessa auttaa yksinäisyyteen? Ei yksinäisyys ole sama kuin patukan puute, jokaisella lie nykyään patukka yöpöydän laatikossa ladattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää edes yritä ystävystyä miesten kanssa. Kaikki mieskaverit ovat jossain vaiheessa yrittäneet vongata. Jos alan kaveeraamaan enää yhdenkään miehen kanssa, niin se on sitten sellainen, jonka kelpuuttaisin seksi- tai parisuhteeseen. Näin ne miehetkin tuntuu tekevän. Eli heippa vaan pätkät ja pullerot! Tämä tyttö kaveeraa vain kaltaistensa sporttaajien kanssa.
T. 160 cm ja 150 kg Maikku 😂
Itseasiassa 166cm ja 55kg, mut sähän taisitkin kuvailla itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi ihanaa jos kamunaisilta saisi välillä poskihoitoja tai edes käsihoitoja. Ei sen tarvitse sen kummempaa tarkoittaa. Tehtäisiin vain hyvää toisillemme.
Semmostako tuppaat kavereiden kanssa harjoittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten? Mitä hyväksikäytettävää keskivertomiehessä on?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Never again naista kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippä sitä yksinäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippä sitä yksinäsi.
Selvä. Mieti sinä sitä millaisten ihmisten kanssa vietät aikaa, ja mitä se kertoo sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutin, koska vihaan miehiä. Teidän tulisi olla kiitollisia, jos joku nainen haluaa olla teidän kavereita!
Mies nainen rakkaus lisääntyminen
Haet miesystäväsi eunukkien joukosta, minua kiinnostaa romanttiset jutut, ja moni muukin asia. Ilman romantiikkaa olet tylsä, heihei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippä sitä yksinäsi.
Alapeukutin koska vihaan miehiä. Jos jonkun tässä pitää miettiä, niin miesten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutin, koska vihaan miehiä. Teidän tulisi olla kiitollisia, jos joku nainen haluaa olla teidän kavereita!
Sinun kommenttisi todistaa entistäkin selvemmin, ettei naisten "ystävyydessä" ole miehille mitään kiitollisuuden aihetta.
- eri
Tälle miehelle kelpaa rakkaus ja ystävyys. Itse en halua toista ilman toista, niin ei tarvitse juosta kahtaalla. Minulla on niin paljon rautaa tulessa. Jos tulet vain toisen kanssa, voi olla, että minulla ei sitten yksinkertaisesti riitä aikaa sinulle.
Tottakai kelpaa. Lapsesta asti tyttöjä kavereina. Teinistä asti tyttö/naisenemmistö ystävissä. Olen ollut työpaikkani ainut mies ja opiskeluvuosiryhmäni ainut mies - kavereita Eksät on hyviä ystäviä etc.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietippä sitä yksinäsi.
Alapeukutin koska vihaan miehiä. Jos jonkun tässä pitää miettiä, niin miesten!
Turpa kiinni akka. Naisten pitää miettiä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Tälle miehelle kelpaa rakkaus ja ystävyys. Itse en halua toista ilman toista, niin ei tarvitse juosta kahtaalla. Minulla on niin paljon rautaa tulessa. Jos tulet vain toisen kanssa, voi olla, että minulla ei sitten yksinkertaisesti riitä aikaa sinulle.
Ajankäytössä naiskaveri pahnan pohjimmainen. Tärkeintä ajankäyttöä sinkkumiehelle ovat sellaiset naiset, joilta saa seksiä ja se mistä saa hankittua rahaa.
Ystävyys miehen ja varsinkin sinkku naisen välillä on on täysin yksipuoleistakun nainen lähes aina alkaa vaatimaan mieheltä poikaystävän palveluita ja velvoitteita ilman että naisen tarvii toteuttaa tyttöystävän palveluita ja velvoitteita ja se ei ole ystävyyttä vaan hyväksikäyttöä.
Otetaan esimerkki omasta ystäväpiiristä jossa minulla on paljon naisia ystävinä. Minulta naiset jatkuvasti vaativat apua ja palvelua mutta yksikään nainen ei ole koskaan suostunut minua auttamaan missään asiassa
Millähän taidoin säkin oot muka nussinut?
Pari työntöö. 😂