Miksi miehelle ei kelpaa naisen ystävyys?
Vaan kaikkeen täytyy väkisin tunkea mukaan seksi-, parisuhde yms. kuvioita.
Siis ei niissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta olisi vaan hienoa edes joskus voida tutustua johonkin mieheen tai miehiin ihan ystävänä, niin että molemmat voivat olla omia itsejään ja ottaa rennosti, ilman että kumpikaan yrittää teeskennellä jotain muuta kuin mitä on ja koittaa epätoivoisesti tehdä vaikutusta.
Kommentit (354)
Voiko 43v mies olla tämmöisen tyllerön ystävä? 😅
https://www.tiktok.com/@klaramalmqvistt1/video/7031886529786039558
Varmasti voisimme keskustella hyvin saman tyyppisistä aiheista! 😘😋
Vierailija kirjoitti:
"Miksi pitäisi opetella? En minä naisten seuraan ole menossa. Itseäni ottaa päähän, kun istun yksin rauhassa terassilla ja sitten pöytääni istuu joku vieras nainen ja alkaa pälättämään omiaan. Yritän siinä sitten kohteliaasti ilmaista, että ei minua nyt kiinnosta, mutta kun ei perkele vaan mene naiselle perille. Pakko on alkaa heittämään sovinistista läppää, jotta nainen itse älyäisi lähteä.
- ohis"
Miksi et vaan vaihtanut pöytää? Aika junttimaista alkaa tuollaisessa tilanteessa heittämään sovinistista läppää...
Siis pitäisi vaihtaa omasta pöydästä(jonka ääressä olet jo istuskellut mahdollisesti hyvän tovin) muualle, kun joku nainen tulee häiritsemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi pitäisi opetella? En minä naisten seuraan ole menossa. Itseäni ottaa päähän, kun istun yksin rauhassa terassilla ja sitten pöytääni istuu joku vieras nainen ja alkaa pälättämään omiaan. Yritän siinä sitten kohteliaasti ilmaista, että ei minua nyt kiinnosta, mutta kun ei perkele vaan mene naiselle perille. Pakko on alkaa heittämään sovinistista läppää, jotta nainen itse älyäisi lähteä.
- ohis"
Miksi et vaan vaihtanut pöytää? Aika junttimaista alkaa tuollaisessa tilanteessa heittämään sovinistista läppää...
Siis pitäisi vaihtaa omasta pöydästä(jonka ääressä olet jo istuskellut mahdollisesti hyvän tovin) muualle, kun joku nainen tulee häiritsemään?
Tässä nähdään naisten logiikka ja sen, että miehet ja naiset ajattelevat eri tavoin. Naisten mielestä miehen pitää aina joustaa. Jos tilanne olisi toisinpäin, niin mies saisi syytteen häirinnästä!
Olen nainen ja tunnen itseni usein naisporukoissa ulkopuoliseksi. Minua ei kiinnosta jutella mitä kenenkin ukko oli taas toilaillut tai jättänyt toilailematta, kenen vauva on oppinut konttaamaan ja kenellä on korvatulehdus. Tai minkä merkkisiä merkkejä kukakin ostaa. Millaisia kukkia istuttaa. Tykkään paljon enemmän miesten seurassa lauotusta kaksimielisestä läpästä (silloin, kun se ei ole selvästi sovinistista tai lauottu loukkaamistarkoituksessa). Tykkään puhua myös tekniikasta (olen insinööri).
Naisten seurassa jos menee möläyttämään jotakin vaikkapa oman kodin lämpöpumpusta niin yleensä tuntuu tulevan vastaukseksi joko "mikä se on?" tai hetken hiljaisuus jonka jälkeen jatketaan taas jostain Jani-Petterin vaippaihottumasta.
Toisaalta myös miehet tuntuvat pelästyvän näistä asioista puhuvaa naista ja osa suhtautuukin niin, että naisten pitäisi pysyä erossa "miesten alueelta". Joten välillä on vaikea päästä mukaan miestenkään keskusteluihin, kun jättävät tarkoituksella naisen niistä ulkopuolelle/ignooraavat.
En tiedä osasinko edes selittää. Pidän kyllä huolta ulkonäöstäni, treenaan, syön terveellisesti, käyn kampaajalla ja meikkaan. En vaan jaksa puhua niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kiinnostaako naisia tosissaan miesten jutut noin paljon? Oletteko naiset valmiina sitten kuuntelemaan myös niitä seksistisiä sekä härskejä läppiä? Entä mites sitten autot, jääkiekko, intti kertomukset, kalastus tarinat jne. kiinnostaako naisia keskustella näistä tuntikausia? Kun miehiä tuskin kiinnostaa puhua shoppailusta, meikeistä, eläintein oikeuksista, taiteesta jne. tuntikausia kanssanne naiset.
Seksistisiä ja härskejä ei, mutta hyvä puhuja osaa puhua mielenkiintoisesti mistä vaan.
Suosittelen lämpimästi opettelemaan taidon, jossa autojutut johdatellaan automatkailun, jäkis jäkismatkojen ja populärisoitujen analyysien jne jne suuntaan, inttijututkin ovat hauskoja kunhan sanasto on tuttu.
Et nähtävästi pidä hyvästä ruuasta, hauskasta viihteestä tai mistään muustakaan, mikä oli
Miksi pitäisi opetella? En minä naisten seuraan ole menossa. Itseäni ottaa päähän, kun istun yksin rauhassa terassilla ja sitten pöytääni istuu joku vieras nainen ja alkaa pälättämään omiaan. Yritän siinä sitten kohteliaasti ilmaista, että ei minua nyt kiinnosta, mutta kun ei perkele vaan mene naiselle perille. Pakko on alkaa heittämään sovinistista läppää, jotta nainen itse älyäisi lähteä.
- ohis
Mikään pakko ole. Jos kohtelias ilmaisu ei riitä, niin laitat vaikka kuulokkeet korville. Jos ei siitäkään tajua lähteä, niin ainakaan sun ei tarvitse kuunnella niitä juttuja.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Pedo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ohis"
Jos olisit nainen simulle sanottaisiin, että itse menit sellaiseen paikkaan, jossa ihmiset ovat alkoholin vaikutuksen alaisena. Jokin vastuu täytyy löytyä itseltäkin, eikä vain heti uhriutua. Naiset saavat kuulla tuota sontaa koko ajan jos uskaltautuvat ulos ja joku tulee häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedo...
16v tyllerö on laillinen 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ohis"
Mikset sano että tähän ei nyt sovi. Tämä pöytä on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedo...
Mitä pahaa ystävyydessä muka on?
M 43
Vierailija kirjoitti:
Muut naiset, mitä mieltä teidän miehenne on siitä että lähdette miestpuolisten ystävienne kanssa esim. festareita viettämään ja mahdollisesti yövytte samoissa tiloissa tai ainaki samassa hotellissa? Tai leppoisista peli-illoista toisen miehen asunnolla? Koska jos näinkään yksinkertaiset asiat eivät ole mahdollisia, ei se mitään ystävyyttä ole. Toki oletuksena on että mies ei tule mukaan näihin rientoihin, ellei se ole joku tosi vanha tuttu.
Mikseivät nuo asiat olisi mahdollisia? Ihan normisettiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedo...
Mitä pahaa ystävyydessä muka on?
M 43
No kyllä ihan varmasti katsottaisiin kieroon jos naisena alkaisin hengailla mopoikäisen pojan kanssa, jos itse on jo lähemmäs 40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä sukupuolella edes on? Ihme miesten syyllistämistä taas kerran.
Jostain syystä naiset tunkee miesten seuraa ihan vaan ystävinä, sitten loukkaantuu kun mies luuli, että ehkä tästä voisi syntyä jotain vakavampaa. Parasta olisi, jos naiset ja miehet pysyisivät omissa leireissään sukupuolen mukaan. Näin vältyttäisiin väärinkäsityksiltä sekä mielensä pahoittamiselta. Ei tarvitsisi lukea päivittäin naisten valitusta miehistä, että miehet sitä ja tätä!
Nykynuoret eivät onneksi ole noin tyhmiä, vaan osaavat hengailla sekä tyttö- että poikaseurassa ja osaavat suhtautua toisiinsa ihmisinä. He ovat oppineet jo kakaroina olemaan toistensa seurassa. Yhdessä voi tehdä paljon asioita olivat ne sitten tyypillisiä toiseen sukupuoleen liitettyjä juttuja tai neutraalimpia juttuja.
Eivätkös nykynuoret nimenomaan ole ajautuneet kauemmaksi toisistaan ja ovat muutenkin yksinäisiä? Siitähän uutisissakin jauhetaan joka toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedo...
16v tyllerö on laillinen 😭
Tämä ei ole minun kommenttini!
M 43
Tottakai kelpaa, mutta miksi naisille ei kelpaa miehen seksuaalisuus?
Kelpaa! Minäkin haluaisin olla paras ystävä oman rakkaan naiseni kanssa, jota bylsisin sitten iltaisin nukkumaan mennessä.
Mikseivät naiset halua yhdistää rakkautta ja ystävyyttä? No, ei se mitään. Käyn sitten huorissa.
Siksi että kyllähän suomalaiseen tavisnaiseen voi kerran kullinsa upottaa, mutta ystävän pitää olla luotettava ja hyvää seuraa.
Kenelle miehelle? On mulla ainakin naispuolisia kavereita. Myönnettäköön, että jos he olisivat vapaita ja tulisi tilaisuus niin voisin panna heistä jokaista, mutta en ole varsinaisesti rakastunut yhteenkään, vaan pidän kaverina.
Sukukypsän naisen seurassa mies kokee aina yhdynnän ja seksin mahdollisuuden. Sen mahdollisuuden voi tuntea hyvin voimakkaana tai hyvin heikkona, mutta se on aina siellä jossain tietoisuudyn perukoilla kutkuttamassa miehen mieltä.
Tämähän ei suinkaan tarkoita sitä että tämä mahdollisuus pitäisi toteuttaa tai tuoda julki. Useimmat miehet kykenevät kontrolloimaan halujaan ja luopumaan niiden tyydyttämisestä tarvittaessa.
Ystävyyssuhde naisen kanssa merkitsee aina sitä että mies luopuu tästä yhdynnän mahdolisuudesta. Joskus se voi olla hyvinkin helppoa, joskus täysin mahdotonta.
Tätä naiset eivät useimmiten ymmärrä. Heidän mielestään mies kykenee seksuaalisten halujensa hillitsemisen lisäksi myös täysin poistamaan halunsa.
Muut naiset, mitä mieltä teidän miehenne on siitä että lähdette miestpuolisten ystävienne kanssa esim. festareita viettämään ja mahdollisesti yövytte samoissa tiloissa tai ainaki samassa hotellissa? Tai leppoisista peli-illoista toisen miehen asunnolla? Koska jos näinkään yksinkertaiset asiat eivät ole mahdollisia, ei se mitään ystävyyttä ole. Toki oletuksena on että mies ei tule mukaan näihin rientoihin, ellei se ole joku tosi vanha tuttu.