Miksi miehelle ei kelpaa naisen ystävyys?
Vaan kaikkeen täytyy väkisin tunkea mukaan seksi-, parisuhde yms. kuvioita.
Siis ei niissä sinänsä mitään vikaa ole, mutta olisi vaan hienoa edes joskus voida tutustua johonkin mieheen tai miehiin ihan ystävänä, niin että molemmat voivat olla omia itsejään ja ottaa rennosti, ilman että kumpikaan yrittää teeskennellä jotain muuta kuin mitä on ja koittaa epätoivoisesti tehdä vaikutusta.
Kommentit (354)
Pimpin takia hengailen naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas näitä typeriä naisen aloituksia, johon ap sekä muut naiset kyllä tietävät vastauksen. Turhaan väittää että ette muka tiedä miksi heteromiehelle ei kelpaa olla naiselle pelkkä ystävä.
Niinpä! Yli 10 sivua naiset, joko tahallaan tai ovat muuten vaan tyhmiä, kun eivät ymmärrä miehen biologiaa. Sillä se eroaa aika paljon naisten biologiasta. Vaikka feministit sanoisivat mitä, niin se ei muuta miestä miksikään, vaan hänellä on edelleen miehen vaistot sekä halut.
Typerät miehet luulevat, että naiset ovat kiinnostuneita vain platonisesta suhteesta komeiden urosten kanssa. Niiden betojen kanssa se ehkä onnistuukin.
Mitä tekemistä sukupuolella on ystävyyden kanssa? Miksi pitää olla juuri mies? Eikö sinulla ole yhtään naisystävää? En minä ainakaan katso sukupuolta, kun tutustun uusiin ihmisiin, joista voisi tulla ystäviä tulevaisuudessa.
N30
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä sukupuolella on ystävyyden kanssa? Miksi pitää olla juuri mies? Eikö sinulla ole yhtään naisystävää? En minä ainakaan katso sukupuolta, kun tutustun uusiin ihmisiin, joista voisi tulla ystäviä tulevaisuudessa.
N30
Koska ap etsii mieshaaremia itselleen, jotta voisi tulevaisuudessa valita yhden heistä puolisokseen. Nyt ap on selvästi turhautunut, kun yksikään mies ei enää suostu siihen.
Jos kyseiselle miehelle ei kelpaa ystävyys kanssasi ap, niin etsi semmoinen mies jolle kelpaa ystävyys.
Itse ainakin teen heti alussa selväksi naisille. Mikäli minä en saa heiltä vastapalveluksi seksiä, niin mistään ystävyydestä on turha heidän haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Pimpin takia hengailen naisten kanssa.
Ei pillua... Ei töitä....
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ystävinä luotettavampia kuin naiset.
Taitaa olla totta, kun naiset haluaa jostain kumman syystä juuri "miespuolisen" ystävän. Eihän sukupuolella pitäisi olla väliä naisten mielestä! Ap:n rivien välistä voi lukea, että ap haluaa miesystävän, joka voisi todennäköisesti olla myös hänen tuleva puoliso. Sitten kun ap on halukas perustamaan perheen, niin ei tarvitse tuhlata enää aikaa kumppanin etsimiseen tinderistä tai muualta, kun voi vaan valita "miespuolisista ystävistään" sen itselleen sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseiselle miehelle ei kelpaa ystävyys kanssasi ap, niin etsi semmoinen mies jolle kelpaa ystävyys.
Mutta kun kyseessä on semmoinen tuttu ja turvallinen betamies, joka on hyvä pitää siltä varalta, jos nainen ei saakaan Chadiä itselleen. Silloin käy tuo turvallinen betamies, perheen perustamista varten.
Jos en saa palkinnoksi pimpsalooraa, niin ei tule mitään ystävyyssuhdetta naisen kanssa ja piste.
Vierailija kirjoitti:
N30
Kyllä sillä on aika paljonkin tekemistä, jos molemmat ovat heteroita ja sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ystävinä luotettavampia kuin naiset.
Taitaa olla totta, kun naiset haluaa jostain kumman syystä juuri "miespuolisen" ystävän. Eihän sukupuolella pitäisi olla väliä naisten mielestä! Ap:n rivien välistä voi lukea, että ap haluaa miesystävän, joka voisi todennäköisesti olla myös hänen tuleva puoliso. Sitten kun ap on halukas perustamaan perheen, niin ei tarvitse tuhlata enää aikaa kumppanin etsimiseen tinderistä tai muualta, kun voi vaan valita "miespuolisista ystävistään" sen itselleen sopivan.
Tämä tuli minulla kanssa heti mieleen ap:n tekstistä. Monet miehet kyllä näkevät naisen läpi mitä hän tarkoittaa, kun puhuu heille ystävyyssuhteesta.
No kun kaikki sellaiset naiset joiden kanssa voisi haluta olla ystävä ovat myös sellaisia joita haluaisi nussia.
Parasta tietysti olisi "friends with benefits" eli nainen joka olisi ystävä ja jonka kanssa välillä myös sekstailtaisiin. Sellaiseen suhteeseen olen aina valmis.
Mulla on myös miehiä kavereina ilman että ollut mitään suhdetta heidän kanssa. Käydään kaupassa, baarissa ja kahvilla toisillamme.
Koska naiset haluavat vain panna. Niillä on aina taka-ajatuksena että pääsevät miehen housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset haluavat vain panna. Niillä on aina taka-ajatuksena että pääsevät miehen housuihin.
Niin..tai lompakolle. Aina kuitenkin jokin .
Vierailija kirjoitti:
Ap onko tuo mies "jolle ystävyys ei kelpaa kanssasi" myös sopiva kumppaniehdokas tulevaisuutta ajatellen? Haluatko pitää häntä varalla, mikäli et löydä pitkää ja komeaa alfaurosta. Mies varmaan aistii sen eikä halua olla betamies vaan sanoo suoraan, että joko nyt seurustellaan tai hän lähtee menemään. Ja sekö ap:ta kismittää!
Toinen mieleen tuleva ajatus on se, että ap ei ole päässyt irti eksästään, ja haikailee yhä vieläkin vanhojen perään, vaikka homma ei toiminut ja siksi erottiin. Ap ei halua olla yksin, ja haluais nyt että elämässä olis kuunteleva korva, jolle marmattaa murheitaan, ja haukkua sitä eksää. Että minkä paskan tempun teki. Ja tässä tulee kuvaan se miespuolinen kaveri, jonka kanssa ei kuitenkaan olis seksiä. Vaan näitä akkojen juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista miestä ole.
Niinpä! Yli 10 sivua naiset, joko tahallaan tai ovat muuten vaan tyhmiä, kun eivät ymmärrä miehen biologiaa. Sillä se eroaa aika paljon naisten biologiasta. Vaikka feministit sanoisivat mitä, niin se ei muuta miestä miksikään, vaan hänellä on edelleen miehen vaistot sekä halut.